Zanima me, po katerih kriterijih se Petrol odloča, oz. njihov marketinški del, na katerih spletnih mestih bo oglaševal? Zakaj se to sprašujem? Petrol oglašuje na spletnem portalu iskreni.net (ne, ne bom linkal!), ki je bilo v času pred pred referendumom o družinskem zakoniku zelo zelo proti temu! Da ne bo pomote, niti najmanj me ne moti drugačnost, ampak vseeno me zanimajo kriteriji, po katerih se Petrol odloča za oglaševanje na določenih spletnih mestih.

Povod za ta zapis je ta tvit

Ker sem precej odprt človek, me je seveda zanimalo, kaj se dogaja na tem spletnem portalu. In bil sem presenečen nad samimi članki – en primer, za boljšo predstavo, kajti to je bilo več kot dovolj zame:

Samozadovoljevanje: kako prenehati?
Redno samozadovoljevanje je zelo razširjena oblika zasvojenosti, ki lahko prizadane tako verne kot neverne. Šokiran sem, da je danes celo zasvojenost s pornografijo zelo razširjena tudi med poročenimi.

Spletni portal iskreni.net ne obstaja na MOSS-u (tudi jaz ne!), njihov Alexa rank je Global 732,617, oz. Slovenia 774. Za primerjavo, tale blog je Global 68,876 in Slovenia 70 . Vem, da so Alexa rezultati precej netočni, vendar dajo vsaj en osnoven okvir, v katerih gabaritih se giblje spletno mesto. Po zgornjih podatkih, iskreni.net niso med najbolj obiskanimi spletnimi mesti v Sloveniji, na katerih bi Petrol oglaševal? Da ne bom zavajal – po podatkih urednice portal obišče preko 60.000 bralcev (vir).

Seveda se lahko motim in je to strateška poteza, kajti Petrol cilja jasno definirano ciljno skupnost, ki se nahaja na iskreni.net. No, kot sem že velikokrat napisal – ne verjamem v takšne stvari, pač pa verjamem v kmečko logiko, ki pravi enako, kot je vaše razmišljanje.

Me zanima, kdaj bom jaz dobil ponudbo od Petrola za CPM oglaševanje na mesec – 200.000 prikazov / 1.000prikazov / 4€ = 800€?. Lahko dam še popust, pa smo na 600€ – ekskluzive.
Ah, kje pa. Jaz sem marginalec in kot tak nezanimiv za velike oglaševalce, kajne?

19 Responses to Petrol oglašuje na spletnem mestu iskreni.net, zakaj ne oglašuje na blogu had.si?

  1. Dixi pravi:

    Ali misliš da naša državna podjetja ala Petrol, Pošta Slovenije, Holding slovenskih elektrarn……sploh potrebujejo marketing v tej Sloveniji. Gre za zadovoljevanje interesov različnih interesnih skupin. In ja, mogoče si kje prebral, kaj je marketing v državnih firmah ? Čisto pranje denarja ? Ampak tako je bilo in bo ostalo

  2. Kdojetam pravi:

    Slovenska verzija Westboro Baptist Church? Edino kar ne vem je, zakaj zastonjska reklama s tvoje strani …

  3. Andraž pravi:

    So že na TW pojasnili, da oglase zakupujejo preko agencije in gre za nesrečno naključne. Kolikor sem razumel ga bodo umaknili.
    https://twitter.com/petrol/

  4. Petrol pravi:

    Pozdravljeni,

    kot je napisal že predhodnik, smo z @drfilomena celotno zadevo že razjasnili na Twitterju. Petrol sicer izvaja oglaševalske aktivnosti skladno z letnim načrtom in načrtom prodajnih in ostalih aktivnosti.Sodelovanje pri zakupu medijskega prostora je vedno odvisno od posameznih projektov, ciljnih skupin, segmentiranja potrošnikov in ustreznih rešitev, ki lahko največ prispevajo k našim poslovnim ciljem. Z oglaševalskimi sredstvi želimo namreč doseči nadvse največji doseg. To pomeni, da oglašujemo na podlagi mnogih kriterijev, svojih poslovnih odločitev in poslovnih odnosov pa v javnosti ne komentiramo. Upam, da razumete, da v tem primeru ne moremo biti tako odkriti, kot smo običajno pri komentarjih vaših zapisov.

