Opel – hvala, ker si mi na avtocesti ogrozil življenje!

Sobota. Vožnja z Astro GTC proti Benetkam (vozilo ima prevoženih 12.000 kilometrov in je bilo te dni staro 3 mesece) po avtocesti. Zaradi prehitevanja sem prekoračil dovoljeno hitrost in peljal okoli 150 km/h po prehitevalnem pasu mimo skupine tovornjakov. Ker sem navajen prehitevati z višjo hitrostjo in potem vključitve nazaj na vozni pas, me je presenetilo, ko je avto v trenutku izgubil hitrost – jeap, velika škatla in se dejstvo, če ti “nekaj odvzame” plin, precej pozna.

Zatemnil se je ekran za navigacijo, na armaturni plošči so začele utripati cel lučke in prižgalo se je opozorilo Service Theft Deterrent System. WTF!?! Volan je postal trd (brez serva), stopalka za plin ni več ubogala, oz. se ni odzivala, smerokazi so prenehali delovati, ko sem poskušal vklopiti vse štiri smernike, tudi to ni več delovalo.

V tistem trenutku se je vse odvijalo hitro. Pogledal sem v ogledalo in videl, da nimam vozil za seboj in se odločil, da poskusim preiti na vozni pas. Na srečo se mi je uspelo spraviti z dovolj veliko hitrostjo med dva tovornjaka in na še večjo srečo je bil odstavni pas prazen, da sem se lahko peljal po njem in počasi izgubljal hitrost do zaustavitve. Poskusil sem ugasniti in prižgati vozilo, vendar ni šlo. Ko sem poskušal odpreti prtljažnik, da bi postavil varnostni trikotnik – ni šlo. Poskusil sem zakleniti vozilo – ni šlo.

Seveda sem takoj začel brskati po knjižici z navodili, da bi diagnosticiral napako – vendar te napake ni opisane v navodilih, ki so tako neumna, da sem se zgrozil (ja, vem, da bi jih moral takoj prelistati, ko sem dobil vozilo!). Na srečo sem imel “švicarja” s seboj, da sem lahko odvil matico iz akumulatorja in le tako resetiral avto – po tem sem vsaj lahko prižgal vozilo. In se tudi odpeljal naprej.

Ampak dve situaciji, ki bi se mi lahko zgodili, če ne bi bil priseben in prisoten med vožnjo.

  • če bi vozil po voznem pasu in začel nenadoma izgubljati hitrost, za seboj bi imel tovornjak, ki bi bil malce manj pozoren, bi danes verjetno bil “speštan” v bolnici, ali pa celo v žari! Če bi se to zgodilo na regionalni cesti, kjer ne bi mogel ustaviti na odstavnem pasu, bi verjetno prišlo do naleta!
  • če je vozilo tako pametno, da ga “onesposobi”, ko ga nekdo poskuša ukrasti, zakaj hudiča sem lahko resetiral vse skupaj, ko sem odstranil “klemo” iz akumulatorja!? Ali je nekdo povsem neposoben pri Oplu, oz. me prav zanima, kaj bo današnji njihov izgovor, da je prišlo do te situacije! V bistvu bi najrajši pustil vozilo pri njih, kajti dvomim, če se bom še kdaj lahko lagodno in brez strahu peljal s taistim vozilom po avtocesti.

FAKOF Opel! Če že delaš avtomobile, ki imajo hudičevo veliko elektronike, potem vsaj predvidi tudi takšne situacije! Če bi živel v ZDA, bi verjetno do konca življenja srečno in udobno živel na vaš račun (zaradi strahu in vsega ostalega!). Pri nas bom verjetno odpravljen s tisoč in enim izgovorom.

  1. Scary shit. Odpelješ nazaj. Reklamacija. Naj vrnejo vsak EURo. Ali sploh lahko še voziš ta avto, ne da bi te bilo ob vsakem prehitevanju strah, kaj se bo zgodilo?

      1. Avto vrniti nazaj in dobiti vrnjeno kupnino, je pri nas bolj ZF.

      2. @Popaj: ne govori, enkrat sem čakal 2 meseca, da so mi *komaj* vrnili €1200, ker so mi poslali napačen monitor.

      3. se odskodnino zahtevaj lahko bi bil smrtno ogrozen…cca. tok kokr je avto vreden!

  2. S L A B O !!!! Ok, zdaj vem zakaj imam raje stare avtomobile (če kaj crkne so prej signali dim, ropot, iskre, … :D). Resno: jaz bi tak avto vrnila. Pa čeprav z odvetnikom. Nov avto ne sme kar počakat…. Sicer pa vprašaj kakšnega bivšega lastnika Q7 kolikokrat ga je star Polo hodil iskat in razvažat po servisih. Od takrat ne vrejamem več v drage avtomobile – niso vredni strahu!!!

  3. Scary. Jaz bi tudi menjal vozilo. Strinjam se, da bi moral algiritem ob kraji vozila biti bolj temeljito koncepiran intestiran, ne pa da ogroža nepridiprava in okolico. Tožba je zihet win, samo če maš voljo in čas (verjetno bi prišlo do tihe poravnave)

  4. WTF?! Ok, važno, da si ok. Ampak to se ne sme dogajat. Ja vem, vsi bomo pametni, kako smo žrtve elektronike, samo vseeno. To ni veš manjši bug, to je smrtno nevarno.
    Čakam na ful report s servisa.

