Moj odnos do Facebooka je bolj ali manj poznan vsem, ki me berete že malce dlje časa. Če sem bil na začetku navdušen nad idejo, da imam nekje na enem mestu imenik svojih prijateljev, se je v zadnjih letih le to navdušenje spremenilo, kar se izraža tudi v mojih treh zapisih na to temo (seveda priporočam!):

Jeap, Facebook je postal precej razvrednoten, kajti nekateri “social media strokovnjaki” so naredili precej več škode, kot koristi. In da ne bo pomote – nekateri zelo dobro poznajo in obvladajo pravila Facebooka in se jih tudi držijo!

In najlepše pri vsem tem je, ko jaz dobim elektronsko sporočilo (kateremu sem odstranil pošiljatelja in vse podatke, ki bi razkrivali, za kateri Studio gre pri tem!), kjer mi ponujajo možnost kupovanja všečkov, oz. Facebook oboževalcev! NE.ME.JE.BA.T!

V Studioface potrjujemo svojo vodilno mesto med slovenskimi Facebook agencijami z novo posebno ponudbo za IZBRANE stranke. Ponujamo vam ULTRA HITRO gradnjo baze vaših facebook oboževalcev – v mesecu septembru jo lahko povečate za 5.000 ali celo 10.000 všečkov.

In sicer:

  • na razpolago je 100.000 všečkov za odločna in hitra podjetja
  • všečke lahko kupite v paketu 5.000 ali 10.000 všečkov – do razprodaje zaloge 100.000 všečkov
  • z gradnjo pričnemo 1. septembra in zaključimo 30. septembra

In še odgovori na pogosta vprašanja:

  • DA – gre za všečke živih oseb, ki normalno delujejo (lahko bi rekli živijo) na facebooku
  • torej so vaši potencialni kupci
  • če pa niso kupci so pa lahko kupci njihovi prijatelji, ki bodo preko njih videvali vaša obvestila

Sliši se dobro – mi lahko posredujete referenco
poglejte rast FB strani Nakitko :

  • v zadnjih 3 mesecih je z našo pomočjo zrastla za 50.000 všečkov
  • tudi obisk njihove spletne trgovine se je povečal za nekajkrat in seveda tudi njihova prodaja – TO PA ŽELITE TUDI VI

To, tako se dela! Kupovanje je zakon! In ti všečki pridejo zelo zelo prav, kajne?

Sicer sem bil sam prepričan, da je čar Facebooka ravno v tem, da podjetje, oz. znamka pridobi ljudi, ki jim je znamka všeč in niso to “na kile kupljeni všečki”, ampak sem se motil. In ko pogledam, da taisti ljudje, ki ponujajo kupovanje všečkov, dobijo svoj prostor v medijih in tam razlagajo o družbenih omrežjih, me vse skupaj mine – da bi komentiral, ali pa celo pametoval o tem, kako je nesmiselno vlagati vsak cent v kupovanje všečkov. Ampak ravno to je čar Slovenije – narediš spam aplikacijo, za indijanska imena, ki drugim smetijo zid in si “full ponosen” na to. Ker si tako uspešen, dobiš svoj prostor v medijih in ljudje ti začnejo verjeti in si tudi sami želijo takšnih aplikacij, ki bodo prinesle nove in nove všečke – egotrip, ali pa samo zaslepljenost, ki pa ne prinaša prodaje! Podobno kot nagradne igre, kjer dobiš vse mogoče “kalibre”, ki imajo po par profilov, ki so namenjeni samo nagradnim igram. In potem se vprašam znova, kot na začetku, zakaj mi je Facebook vsak dan manj všeč? Preprost odgovor – ker so ga “strokovnjani za družbena omrežja” pripeljali do te mere, da je vse skupaj samo še biznis (in spet se ponavljam – ne mečem vseh v isti koš!).

Ali sem kje že omenil, da mi gre na “k….” beseda všeček in vse njene izpeljanke? Zakaj hudiča bi bilo potrebno takšne besede sploh prevajati? Like je like in dovolj natančno opiše in je vsem jasno, za kaj se gre!

40 Responses to Kupite všečke, oz. oboževalce na Facebooku – Studioface

  1. primoz pravi:

    Že nekaj let pizdim, ker marketing vse dobre stvari pograbi, zlorabi, potepta in naredi neuporabne. pa mi komercialisti v naši firmi nekako ne pritrjujejo.

    • Matic pravi:

      Točno tako! Tale marketing gre čez vsa trupla. Sej se sam še o tem govori. Kdo bo naredu platformo, k bo ful inovativna za prodajat oglase. Mislm čist brezveze in bedno.

