Moj odnos do Facebooka je bolj ali manj poznan vsem, ki me berete že malce dlje časa. Če sem bil na začetku navdušen nad idejo, da imam nekje na enem mestu imenik svojih prijateljev, se je v zadnjih letih le to navdušenje spremenilo, kar se izraža tudi v mojih treh zapisih na to temo (seveda priporočam!):

Jeap, Facebook je postal precej razvrednoten, kajti nekateri “social media strokovnjaki” so naredili precej več škode, kot koristi. In da ne bo pomote – nekateri zelo dobro poznajo in obvladajo pravila Facebooka in se jih tudi držijo!

In najlepše pri vsem tem je, ko jaz dobim elektronsko sporočilo (kateremu sem odstranil pošiljatelja in vse podatke, ki bi razkrivali, za kateri Studio gre pri tem!), kjer mi ponujajo možnost kupovanja všečkov, oz. Facebook oboževalcev! NE.ME.JE.BA.T!

V Studioface potrjujemo svojo vodilno mesto med slovenskimi Facebook agencijami z novo posebno ponudbo za IZBRANE stranke. Ponujamo vam ULTRA HITRO gradnjo baze vaših facebook oboževalcev – v mesecu septembru jo lahko povečate za 5.000 ali celo 10.000 všečkov.

In sicer:

  • na razpolago je 100.000 všečkov za odločna in hitra podjetja
  • všečke lahko kupite v paketu 5.000 ali 10.000 všečkov – do razprodaje zaloge 100.000 všečkov
  • z gradnjo pričnemo 1. septembra in zaključimo 30. septembra

In še odgovori na pogosta vprašanja:

  • DA – gre za všečke živih oseb, ki normalno delujejo (lahko bi rekli živijo) na facebooku
  • torej so vaši potencialni kupci
  • če pa niso kupci so pa lahko kupci njihovi prijatelji, ki bodo preko njih videvali vaša obvestila

Sliši se dobro – mi lahko posredujete referenco
poglejte rast FB strani Nakitko :

  • v zadnjih 3 mesecih je z našo pomočjo zrastla za 50.000 všečkov
  • tudi obisk njihove spletne trgovine se je povečal za nekajkrat in seveda tudi njihova prodaja – TO PA ŽELITE TUDI VI

To, tako se dela! Kupovanje je zakon! In ti všečki pridejo zelo zelo prav, kajne?

Sicer sem bil sam prepričan, da je čar Facebooka ravno v tem, da podjetje, oz. znamka pridobi ljudi, ki jim je znamka všeč in niso to “na kile kupljeni všečki”, ampak sem se motil. In ko pogledam, da taisti ljudje, ki ponujajo kupovanje všečkov, dobijo svoj prostor v medijih in tam razlagajo o družbenih omrežjih, me vse skupaj mine – da bi komentiral, ali pa celo pametoval o tem, kako je nesmiselno vlagati vsak cent v kupovanje všečkov. Ampak ravno to je čar Slovenije – narediš spam aplikacijo, za indijanska imena, ki drugim smetijo zid in si “full ponosen” na to. Ker si tako uspešen, dobiš svoj prostor v medijih in ljudje ti začnejo verjeti in si tudi sami želijo takšnih aplikacij, ki bodo prinesle nove in nove všečke – egotrip, ali pa samo zaslepljenost, ki pa ne prinaša prodaje! Podobno kot nagradne igre, kjer dobiš vse mogoče “kalibre”, ki imajo po par profilov, ki so namenjeni samo nagradnim igram. In potem se vprašam znova, kot na začetku, zakaj mi je Facebook vsak dan manj všeč? Preprost odgovor – ker so ga “strokovnjani za družbena omrežja” pripeljali do te mere, da je vse skupaj samo še biznis (in spet se ponavljam – ne mečem vseh v isti koš!).

Ali sem kje že omenil, da mi gre na “k….” beseda všeček in vse njene izpeljanke? Zakaj hudiča bi bilo potrebno takšne besede sploh prevajati? Like je like in dovolj natančno opiše in je vsem jasno, za kaj se gre!