Zanima me, po katerih kriterijih se Petrol odloča, oz. njihov marketinški del, na katerih spletnih mestih bo oglaševal? Zakaj se to sprašujem? Petrol oglašuje na spletnem portalu iskreni.net (ne, ne bom linkal!), ki je bilo v času pred pred referendumom o družinskem zakoniku zelo zelo proti temu! Da ne bo pomote, niti najmanj me ne moti drugačnost, ampak vseeno me zanimajo kriteriji, po katerih se Petrol odloča za oglaševanje na določenih spletnih mestih.

Povod za ta zapis je ta tvit

Ker sem precej odprt človek, me je seveda zanimalo, kaj se dogaja na tem spletnem portalu. In bil sem presenečen nad samimi članki – en primer, za boljšo predstavo, kajti to je bilo več kot dovolj zame:

Samozadovoljevanje: kako prenehati?
Redno samozadovoljevanje je zelo razširjena oblika zasvojenosti, ki lahko prizadane tako verne kot neverne. Šokiran sem, da je danes celo zasvojenost s pornografijo zelo razširjena tudi med poročenimi.

Spletni portal iskreni.net ne obstaja na MOSS-u (tudi jaz ne!), njihov Alexa rank je Global 732,617, oz. Slovenia 774. Za primerjavo, tale blog je Global 68,876 in Slovenia 70 . Vem, da so Alexa rezultati precej netočni, vendar dajo vsaj en osnoven okvir, v katerih gabaritih se giblje spletno mesto. Po zgornjih podatkih, iskreni.net niso med najbolj obiskanimi spletnimi mesti v Sloveniji, na katerih bi Petrol oglaševal? Da ne bom zavajal – po podatkih urednice portal obišče preko 60.000 bralcev (vir).

Seveda se lahko motim in je to strateška poteza, kajti Petrol cilja jasno definirano ciljno skupnost, ki se nahaja na iskreni.net. No, kot sem že velikokrat napisal – ne verjamem v takšne stvari, pač pa verjamem v kmečko logiko, ki pravi enako, kot je vaše razmišljanje.

Me zanima, kdaj bom jaz dobil ponudbo od Petrola za CPM oglaševanje na mesec – 200.000 prikazov / 1.000prikazov / 4€ = 800€?. Lahko dam še popust, pa smo na 600€ – ekskluzive.
Ah, kje pa. Jaz sem marginalec in kot tak nezanimiv za velike oglaševalce, kajne?