    1. Opel je eden izmed največjih proizvajalcev v nemčiji.. Če bi bil malo informiran bi vedel da se lahko mnogi skrijejo pred njimi npr. honda, škoda, BMW. Kot sem že dejal je opel zeloveliki ampak napaka je to da je pod GM in ga rešuje iz krize že več kot 10 let.

      1. Opel v nemčiji velja za jajca. To je rekel nemec. In ja, vozim opla.

  5. Tudi nemc ni več to kar je bil. Me zanima kaj boš izvlekel…

  6. Zajebano. In bistveno bolj nevarno kot “zataknjena” stopalka za plin pri Toyotah, zaradi katere so (ameriški) mediji takrat naredili celo štalo. Si predstavljaš, da se tole zgodi na kakšni ovinkasti cesti s prepadi … fak.

      1. Šit to bi bila edina logična razlaga…
        Tako, kot ostali pravijo vrni jajca :)

  7. faaaaaaaaaaaak … najhuje je, da ti je volan zablokiral :/ Meni se je pri prejšnjem Reanultu to zgodilo … crknu avto med vožnjo, izgubil kontakt s ključem .. bremza in volan pa zablokirala … sam sem bila k sreči ob 2h zjutraj sama na ravni cesti in nisem ga tiščala, tko da sem z ročno brez večjih težav ustavila … sam da se ti to zgodi na avtocesti, fijuuu. K sreči je bila sreča v nesreči na tvoji strani.

    1. kadar je avto ugasnjen zavore nikoli ne delajo oz. primejo prve trikrat ko jo pritisnes slabo, potem pa sploh vec ne primejo

  8. Ojoj :/

    No, glavno je, da se ti ni nič zgodilo, ampak ti tudi jaz predlagam, da resno razmisliš o kakšnem pravnem postopku. To se pač ne bi smelo zgodit … pa če imajo še toliko izgovorov. Vsak od nas nosi odgovornost kadar povzroča nevarnost na cesti (moralno in finančno), naj jo tudi oni.

    Srečno!
    P.

  9. Več elektronike (tam kjer ni potrebna), več možnosti za pizdarije. Moja Škoda Octavia “Combi” (pač karavan), letnik 2001 je ima ravno prav, da se v 11 letih ni NITI enkrat pokvarila! :) Pa res poročaj kako je šlo ko si jim šel na Opel obrazložit situacijo.

  10. Enaka situacija na avtocesti 2 tedna nazaj, sicer prejšnji model Astre in za dodatek so poleg volana še zavore povsem odpovedale … Nepozabno! Čudež, da sem še živ. Tako, da se lahko le pridružim temu – FAKOF OPEL!!! Jajca na kubik!

  11. Ojoj, upam, da jim uspeš vrniti nevarno škatlo in dobiti denar nazaj.

    Star jugoslovanski pregovor očitno še drži: Malo lima, malo žice, evo tebi opelice. :/

  12. Lahko ti samo povem eden temeljnih odgovorov, ki jih boš prejel. Ja gospod po pregledu našega strokovnjaka vašega vozila smo ugotovili, da je prišlo do poskusa odtujitve vašega vozila, temu primerno se je odzval tudi varnostni sistem v vozilu.

    Upam, da nisem zadel bistva.

    Ker pri meni so se tudi zgovarjali od samega začetka ko sem kupil nov avto potem sem obupal in dal mir. Ne da se mi. Pa so bili razni strokovnjaki in razni servisi. Avto še vedno deluje tako kot prvi dan.

  13. Do razrešitve problema bi morali prepovedati uporabo tega modela in kupcem ponuditi nadomestna vozila.

  14. No ja; NIČ NOVEGA za Opla, imel ga in bil totalno razočaran. Napak kup, ni znal nihče odpraviti-avto se sam ugašal na avtocesti ….

  15. Podobna zgodba: Opel Vectra, na avtocesti odpovedala elektronika. Ni delal servo niti zavore in vse je utripalo. V Ljubljanskem servisu niso znali povedat kaj je, v Krškem na Ope Kruno se napako dejansko našli in popravili.

    Menda je to pogost problem z avtomobili prve serije. Po tem, ko naredijo prvi face lifting tudi odpravijo te najpogostejše tehnične napake.

  16. Bremze so zagotovo se delale, samo niso bile servo ojacane. Nasa generacija, ki nikoli ni vozila avtov brez tovrstnih bremz pa misli, da ne delajo. Glede na to, da je kvaliteta avtomobilov skoz bolj problematicna (skozi prizmo zanesljivosti), ker so alternatorji skoz bolj pod stresom, se bomo moral pocas naučit vozit avtomobile brez servo volanov in bremz. Ker to je zelo pogosto prvo, kar avto izklopi v primeru zmanjsanja napetosti oz. v tvojem primeru softwarskega buga.

    1. drzi.. bremze so delale, ampak ko si navajen serva, te taksno zaviranje, predvsem pod stresom, da bo slo nekaj narobe, naredi se bolj zivcnega :(

      in ja, naslednji avto bo brez elektronike :) ficko.ftw

  17. meni je neki casa nazaj,ko sm se imel astro zatajila na isti nacin na avtocesti proti ljubljani..ampak ne v taki situaciji ampak se slabsi.sredi tunela je nastal mrk in obstal!avto se ni odzval pet minut na nic.delalo ni nic,kot pr tebi ne in po 5min ,ko sm ze poklico avtovleko se enkrat poskusim avto vzge in spet dela.ta elektronika od opla je cist v k*****!vem kaksen je obcutek.takrat sm ga preklel do onemoglosti pa se ga tud hitr znebo in si ga nemislim kupit vec nikdar.