  2. markopigac pravi:

    So to aktivni všečki, ali je to zgolj larifari? Pa btw – kaj ti bodo všečki, če niso tvoji potencialni sledilci?

  3. Mak pravi:

    Splet je odprt in ljudje lahko delajo kar hočejo. Če tile prodajajo lajke jim ne moreš preprečit. Meni je bolj nesmiselno, da “strokovne” revije kot so na primer finance, objavijo dvostranski članek tega podjetja in jih navajajo kot strokovnjake.

    Če si finance lahko privoščijo ne vem kakšne raziskovalne novinarje pa gor in dol a ne morejo nekoga najet ali pa razmislit s trezno glavo, in preverit ljudi, ki jih objavljajo?

    Seveda, da potem vsi ostali, ki to berejo avtomatsko verjamejo in…. another FB star is born :)

  4. Mark pravi:

    Hm no nisem ravno FB fan in se nikol nisem kej dost poglabljal v FB. Odprl sem si sicer svoj račun ampak se logiram ene 3x na leto. A mi lahko en razloži kako dobijo tele všečke mimogrede. Če so “zadaj” resnični ljudje in profili niso zgenerirani kako jih potem “prisilijo” da kliknejo like oz. kako ti lahko zagotovijo da jih bo pa to recimo 5000 nardil?

    Poleg tega gre tole poslovenjenje izrazov tud men na živce pa OK pri določenih splošnih zadevah kot so recimo CD (zgoščenka) me še toliko ne moti, čeprav je “zgoščenka” čudn izraz. Mi gre pa na živce ko so na RTVju med olimpijskimi igrami prevajali tweet-e v “čivke” :)

  5. mišapiša pravi:

    Se strinjam s tem, da ljudje lahko prodajajo vse, kar znajo in smejo. Če smo ljudje tako naivni, da jim nasedemo, je to naš problem. Vsak, ki je povprečno internetno pismen, bo znal ločiti seme od plevela. Je pa vseeno krivično do tistih, ki tega ne vedo in so “nekje slišali, da če te ni na FB, lahko kar zapreš štacuno”. Takšnim se ob omenjenih cifrah verjetno kar zvrtijo evrčki v očeh (kaj pa oni vejo, kaj so všečki…) in če jim storitev ponudijo za bagatelno ceno, pač nasedejo. Ampak to je biznis. Edina prednost Slovenije v tem kontekstu je v majhnosti – v tem smislu, da te lahko nekdo nategne samo enkrat. In kolo se hitro zavrti…

    Kar se tiče Financ, pa so že večkrat dokazali, da so popolni amaterji. Kot oglaševalca so me nonstop prepričevali, da so njihovi bralci nadpovprečno izobraženi, z nadpovprečnimi dohodki. Če bi bili res tako izobraženi, bi Finance že zdavnaj izgubile vse naročnike.

  6. bbb pravi:

    sej na twiterju se tud kupuje ane Had :))

  7. Marko pravi:

    Danes je Facebook en velik biznis.
    Če samo pogledate koliko “FB strokovnjakov” v Sloveniji poskuša živeti od FB, kaj šele globalno?!
    Če se ROI v Facebook izplača, pa bo povedal čas!

  8. Leopold pravi:

    Se najde kakšna agencija, ki ne prodaja gradnje baze oz. všečkov/lajkov…? :) Mislim, da je ni…

    In mimogrede komplet analizo aplikacije Generator indijanskih imen najdeš tukaj

    Statistika pove svoje. Res pa da je skozi oči heavy userja app brez vsebine :) Ampak heavy userji smo redkost.

    • Leopold pravi:

      In še nekaj sem pozabil omeniti. Tukaj ne gre za fane iz indije, itd. To so slovenski uporabniki, pravi ljudje in ne lažni profili. Nekaj časa sem dobil ponudbo od podjetja, ki mi ponuja 30.000 lažnih profilov na moji strani.

      Ampak to ni to :)

  9. Aleš pravi:

    Če agencija ponuja gradnjo baze, potem agencija pač ni kvalitetna. Kvalitetne agencije bolje razumejo kaj je Facebook in kako ga ustrezno uporabiti.

    Generator ni nič posebnega ali unikatnega. Je že pred tem bilo zunaj ogromno podobnih aplikacij (poznam kar nekaj takšnih aplikacij iz bratskih držav) in človek bi pričakoval, da ste se tudi pri “testiranju” svojih slabo premišljenih spamerskih aplikacijah kaj naučili.

