Zavarovalnica Maribor je pred časom začela ponujati precej zanimivo zavarovanje za vse ljubitelje kolesarjenja, vendar na žalost do sedaj še nisem zasledil oglasov za ta produkt, oz. sem tudi jaz izvedel za to zavarovanje po varianti “od ust do ust”. Glede na to, da sem velik ljubitelj kolesarjenja in da mi kolo pomeni svobodo in predvsem adrenalin, mi je filozofija, da se zavarovanje vozila lahko preslika na zavarovanje kolesa, posledično tudi kolesarja, zdi zanimiva in kot nalašč zame.

Namreč zavarovanje kolesa in kolesarja, ki ga ponuja Zavarovalnica Maribor, temelji na podobni zgodbi, kot je z avtomobilskim zavarovanjem. Prejšnji petek sem odšel v njihovo izpostavo v Ljubljani in uredil svoje zavarovanje, za to plačal vse skupaj 36 eurov (cena je odvisna od paketa, ki ga izberete) in sedaj se počutim precej boljše. Tako na cesti, kot tudi v gozdu, v mojem naravnem habitatu.

Zakaj bi nekdo zavaroval kolo? Verjetno se vsi zavedamo, da so naša “dragocena vozila” vsako leto zavarovana z obveznim zavarovanje, ki ni poceni. Da večinoma nova vozila zavarujemo tudi kasko in plačamo precej lepe letne vsote denarja za to. In tako je tudi pri zavarovanju kolesa (le premija je velikooo nižja, saj se začne pri 24,90 eura). Če skopiram tekst iz spletnega mesta Zavarovalnice Maribor (vir), ki mi v zavarovalniškem žargonu pomeni bolj malo, takšno zavarovanje vključuje, če ga seveda izberete:

  • zavarovanje odgovornosti (škode, ki jih kolesar povzroči tretjim osebam ali stvarem tretjih oseb, do največ 30.000 eur)
  • kasko zavarovanje (škode zaradi prometne nesreče, poškodovanja kolesa zaradi prometne nesreče z vozilom, na ali v katerem je kolo, in poškodovanja zaradi živali, ter škode, ki so posledica vloma in ropa, požara, viharja, strele, eksplozije, padca zrakoplova, manifestacije in demonstracije)
  • nezgodno zavarovanje osebe (kritje velja za zavarovanca za primere nezgode v času vožnje s kolesom. Zavarovanec ima na izbiro 4 različice: različica 1: NS: 5.000 EUR, TI: 10.000 EUR, različica 2: NS: 10.000 EUR, TI: 20.000 EUR, različica 3: NS: 10.000 EUR, TI: 20.000 EUR, DO: 10 EUR in različica 4: NS: 30.000 EUR, TI: 60.000 EUR)
  • osebna asistenca (kritja v primeru nezgode v Sloveniji, so: prevoz v bolnišnico z rešilnim vozilom in vračilo domov, v primeru daljše hospitalizacije pa tudi čuvanje otrok, čiščenje doma. Kritja v primeru nezgode v tujini, so: prevoz v bolnišnico s katerimkoli rešilnim vozilom, premestitev v primernejšo bolnišnico bližje domu in kritje nujnih stroškov zdravljenja do 10.000 EUR na leto)
  • zavarovanje pomoči na cesti za kolesa za škode, ki nastanejo kot posledica presenetljivih, kratkotrajnih in od zavarovančeve volje neodvisnih dogodkov – AXA asistenca (ponuja kritje v primeru prometne nesreče (ni omejitve starosti kolesa) in mehanske okvare (kolesa do 6 let starosti) na prevoznih cestah in poteh, ki so dostopne z asistenčnim vozilom. asistenca v Sloveniji: Popravila na mestu nesreče ali okvare do 100 EUR, vleka do najbližje ustrezne delavnice do 100 EUR. Stroški rezervnih delov niso kriti)

Vam je vse jasno? Kot sem že zgoraj omenil – vse je podobno avtomobilskemu zavarovanju in če razumete tisti princip, je ta skoraj enak. Za zavarovanje kolesa na njihovih enotah potrebujete:

  • osebni dokument
  • serijsko številko vašega kolesa (obvezno)
  • denar

Seveda ne morem mimo par stvari, ki so me v tem procesu sklepanja zavarovanja zmotile in se jih da precej preprosto popraviti in bo olajšalo stvari vsem bodočim zavarovancem:

  • kje hudiča je možnost online sklepanja zavarovanja? V letu 2012 bi pričakoval, da bo to “osnovna higiena” in mi ne bo potrebno iskati poslovalnic po Ljubljani, ko bi lahko vse naredil s parimi kliki in tudi online plačal. Naslednji dan pa bi prejel po pošti zavarovalno polico na moje ime!
  • teksti, ki sem jih tudi zgoraj kopiral, so preprostemu človeku precej nerazumljivi! Seveda razumem, da je to posledica terminov, ki se uporabljajo v zavarovalništvu, ampak s kakšnim primerom, bi se dalo to razložiti tudi precej bolj preprosto, predvsem pa uporabniku bolj prijazno – predvsem pa bi s tem približali zavarovanje večji množici ljudi, ki se bojijo, kaj vse se skriva v drobnem tisku, ki ga itak nihče ne razume
  • vpeljala dodatne možnosti zavarovanja! To zavarovanje je vezano na osebo in kolo – želel bi si, da s plačilom dodatne premije isti pogoji veljajo, če se peljem z Bicilkelj-em, ali pa si sposodim kolo nekje v “rent-a-bikeu”. Ta ideja se mi zdi zanimiva, saj veliko kolesarjev fura dva, ali celo več koles!
  • večja medijska izpostavljenost paketa! Ker mi ideja povsem pije vodo, sem presenečen, da ni več oglasov, glede na to, da je na cestah vsak dan več kolesarjev (včeraj je bila cesta na Vršič totalno zabasana s kolesarji) in da je posledično tudi več predrtih gum in nesreč.

Naj bo dovolj zastonj svetovanja! Sedaj me čaka test ali to zavarovanje res deluje – nekje v kakšni vukojebini se mi “mora predreti” guma na kolesu in potem bom videl odzivnost AXA asistence, oz. kaj se bo dogajalo in zgodilo. Seveda bom poročal o tem, kajti to bo najboljši dokaz za “delovanje”, ali “nedelovanje” sistema. Kot naprimer asistenca, pri avtomobilskem zavarovanju in potem skoraj 3-urno čakanje na “pomoč na cesti”. Ampak to je druga zgodba!

One Response to Zavarovalnica Maribor – zavarovanje kolesa in kolesarja

  1. uros pravi:

    Ja, tudi sam sem prejle bral njihovo ponudbo, pa nisem štekal veliko. bom šel raje v njihovo poslovalnico. Aja, se strinjam glede medijske izpostavljenosti produkta, sam sem naletel na zadevo povsem po naključju, pa ponudba sploh ni slaba, res ne. aja, kateri paket si pa dobil za 36 evrov, to je najbrž letna premija?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.