  18. Sej ne rabiš bit v ZDA da dobiš takšno odškodnino. Uradna tožba in to je to. Dobil boš ogromno odpravnino. Tko nared kot se spodobi, drugače ne bo sprememb v sistemu.

    1. Odškodnine v Sloveniji so po višini seveda daleč od ameriških, vendar so v samem evropskem vrhu, vsaj kar zadeva lažje poškodbe. Posebnost našega prava je tudi priznavanje odškodnin svojcem v primeru smrti bližnjega in odškodnina za prestani strah (v Avstriji in Nemčiji tega, na primer, ne poznajo).

      No, probaj, pa poročaj.

  19. A veš kaj je pa RES bad? :( Da se ti pri 150 km/h v hsiht sproži Airbag. :( Sem bral o enem takem pripetljaju (res da ni bilo pri hudi hitrosti, se je pa sprožila sama od sebe).

  20. Grozljivo! To “šajse” od avta jim takoj pelji nazaj. Zadevo pa sporoči tudi v tovarno, pri nas bodo verjetno res samo izgovori itd.

  21. Zanimivo.
    Imel sem Opla, ker imam v familiji njihovega mehanika, ki prisega na njih.
    Pri prejšnjem mi je razneslo menjalnik. Pri naslednjem mi je crknil računalnik… 2x

    Potem pa sem začel iskat veliko vozilo, ki ni kombi in pristal na Caddyju … jp, ni Opel… in trenutno mi deluje cela zadeva bolj stabilno.

  22. Avtorju: Ubil bi se ob totalni nesposobnosti samo. In drugo kot drugo glede prekinitve toka: daj mi en primer avta, kjer se ne bi vse isto resetiralo. Daj povej prosim no. Če ti izklopiš tvojemu računalniku elektriko on še dalje dela? Valda da če ni pod napetostjo in ponovno priklopiš gre na tovarniške nastavitve. Jao pametovanje o stvareh o kerih ni glih znanja -.-‘

    1. K sreči je stikalo za odprtje pokrova še ostalo mehansko. Oblikovalci že vedo zakaj ;)

    2. @lol: Torej ti trdiš da če računalniku vzameš elektriko izgubiš podatke in sistem na disku? Nastavitve morajo biti hranjene na pomnilniku na katerega izguba elektrike ne vpliva.

    3. Enačenje domačega računalnika in avta ki ti pri 150km/h ogroža življenje??? To je verjetno hec kajne?

    4. @lol: to je oslarija, kar govoriš… Danes ni več razloga, da bi tiščali vse nastavitve v RAM, ker so pomnilniki, na katere se da lepo shranjevat podatke že zelo ugodni in zanesljivi (EEPROMi v ’80, od ’96 dalje pa Flash).

      In to, da je error notification izginil od izgubi napajanja je totalno amatersko… Si predstavljaš da crashne letalo, in nimajo nič od black boxa?

      In še ena stvar: errorji niso nastavitve, ampak rezultat, ki ga diagnostika pusti za seboj. Potem bi vsi, ko bi avte prodajali šli odklapljat akumulatorje, in bi vsi errorji čudežno izginili (tam pa turbine crkjene pa senzorji zapacani …)

      1. Resetiral je aktualno napako,ob priklopu na servisu bodo napako dobili med napakami v spominu.

  23. Had, s podobnih razlogov sem šel jaz leta 2005 iz Renaulta nazaj na avto brez elektronike. Z novim cliom sem ostal 3x na cesti v pol leta, nato pa bil priča takim zgodbam, kot bi gledal komedijo (crkovale luči ob uporabi brisalcev na max speedu – bug, ca 5 crknjenih vžigalnih tuljav, različni senzorji, pobiranje stav s serviserji ki niso verjel, da ne pridem do doma, crnknjen nadomestni clio dizel na poti do Maribora, prvi zdrzal le do Torovega itd). Po testu v Grčiji sem šel na Suzuki Ignis, ki mi je brez napake služil kar 6 let. Še žarnic ni bilo treba menjat, pri Renfault prej pa na ca 2-3 mesece klasika. ;) Sedaj 11 mesecev vozim Kio Sportage novo, naloadano z elektroniko – zaenkrat bp, mam tudi vse podatke poleg na laptopu vsake toliko časa da preverim, če se pojavljajo kakšni errorji =) sem pa ravno bral da se je eni Američanki na novem Sorentu (avtomatik) zataknil gas in ga je uspela ustaviti šele po x kilometrih ob preganjanju policije ;) tko da ja, kakor narajmaš, s tem da maš nekje več možnosti za “bingo” ;)

    1. Sorry, ampak te ameriške fore z “zataknjenim gasom” so pa tako bose… …ali so pa judje res taki idioti.
      Moč zavor je precej večja od moči motorja tako, da tudi če motor deluje s polnim plinom in menjalnika ne moreš??) dati v ler, avto s full pritiskom na zavore ustaviš. Pika.