    • Leopold pravi:

      Seveda je takšni aplikacij veliko :) Nikjer ne piše, da je unikatna :D In potem takem v sloveniji ni agencije, ki bi razumela facebook :)

      Vsaka namreč ponuja to storitev. Kar napiši eno kjer tega ni ;)

      • Aleš pravi:

        In ker je veliko takšnih aplikacij, bi človek pričakoval, da boste vi ponudili nekaj novega, ker se je vaša aplikacija na trgu znašla kasneje.

        Je veliko majhnih in Velikih agencij, ki ne nudijo gradnje baze fanov. Nudijo pa gradnjo kakšne druge baze. Zaenkrat pa sem zasledil le vašo ponudbo za gradnjo baze fanov.

        • Leopold pravi:

          Kaj pa vem. Sam lahko kar začnem naštevati imena agencij, ki nudijo gradnjo baze. Tudi vsepovsod je merilo uspešnosti aplikacij oz. fb strani fan oz. talking about, ki itak pride od baze.

          Aleš mi lahko kar direktno poveš eno izmed agencij, ki jih omenjaš :) Škodo jim s tem vsekakor ne boš naredil – bolj reklamo :)

        • Aleš pravi:

          Renderspace, Innovatif, Luna, Sonce in ša marsikatera druga. Ne spremljam pa zavzeto tega kaj ponuja kakšna agencija. Če se motim, me popravi. Po možnosti s povezavo na takšno ponudbo.

  10. Leopold pravi:

    Aleš ponudb iz njihovih strani nimam. Vendar ko pogledaš spletno stran in opis vsake aplikacije piše zraven koliko fanov so pridobili. Kar pomeni, da se za meritev uspešnosti aplikacije uporablja merilo fan.

    Iz dela z večjimi naročniki in drugimi agencijami tudi vem, da je vedno potrebno v ponudbo okvirno oceniti kakšen doseg bo v aplikaciji oz. koliko fanov bo pridobila :)

    • Aleš pravi:

      Ni problem v tem koliko fanov so pridobili in kaj naročniki želijo. Problem je v poimenovanju ;) Če agencija ne zna niti pravilno poimenovati tega kaj ponuja, je problem. Podcenjevanje ljudi pa tudi ni kul.

      • Leopold pravi:

        In to želim poudariti. Prodaja se vedno enako. Različen je samo ovojni papir…

        • Aleš pravi:

          Ovojni papir pa tukaj predstavlja poznavanje tematike s katero se agencija ukvarja. Pri Studioface število pridobljenih fanov pomeni nekaj čisto drugega kot pri neki kvalitetni agenciji.

        • Leopold pravi:

          A misliš :) Vse povsod končni rezultat pomeni prodaja in menim, da jo v studioface dobro peljemo.

          Nihče od naročnikov še ni rekel, da smo mu prodali mačka v žaklju ampak so z rezultati prej in potem vedno zadovoljni.

        • Aleš pravi:

          Ne dvomim. Vendar pa bi z res kvalitetno in premišljeno storitvijo bili še bolj zadovoljni. Manj bi bilo tudi negativnih kritik. Pa sploh ni treba, da bi zaradi tega bila cena storitve kaj višja.

  11. Boštjan pravi:

    Živjo,
    zanimivo je to, da tega nobeden ne gleda v trenutni finačni krizi kot najcenejši način oglaševanja, kjer dosežeš ogromni krog ljudi. Koliko denarja bi neko podjetje porabilo, ki trenutno pelje akcijo enega svojega izdelka, da le-tega ponudi čim širšemu dosegu ljudi? recimo nekaj 100eur za adwordse, nekaj 100 eur za fbadse, nekaj 1000eur za oglaševanje na spletnih straneh… s tem, da ko dodajo nov izdelek, morajo to zgodbo storškovno ponoviti.

    Če pa neko podjetje plača recimo 1k eur in si s tem pridobi bazo 10000 lajkov – pa s tem ,da oni smatrajo te lajke kot potencialne kupce in ne kot nekoga, ki jim je njihova fa**ng facebook stran pač všeč(ali ww stran ,ali pal podjetje … ), kaj storijo v primeru novega izdelka? ja enostavno ga začnejo pušati preko svoje fb strani in tako dosežejo široki krog publike. Vložek je tukaj zastonj, saj morajo samo dati nekaj energije v objavo zanimivih postov.

    Naj mi nekdo pokaže eno FB stran, ki je kao med najjačimi 30 v slo, pa da so Like-i realni oz. resnični? Pa so za njimi stali “samooklicani” specialisti! Skratka, jaz sem mnenja, da če se uporablja “Spam” aplikacija, ki je lahko izredno zanimiva, ta privlači ljudi, ki so na FB zelo aktivni in prisotni, da se jim sploh splača to klikat. To je pa zame dejstvo, da je to živa publika. In še posebej, če je app s slovenskimi besedili, je skoraj 100%, da imaš celotno slovensko publiko.