    Hvala za razumevanje in lep vikend!

    Žiga Fišer
    Petrol, Strateško-korporativno komuniciranje

  5. Kaja Rot pravi:

    Had, si ti mogoče še en slovenček, ki se mu zdi državna skleda privlačna? Ta sindrom “tišastega” slovenca bi znal biti že pandemičen. Se boš včlanil v “družino Petrolovih prijateljev”?

  6. Kaja Rot pravi:

    … in tebe ne moti drugačnost, ki jo nekaj besed prej tako lepo izpostaviš. Nameni tvojega navideznega altruizma so več kot jasni.

  7. Kaja Rot pravi:

    had, mislim, da je tukaj problem v tvojem razumevanju. Pridržuješ si demokratično pravico do izražanja kritičnega mnenja, kar je povsem v redu. Pomilovanja vredno pri vsem tem je tvoje nezavedanje, da pravzaprav sam spadaš tja, kamor letijo tvoje kritike. Želiš se tržiti, kot razgledan človek z okusom, če karikiram – sodobni aristokrat. Evidentno nimaš nič od naštetega, vse pa kaže, da se tega morda nikoli ne boš zavedel. Zveni znano? Bi to lahko bil povprečen povzpetnik srednjega razreda ali gre le za sindrom “pametnega” slovenceljna? Presodi sam. Nikar pa mi ne pripisuj pojmov, ki jih ne razumeš.

  8. Slavko pravi:

    Pričakujem da bo avtor izbrisal komentar, ker sem po njegovih besedah in besedah njegovih pedrastih somišljenikov nestrpen. Zakj pedrastih: ker če sm jst homofob potem ste vi še bolj kristofobi. Moti vas use ker ni po vaše, žćalite lahko vse po vrsti in se vseposd utikate svoj nios. Če vam kdo kaj reče potem potem si nestrpen, če pa vi koda kr nekaj kletvate potem pa je to svoboda govora. Zakj ne preprečite in nasprotujete reklamam za razne igre na srečo, ki dokazano prinašajo veliko gorja? Če bi bla cekrve zraven bo se spravili na nandje, tako pa vam to ni v interesu.

    In ne razume zakaj bi moral petro umakniti oglaševanje iz portala iskreni.net?? Ker ste znali biti tako pametni in izbrskati nekaj zapisov nekaterih ljudi ki se ne strinjajo z vami? Čestitim, pismeni ste. Ampak samo selektivno. Ker drugače bi videli, da je na forumu mnogo ljudi ki zagovarjajo drugačno mnenje kot je usmeritev portala pa še nobeden ni letel dol. Ampak vas to ne brig, vi ste ogoroženi.

  9. Janč pravi:

    Zgolj ugibam: morda ne oglašuje tudi zaradi besnih antiJJ pamfletov, kot je bil včerajšnji?

  10. Janč pravi:

    Kako pa, da only-appartments še ne oglašuje na had.si?

  11. Kristijan pravi:

    Petrol se ne odloca po nobenih kriterijih sam temvec po tistih, ki ji dolocajo oglasevalske agencije. Te pa vedno, vedno, vedno, vedno dajejo sredstva tja kjer imajo najvecji popust. Najvecji popust pa vodilni in kvalitetni mediji ne ponujajo in zato so te reklame vecinoma na junk straneh. Je tu pa tam kaksna izjema ko narocnik zahteva tocno dolocen medij…..vecina pa je po zgornjem postopku.

  12. miha pravi:

    Pohvala agenciji, koliko se je twittalo in pisalo po blogu. Namen je dosežen, vsak je napisal Petrol (še jaz :D ) in to je to. Vsaka reklama je reklama, tudi slaba. Ali to Petrol resnično potrebuje je pa drugo,..

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.