  24. Ja to je pač elektronika,al drugače povedano navajeni smo ,da je v avtu vse mehko,Zavore so sigurno še delale ampak brez serva,tako ,da si se lahko varno ustavil.Tudi stopalka za plin je bila še odzivna,samo računalnik je omejil obrate iz varnostnih razlogov na 2000 (vsaj pri večini avtomobilov je tako),ja občutek pa je bil,če si imel v peti ali šesti prestavi tako kot , da se ne odziva,tako da v tem primeru je potrebno prestavljanje navzdol.Sicer ne vem kako si resetiral ,ampak najboljše je odklopit pozitiv na akumulatorju počakat cca 20 min in se potem dotaknit z kablom minusa na akumulatorju.Najboljše od vsega pa je če se ti ne mudi poklicat asistenco in avto odpeljat na test na servis.Sicer je pa glavno da si pravilno odreagiral in srečno prispel domov.

    1. Mogoče bi ti koristilo. če bi prebral celo objavo! (ko pišeš: “Sicer ne vem kako si resetiral ,ampak najboljše je odklopit pozitiv na akumulatorju…”, če bi prebral, bi videl, da je točno to naredil! :D)

  25. Pač spet eden na milijon. Vozim Astro, zadnji model, brez problema že 2 leti. Vse kar je bilo v 2 letih potrebno menjave, je bilo neko stikalo za tempomat, kar pa je na servisu vzelo 5 minut dela.

    Zdaj govorit nekaj na pamet čez neko znamko vozila..potem lahko tudi jaz marsikatero izrečem na račun Renault Lagune, katero sem vozil prej. In zgodila se mi je podobna situacija kot tebi, le da ne na avtocesti, ampak nekje v vukojebini, pred enim zelo ostrim ovinkom. Avto med vožnjo ugasne, volan trd, bremze trde. Pojasnilo na servisu? Ne vemo, verjetno je gorivo.

    Pa to, da mi je nabilo obrate na 5000 vrtljajev med vožnjo?

    Kaj pa to, ko mi je Hyundai crkoval dobesedno na 14 dni? Sama elektronika?

    Ali pa drugače? Z drugim Hyundai-em sem naredil 300.000 km brez problema, prav tako doma še en Renault gre bp že 5 leto. 4 leta sem delal na avtošoli. Najbolj so crkovali VW, najboljše so šli Opli in Renaulti.

    Kaj pa zdaj?

    Kaj ti to pove?

    1. točno tako se strinjam s tabo! Če kaj “crkne” še ne pomeni da je treba pljuvat čez to firmo… Vsi avti crkujejo žal. In čestitam da imaš Opla sem postal kar malo fauš :P

    2. Pluvajo čez Opla a VW še večji skret … zariba na 105.000 km 2.0TDI redno servisiran redno pregledoval olje ..! Mašina zariba na servisu mi niso znali povedati zakaj Hvala ti lepa VW in vsi drugi avtobomili povezani z VW( Audi , Seat , Škoda ) !

  26. Pozabil sem. Drugače pa sem vesel zate, da se je vse srečno končalo.

    Lp

  27. Očitno še niso odpravili tega problema. Znanka se je razletela do konca na avtocesti.

  28. To se zgodi praviloma enkrat v življenju. Ali je Opel ali pa karkoli drugega.Elektronika pač….. Iz razbranega ne zgleda, da je bilo tako hudo nevarno, glavno da si cel, živ in pišeš svoj blog naprej.Meni je na očetovovem avtu počila leva sprednja guma na avtocesti pri 130km/h. Sicer pa ti povem nakaj potiho…., vsak ki kupi nov avtomobil, kakršen koli je bedak ! Metanje denarja skozi okno že ko se zapelješ iz dvorišča. Kupujem izključno luksuzne avtomobile Bmw, Marcedes, Audi v dobrem vzdrževanem stanju…,za bagatelo. Narejeni so velik boljše kot ta novodobna jajca. Vsak me vozi še 150.000 km (ob sprejemljivih stroških vzdrževanja). In to malo driugače kot Opel ….

    1. Pri nakupu rabljenega avta moraš žal paziti na veliko stvari (in bolje da si sam stručko za te zadeve, ali da imaš s sabo nekoga, ki vse potrebno prečekira zate), po možnosti itak kupiti od nekoga ki ga poznaš (in mu zaupaš, sploh zakon pa je če poznaš “zgodovino” avta).
      Se pa glede na vse napisano (komentarji) in lastne izkušnje nekako strinjam z večino tvojega komentarja, sam bi pa rekel tako, da so bili po mojem skromnem poznavanju, pa vendar, avtomobili (npr. VW, Audi in ostali) narejeni med 2000 in 2005 veliko bolj zanesljivi (jasno, imeli so tudi toliko manj novotarij, beri: elektronike), kot avtomobili, ki prihajajo iz tekočih trakov zadnjih nekaj let.

  29. Ko berem te komentarje mi je kar slabo…. Zdaj ko se je to zgodilo oplu je kriv opel… Koliko krat se je zgodilo BMW x6 ko crkuje 100 na uro…. Audi A6 moraš it na servis vsakih 5000km -.-, da ne govorim koliko krat smo stali na cesti zaradi tega pa je bil letnik 2010! KATASTROFA…….. ne vem koliko se informirani ampak OPEL je najboljši avto na svetu…to so dokazali z Opel Ampero! Tak da neizobražen folk dajte raje vzamite kakšno knjigo v roke preden začnete “šimfat” karkoli!