    Skratka, pri nagradnih igrah, pa je folk že motiviran z nagrado, kar pomeni, da lahko pridobiš tudi več kot 60-70% fej kontaktov(pri igrah skoraj vedno pobirajo še email in blablabla) in lajkov, kar je pa bolani nonsens!

    Skratka, če bi vi imeli podjetje(pa prosim ne tukaj jokat nekaj o pripadnosti pa blablalba, ker bistvo vsake firme je zaslužek!) in ste tista oseba, ki prinašate oz. rihtate denar za podjetje, katero opcijo bi izbrali? Prosimmmm, resno razmisli in SI odgovori.

    Vsaka zdrava pamet in raziskave dokazujejo, da podjetja nimaš zaradi drugih razlogov kot preživetje – kar pomeni €€€€€€(pa prosim, ne tukaj spet jokat ja tista firma pa niso taki, pa tisti tudi ne, pa blalbla, ker v teh primerih govorim o povprečju)!PS:izjema potrjuje pravilo!

    Sorry za tekstovne napake, ampak tole sm na hitr pisal, ker me realy piss off te večne debate, ki jih imajo “svetniki brez podpore dejstev”. Ni težko pisat, jaz pa mislim to in to – daj prosim podpri. Svetniki, če imate izkušnje iz vodenja podjetja ali pa ste/bili kakšni vodilni člen v podjetju, je to, kar tukaj navajete kot “atomsko bombo in “jey, spluvajmo novo hitro rastoče podjetje” popolnoma v neskladju z vašo profesijo, saj se v podjetju, ki v gem času še živi, izvajajo takšni nemoralni in neetični prijemi za pridobivanje kontaktov, da ti pa resno POSTANE slabo.
    vse zgoraj napisano pišem iz izkušenj

    Ej, pa itak, NE POZABI ;) pri mnenjih je tako, da “vsake oči imajo svojega malarja”.
    Ajdi..

    • had pravi:

      lahko se napises, kaksen je ucinek od teh nagradnih iger? namrec po tej logiki, bi se moral podjetjem, ki imajo 100k vseckov, tudi promet sorazmerno povecati? al se motim?

      • Leopold pravi:

        Had :) Preberi si tukaj sem naredil konkretno analizo in podal podatke.

        Promet se sorazmerno poveča. Direktno pri generatorju indijanskih imen se je v tem mesecu povečal od 30% do 40% po besedah naročnika. Ali se promet obdrži pa ni odvisno od nas ampak od naročnika. Saj veš kdo je dober kupec :) Tisti, ki se vrača in nato tukaj nimamo vpliva :P

  12. Domen Savič pravi:

    Samo toliko – 5do9 je agencija, ki NE PONUJA kupovanja všečkov in to aktivno odsvetuje vsem ljudem in strankam, s katerimi stopi v stik. Namesto tega ponujamo kakovostno in pomensko polno komunikacijo, s katero povežemo uporabnike in blagovno znamko in pri kateri ni prostora za take šalabajzerije.

    Da ne bo reku, da s(m)o vsi enaki. Ker se mi taka praksa nategovanja klientov in strank res gabi v dno duše.

    • had pravi:

      In da ne bo pomote – nekateri zelo dobro poznajo in obvladajo pravila Facebooka in se jih tudi držijo!

      :)

    • Leopold pravi:

      Domen agencije ne ponuja gradnje ker je kot je na prvi razgled razvidno specializirana za komunikacijo na družabnih mrežah. In me nikakor ne boš prepričal, da s komunikacijo pridobivate fane :)

      Če pogledam pri referencah gre pri večini za kliente, ki si fan bazi gradijo že sami po sebi. Talking Tom je lep primer. Seveda imajo še bajne vsote denarja namenjene za samo oglase in sploh ne bom govoril… Tako, da baze res ne gradite (vi).

      Sploh pa a nisi slučajno ti tisti Domen, ki pravi, da ima slovnična pravilnost fb oglasa veliko prednost pred samim CTRjem?

      Tole o nategovanju pa sploh ne drži. Kot kaže je poleg trenda ljubosumja začel na svoji veljavi pridobivati tudi trend dokazovanja svojega znanja na kritiki drugih.

      Had kako direktno gradnja baze krši facebook pravila? Mi lahko prosim navedeš odstavek kjer je to napisano. Sam sem šel nekajkrat skozi in nisem nikjer zasledil spornih detajlov ampak čisto mogoče, da se motim. Hvala :)

      To je pa tudi z moje strani vse.

