Všeč mi je, da ima Pozitivna Slovenija svoj podmladek in da ima prihodnost Slovenije PS svojo spletno mesto na naslovu http://www.prihodnostslovenije.si/. Tudi lepo je, da ste obvestili medije o tej zadevi, ampak prosim, ampak res prosim, da nikoli več ne storite tega, kar ste storili – vse prejemnike (492) ste dali v polje TO!

Tega se ne počne! Naslovi so precej pomembna stvar in verjemite mi, da lahko sedaj preprosto dam Reply to All in začnem spamati celoten spisek e-naslovov iz polja TO – kar sem parkrat že storil. Obstajata polje BCC, ki je namenjeno temu, da se ne vidijo naslovniki in je veliko bolj uporabno, kot polje TO.

Razumem, da je bilo navdušenje veliko in razumem, da se dogajajo napake – ampak 492 elektronskih naslovov medijev je lahko precej dobro monetizirati, kajne? No, jaz jih ne bom, ampak marsikdo pa bi izkoristil to možnost in začel masovno spamati naslovnike! Naj vam bo tole v poduk! In tudi še marsikomu drugemu. No, mene to vrže iz tira!

p.s.: drugič, ko pišete sporočila za javnost, si preberite par mojih iztočnic, ki vam dejansko lahko pridejo prav – SloPR izkušnje in nasveti PR-ovcem, ki pošiljajo sporočila za javnost

  • nikoli, ampak res nikoli, ne pošiljajte svojega sporočila za javnost tako, da dodate prejemnike v polje TO, ali CC! Resnično si ne želim, če sem že v vaši adremi, da moj elektronski naslov vidijo vsi prejemniki, oz. da se začne, kot sem že parkrat sam storil, da sem pokazal kaj so naredili – reply to all spamanje in promoviranje lastnih izdelkov med prejemniki. Verjemite mi, to ni kul!