    1. Zanesljivost in kvaliteta opel ampere se bo izkazala v prihodnosti. Ko bo ta avto zmožen naredit toliko kilometrov, kot toyota prius, bom trdno prepričan, da se je opel le potrudil. Imel sem opla in tudi jaz, kot veliko drugih, bil razočaran. Tako da ostajam pri ostalih nemcih, kot so VW, BMW in Audi, čeprav se je tudi švedski volvo izkazal za odličen nakup. LP

        1. Jaz pa mislim pa tud testi dokazujejo da je Prius edini uporaben avtomobil v svojem segmntu vsaj zaenkrat.

    2. Opel dejansko proizvaja avtomobile slabše kvalitete odkar ga je pohopsal GM. Težava je predvsem v temu, da v Ople vgrajujejo večino nekakovostnih Fiatovih delov. Corsa, naprimer, je tako pravzaprav preoblečen Fiat grande Punto.

      1. Spet nekaj v stilu baba čula, baba rekla…. Veš, kdaj je GM “pohopsal” Opla?

        Corsa D in Grande Punto sta res narejena na isti platformi (ko je imel GM še v lasti Fiata – da sta imela oba nižje stroške), imata skupen en dizelski motor. Tle se pa praktično konča.

    1. Škoda, da angleščine ne obvladaš preveč dobro. Če ne bi lahko prebral, da ne govorijo vse zgodbe samo o Oplu. Torej težava ni samo na strani Opla.

      P.S.: Se mogoče kdo spomni Toyote in njenih ameriških težav? Odpoklici leta 2009 in 2010 so bili verjetno narejeni kar tako? Hmm. Ja, Opel je kriv.. :D

      1. Angleščino, bi se upal trditi, kar dobro obvladam… Sicer pa nikjer nisem napisal, da “vse zgodbe govorijo o Oplu”. Še kaj ni jasno? :(

        1. Jasnost izražanja, fante, prav tako ni tvoja vrlina.

          Mi je pa marsikaj jasno o tebi, po takšnem(ih) zapisu(ih), o, da, veliko več, kot pa bi si lahko mislil.

        2. Citiram: “Mi je pa marsikaj jasno o tebi, po takšnem(ih) zapisu(ih), o, da, veliko več, kot pa bi si lahko mislil.”

          OMG, o čem pa hje tule govora? Kaj ti je jasno o meni? :( Si naredil moj background check? Ali ko zmanjka argumentov prehajaš na Ad Hominem attack – in to vse samo zato, ker sem si drznil postat Google link do “Service Theft Deterrent System”?

          Ne vem, ali bi te dal med paranoike, ki sedijo v kleti in se z drugimi kregajo po forumih/blogih, ali je pa kaj hujšega narobe s tabo (čustvene/osebnostne motnje?)

          P.S. Si pa lahko tudi toilko fer, da se predstaviš z imenom in priimkom, ko se jaz (klik link na moj “nick”)

          l.p. Tadej

  30. Leta 1995 sem kupil novo Vectro, 2.0i CD Sport, 100kw, 136ps… V prvih treh mesecih so blinkale lučke po armaturki, na servisu so samo naredili reset s testerjem in gas naprej… Potem pa se je začelo!!! Avto je med vožnjo ugasnil, posvetile so se vse lučke kot da si ravnokar dal kontakt… Ok, v križišču, na parkirišču…Ampak ko sem se enkrat peljal okrog 100km/h, je med blagimi ovinki avto spet crknil! Seveda servo pumpa ni več delala, prav tako abs…!!!! V ovinku sem tako na robu bankine zdrsnil dol iz ceste in zaribal v asfalt in bankino z diskom, karterjem….
    Na servisu spet niso mogli nič drugega kot resetirati računalnik, ker garancijska menjava ni šla skoz ker je pač računalnik delal???!!!
    In to je samo del zgodbe, ki mi je vzela nekaj sto noči spanca, ogromno denarja, povzročila rano na želodcu…

    Pravijo, da čas celi rane… No, moje je zacelila Honda in poskrbela, da se varno odpeljem z svojo družino naprej v prihodnost. Opel pa je le še preteklost, ki pa nima več možnosti kakorkoli vplivati na moje življenje. Če pa mi že podarijo novo Insignio, jo bom parkiral na vrt, odklopil akumolator in vanjo spustil kure, ki so pa za razliko od Opla bolj zanesljive, saj vsak dan znesejo jajca.

    1. Opel ima žal še vedno možnost vplivati na tvoje življenje, če ne drugače tako, da se kak norec z Oplom zaleti vate… :/

  31. Men se je pa na Korziki ključ v avto zaklenil. NE PO MOJI krivdi. Pa sem nekaj pizdil. Zdej šele vidim kakšno srečo sem imel :-)))