      • Domen Savič pravi:

        Živjo,

        sem zadevo malo prespal in ugotovil, da smo pač na različnih bregovih. Mi družabni splet razumemo kot komunikacijo, s katero uporabniku približaš izdelek, mu razkriješ zgodbo za njim in ga tako posredno navdušiš k nakupu oziroma uporabi. Let’s face it … večina uporabnikov se na družabni splet ne odpravi zato, ker komaj čaka na neke poceni marketinške finte, s katerimi jih bodo posiljevali obupani marketingarji, ki so dosedaj zasrali še čisto vsak medij, na katerem so se pojavili, s popolnoma istim vzorcem delovanja.

        Zanimivo se mi zdi, da si ti sam rekel, da “Ali se promet obdrži pa ni odvisno od nas ampak od naročnika.” Če ignoriram slovnične napake v tej trditvi, se mi zdi zanimivo, da se torej tudi sam zavedaš instantnosti te komunikacije, ki na dolgi rok nima učinka. In s tem ni nič narobe. Vsakemu svoje. Hecno je samo to, da ste tako prekleto prepričani v svoj prav, da se vsakič, ko vam kdo (jaz) ponudi ogledalo in ponudi v praksi preverjeno znanje, postavite na zadnje noge in začnete z osebnim zmerjanjem, primerjanjem jabolk in hrušk in trditvami, ki nimajo nobene veze z odsevom v ogledalu.

        Hkrati se ne zavedate, da s svojim ozko usmerjenim fokusom na nabijanje statistik določenega omrežja brez širše povezave prodajno-komunikacijskega cikla zanemarjate kup faktorjev, ki vplivajo na uporabnika oziroma njegov odnos do blagovne znamke. In prosim … prodaja NI vse. Ravno zaradi takega razumevanja smo v trenutnem dreku.

        Pa naj bo dovolj.

        • Maja pravi:

          Domen, kako bi pa ti povišal število fanov novemu podjetju, ki do tega trenutka nima nobenega fana na Facebooku? Upam, da ne samo z dragimi in slovnično pravilnimi oglasi. In na koncu leta šteje tudi finančni rezultat, razen če razmetavamo državni denar.

        • had pravi:

          najprej bi se vprasal, ali si sploh zelim, da je novo podjetje prisotno na facebooku? kajti tudi 10000 fanov, ti ne pomeni nicesar, ce se zaradi tega ne poveca prodaja..

          sele kasneje, po odgovoru na to vprasanje, bi zacel delati na strategiji..

  13. dule savič pravi:

    Domen Savič, “sem zadevo malo prespal”,… obrni besede pravopisec,..

    Drač pa “real talk” —> nimaš pojma, ker si pameten glede slovnice, ki je vredna manj, kot 1%,.. ti pa se fokusiraš samo na pravilne in slovnične tekste,.. lol wtf??

    Kr neki..

    Drgač pa smo kupili “lajke” za 200 EUR 2.000 slovenskih lajkov, sam kaj ko je odziv obupen.

    Oseba, ki klikne LIKE, da lahko nadaljuje z igranjem igric ali pa ker hoče zvedet neko indijansko ime, NIKAKOR NI tako relevanten oboževalec, kot sicer,.. 100%

    peace out

    • Domen Savič pravi:

      Dragi anonimnež, ki mu vejice ne gredo … Tvoj drugi odstavek nima nobenega smisla, je pa res, da je to točno tak odziv, kot sem ga opisal zgoraj. In zaradi tega se ne moremo pogovarjati, ker je vse skupaj zreducirano na neko pljuvanje lastne podobe v ogledalu.

  14. petrograd pravi:

    sliko si sam naredil?

  15. Tadej pravi:

    Ja res, kr neki… Neka oblika spamanja, težko definirat. Me pa nekako spominja na “SUB-FOR-SUB” norost na YouTube! Tolse spodaj sem že parim odgovoril, ki so me zasuli s takimi predlogi…

    “Obviously people will subscribe to one’s channel if one’s videos are funny, or he/she has something interesting to say etc. (depends on people’s preferences), but subscribing just because you’ve subscribed to someone else’s channel, i.e. expecting a subscribe “in return”? I mean seriously WFT?”

  16. webpirate pravi:

    Če želite kupovati všečke potem lahko to storite na http://www.partis.info in pritem še zaslužite.
    Prepričajte sein objavite vaše komentarje.

  17. Dejan pravi:

    Vsi ki imate talent lahko to ponudite tukaj: http://naredimza5eur.tk/

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.