  32. Jaz moram kar še enkrat ponovit: več elektronike, več možnosti da gre nekaj narobe. Ali z drugimi besedami, več elektronike, manj (človeškega) “direktnega” nadzora nad avtom. Pa tudi to bom ponovil, da naša Octavia 1,6 (letnik 2001, torej narejena že po tem, ko je Škodo prevzel Volkswagen), ima “elektronike” IMHO ravno prav – torej ravno toliko, da se počutim, da imam stvari še do prave mere v svojih rokah!
    In tudi to ponavljam, da mi pri tem avtu v 11 letih ni niti enkrat nič pomembnega odpovedalo (ne elektronika, ne kaj drugega), razen malenkosti, kot so npr. elektr. gumb za nastavitev stranskih ogledal, pa zadnji šipi sta mi padli not v vrata (sem sam kriv, ker sem zgleda premalo uporabljal motorčka, ki to poganjata).
    Pa še to: vmes je celo, priznam (psst o tem! :D), kar 5 let nisem peljal na letni servis. Enostavno smo jo 3-4 leta vmes tako malo rabili (npr. 2 do 3 krat na leto v Bohinj, pa mogoče še kakšna kratka vožnja po LJ in je bila več ali manj v garaži) da se je kar nekako pozabilo na to. :)
    Sedaj nekako od 2008/2009 dalje jo pa dnevno uporabljam. Za lažjo predstavo: do leta 2009 je imela prevoženih vsega 10.000-15.000 km, sedaj sem pa v dobrih 3 letih prišel do 50.000 km)

  33. Z elektroniko kot takšno ni nič narobe. Je pa fajn, da ima voznik možnost vse to tudi izklopit. Banalni primer je ESP (tako se imenuje pri Fordu) jaz avtomobila, kjer se to ne zda izklopit recimo ne kupim.

    1. Blaziek pri večini avtomobilov se da izklopit samo ustrezno zaporedje funkcijskih tipk moraš uporabit.Primer Mitsubishi EVO X ,dolgo je trajalo kako izklopit vsa elektronska pomagala,ki resnici naljubo v vsakodnevni vožnji niso nič slabega,Nikjer v nobenih navodilih ni bilo podatka,dokler se ni poglobilo v elektroniko.Za izklop potrebuješ 20 sekund v zaporedni kombinaciji treh tipk :)Vendar take stvari proizvajalci skrivajo pred kupci.

  34. Drugače pa če gledamo nasplošno to se ne dogaja samo Oplu ,več je elektronike v avtu ,ki jo nadzira računalnik ,večja bo možnost da se to dogodi tudi pri ostalih znamkah avtomobilov.Tako da ni samo Opel za odpis,kot ste ga nejateri predstavili.

  35. Pozdravljeni,

    Tudi jaz imam pola in sicer Astra letnik 2010 katera ima prevoženih 27000.Tak primer se mi je zgodil 2x na srečo na parkirišču.Avto sem peljal na servis in so rekli da je vse OK.Kmalu po tistem sem dobil obvestilo, da moram peljati na servis avto ker baje so ene serijske napake na senzorji za nivo tekočine v hladilniku, nek senzor na bremzi, nek ventilator za gretje, …. ostalo se ne spomnim več.Ampak od takrat se mi ta napaka ne dogaja več.

  36. Ej had, jaz ti zelo ugodno prodam delujočo ene 10 let staro hyundai lantro. Čiiist huda, edina jeba je, da nima klime. Ampak se navadiš, sem jo celo poletje gonila naokoli ;)

  37. se strinjam, da mora avto delat, samo članek je pretiravanje in izliv jeze. zaradi tega ker avto crkne, pač nisi smrtno ogrožen (kaj če bi mogu nenadoma žlajfat zaradi razmer na cesti, bi bil smrtno ogrožen?!). z veliko hitrostjo se vrivat tudi ni blo potrebe, ker imaš žlajfe (pa čeprou brez servota morda), trd volan še vedno zavija, … če bi zgolj crknu motor, bi bli simptomi isti. skratka, nč katastrofalnega niti nemogočega. če se gre samo za to, da se s tožbo izsili denar, pol pa se človek lahko počuti ogroženega kadar se mu zljubi…

    1. Se podpišem pod tole, kar je Blaž napisal. Sej je res, da se to načeloma ne bi smelo zgoditi, pa vendar kot si prebral se to zgodi tudi drugim. Sam vozim renault-a, pa sem tudi slišal že marsikaj. Serviserji razlagajo, kako pridejo prepotentne stranke na servis, pa razlagajao, da kako se jim je ne vem kaj zgodilo, pa da če bi imela Audija se pa to ne bi zgodili. Prav, pa naj si kupijo Audi-ja, zakaj ga že niso, če je tako super. Ampak bistvo je pa to, da tudi če bi kupila recimo Audija verjetno ne bi bilo dosti bolje.
      Pač kupil si Astro. Nisi kupil nepokvarljivega avta. V fabrki je bilo tisti dan narejenih še nekaj 100 drugih Aster. Imel si smolo.
      Da pa sedaj preko svojega bloga poizkušaš pritisniti na Opel, se mi zdi pa malo tko tko. Nič se ti ni zgodilo, bodi srečen. Smej se in ne se razburjat, ker škoduješ predvsem sebi.

      1. oprosti.. ce se zgodi drugim, potem je vse ok? NE, NI OK! ni ok, da se zgodi drugim, niti da se zgodi meni.. in mi je vseeno za katero znamko gre..

        kupil sem avto, ki je pokvarljiv, se zavedam.. pa vendar ne tako, da je ogrozeno moje zivljenje – sicer pa bi lahko to napisalo na vetrobransko steklo, kajne?

        ne, nisem srecen ker se mi ni nic zgodilo! zgodilo se mi ni, ker sem bil priseben!

        seveda sem lahko tak kot vecina slovencev.. tiho in to je to.. kajne?

        1. oprosti, če je bilo zaradi takšne okvare ogroženo tvoje življenje, se pozanimaj za kakšen dodaten trening vožnje… prisebna ustavitev okvarjenega vozila bi sicer morala biti jasna vsakemu, ki je opravil vozniški.

      2. Ej, fuck off.

        Če ne znajo narediti avta, ki se mu med normalnim delovanjem ne zmeša, naj gredo okopavat krompir. Za takšen incidente (bo pa težko karkoli doseči) bi morali proizvajalci biti orng finančno kaznovani, da se jih tudi finančno prisili, da dajo več na varnost, pa čeprav bodo potem malce manj marketinga furali.

        Meni se niti pod razno ne zdi sprejemljivo, da ti avto med vožnjo enostavno crkne, in to zaradi “preprečevanja kraje”.

        In, če je to res le “smola pri posameznem avtomobilu” naj ga brez besed zamenjajo.

        Problem avtomobilizma je, ker premalo ljudi naenkrat umre. Pri letalskih zadevah, kjer jih na enkrat umre 100 je drugače, kot pri avtomobilskih, kjer jih pač 1000 postopoma umre.

        1. Z avioni primerjat avto je pa naravnost smešno. Avto stoji na tleh, posledice napak niso tako katastrofalne..
          Isto v pomorstvu rabiš večjo zanesljivost, na cesti se pač ustaviš ob robu..
          V končni fazi je za 99% nasreč kriv človeški faktor..

        2. obstajajo testi, ki ji avto mora prestati in potem dobi homologacijo. od tu naprej uporablja avto vsak na lastno odgovornost. nemogoče je zagotoviti nepokvarljivost – to vemo. prižiganje lučk je morda neprijetno na pogled, vendar pa delovanje osnovnih elementov (zavore, volan, …) zagotavljajo neposredne mehanske povezave in številni varnostni ukrepi. ker varnosti ni nikoli preveč, se ti ukrepi dopolnjujejo prav zaradi takšnih pripetljajev. namreč, tudi konstruktorji se učijo na napakah. pač – vsaka šola nekaj stane. omejevanje pokvarljivosti je mogoče tudi z drugim pristopom – elementa NE VKLJUČIŠ v celoto. v kolikor vas to zadovoljuje, dajte živet v jami in glodajte surovo meso. lučke zagotovo ne bodo utripale :)

    2. torej je zivljenje odvisno od napak proizvajalcev avtomobilov? kako zelo napacno..

      in ce ti primerjas lastno napako, ki se ti zgodi, ker ne upostevas voznih razmer in napako vozila, ki jo povzroci elektronika, potem nimava kaj vec diskutirati..

      1. govorite, kot da bi mu odletelo kolo… avto je crknu! zaradi tega si lahko ogrožen edino na 5000 kilometrski cesti skozi puščavo, kjer ni žive duše, razen tebe!

        1. ja newem kaj misl, ni ne tapru pa ne tazadn k mu je crknu auto na autocest pa noben ni delow iz muhe slona..

        2. super. ne, ni mi odletelo kolo. zgodila se je napaka na vozilu.. mogoce bi bilo zanimivo kdaj, pri kaksni nesreci – iz neznanega razloga zavil levo (desno) pogledati, ce ni bil racunalnik pri vozilu kriv..

          5000km ceste ni cez puscavo, ce ze dlakocepis? ce je, mi pokazi, kje?

  38. opel – klump!!!!

    opel – šrot!!!

    nikoli več opel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  39. vse gre prehitro, noben več ne testira avtov, samo gas v trgovino in pobrat 10.000€ marže. potem pa
    popust 5.000€, 6.000€ pa še imajo rezerve!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    in ko kupiš je konec ljubavi! od takrat naprej si samo še nadležna stranka, tako delajo pri oplu v Murski Soboti!!!

    “Trgovec” pri oplu v Murski Soboti, ki pač nima pojma o avtomobilski tehnologiji, je pač “naučen”, da mora za svoj kruh prodati ta klump tako ali drugače, pa čeprav neprofesionalno, kmečko, neuko…

    sicer pa lagerji se polnijo! konec tržnice z opli.

  40. In kaj so rekel na servisu?!? Mislim kaj naj bi sprožilo napako?
    Tole je res jeba. Jest sem se že ustrašu v Renaultu k sm prvič dobil opozorilo, da se bo tank spraznil s piskajočim piskom med pospeševanjem na avtocesti, si ne predstavljam, da bi še avto odpovedu :)

  41. Poročaj kako si rešil!

    Opla pa kar črtaj v prihodnje!

    Lp,

    Vlado

  42. jest sem z oplom naredu 150.000 brez napak, corsa 2003
    posploševat res ni zdravo.

  43. se zavedate, da se proizvajalci združujejo, sodelujejo, nekdo dela eno, drugi drugo, … opel nima lastne elektronike, kot tudi noben drugi ne. napaka se lahko zgodi pri vseh vozilih.
    če bi en avto bil res boljši od drugih (na balkanu recimo velja, da je to vw ali bmw), bi drugi proizvajalci kupili en njihov model, ga razstavili in potem kopirali. torej bi spet bili vsi isti.

  44. Dobro, ma folk vi se zavedate kaj pišete. Dejstvo je samo eno in sicer: tisti ki jo načrtoval logiko delovanja avtomobila ob različinih scenarijih se je pošteno uštel pri scenariju kraje avtomobila. In za to bi moral odgovarjati. Ne obstaja in ne smemo sprejti dejstva, da se ti avto zaradi predpostavljene kraje dejansko v hipu odzove nepričakovano. Kaj bi bilo na lokalni cesti sredi zime v ledu? Kaj bi se zgodilo na koncu Tržaške v LJ proti Dolgemu Mostu ali Aškerčivi , če bi naenkrat se vse ustavilo … zavorna pot bi ziher pri eni drobceni gospodični, ki je vedno vozila s servom bila ZELOOO dolga. Vsi pametni ja. Ko bi pa povozil pešca bi rekli neprimerna hitrost in moža linčali. Slovenski potrošniki se moramo zavedati pravic in proizvajalci odgovornosti. Če je napaka in če bomo vsi tihio se ne bo nikoli nič spremnil. Potrebno je izpostaviti problem (žal dandanes zaleže le kazen v obliki denarja), da se ta reši NEMUDOMA!

    Prosim nehajte že enkrat govort o tečajih varne vožnje ipd, ker ti reakcij ob takih dogodkih preprosto ne dajo.

    1. noben ni reku, da ni potrebno rešit napake, niti noben ni zanikal napake. rečeno je bilo, da življenje zaradi opisane napake (na podlagi naštetih simptomov) ni bilo ogroženo. v kolikor je bilo, potem so merila prenizko postavljena :)
      če bi samo crknil motor zaradi nekega tretjega razloga – ali bi kdo to ocenil kot smrtno nevarnost? aja, za servo od zavor pa ne piše, da ni deloval, torej so bile cel čas “drobcena gospodična proof”.
      skratka, ni se zgodila niti ena res kritična napaka. še najbolj hudo se mi zdi to, da niso delovali smerniki. za kovat načrte, kako zaslužit s tožbo in za pljuvat po oplu bo pa verjetno zadostovalo :)

  45. Nono ne pretiravej zdej govoriš k dabi se ti newem kaj zgodil. Jest sm tud k sm šu z morja prehtevov 150 pa mi je crknu auto na prehitevalnmu pasu pa sm mu folk za sabo pa sm čist lepo do odstavnga pasu prsu ti pa nekej sanaš o žarah pa newem kaj še no.

  46. Zadeva je zakaj ti je crknil avto. Če ti crkne zaradi pumpe gorica, napaka na motorju itd itd. to še sprejmeš pač mehanska napaka ki se zgodi zaradi x razlogov. Če pa ti crkne zato, ker se ne jekdo odločil, da bo tako koncepiral algoritem je pa ŽALOSTNO.

    1. ja to je žalostno za opel, ampak ni pa ne tapru pa ne tazadn k se mu je to zgodil, pa nemorš se zarad tega narest reucka pa bolnca pa krsta pa swašta no

  47. Popolnoma verjamem, da je tovrsten pripetljaj res neprijetna izkusnja. Sreca v nesreci, da so bile posledice zgolj psihicne narave. Sam si ne predstavljam, kako bi odreagiral na servisnem centru, ce se meni zgodi nekaj podobnega na AC. Miren vsekakor ne bi ostal.

    OT … @Had: Preko 100 komentarjev v parih dneh. :) Fenomenalen dosezek. :) Pa na tujih social-portalih ze nekaj casa berem, da so blogi ‘passe’. Ocitno je bila dobra tema. To, ali pa je slovencem avtomobil se vedno precej pomemben atribut in sredstvo oz. tema za burne debate. Upam, da ne sprasujem prevec, ce te vprasam, koliko je bil uniqe ogled tega prispevka?

    Keep up the good work!

  48. Mislim, da je bolj verjetno, da je bila zadeva obratna: ker je avto “crknil”, so posvetile vse lučke, vključno s Theft Deterrent System, logično pa je prišlo tudi do izgube serva.

    Po moje algoritmi niso imeli nič z omenjeno težavo.

    Je pa seveda žalostno, če tako nov avto crkne pod polnim gasom, to se jasno ne bi smelo dogajati, verjetno gre za kakšno “otroško bolezen”, s katerimi je pri novih avtih treba računati.

    No, če bi se meni to zgodilo, bi bil precej šokiran, o tem ni dvoma.
    Če pa je šlo realno za nevarno situacijo, o tem pa bi se dalo diskutirati,
    saj avto pač ni zabremzal, ampak je počasi izgubljal hitrost, dokler se ni ustavil.
    Sem pa že doživel na italijanski tripasovnici, ko je bila ta dokaj nabasana (po levem pasu se je takrat zaradi gužve vozilo med 80 in 100), da sem na levem pasu moral večkrat ustaviti vozilo, ker se je nenadoma ustavil eden pred mano, ki je prepozno hotel uloviti izvoz z avtoceste.

  49. Moj največji šok je bil, ko je taxistu v Pragi, njegov BMW z avtomatskim menjalnikom, med vožnjo na njihovi štiripasovni vpadnici, enostavno vrglo v P, se pravi pri 90 na uro, je dejansko zabremzal na vse 4 kolesa, kar je tipično še huje kot če ročno zategneš. Nekaj je zaklel, in smo šli naprej. Čez 200 metrov še enkrat.

    Ni bila kriva elektronika.

    A bo res treba korejca kupit?

  50. No takrat ko si napisal objavo Opel Astra – prvih 10.000 km al neki takega par tednov nazaj sem ti zaželel srečno vožnjo pa to da bi delal. Očitno se nič od tega ni ravno uresničilo ampak važno da si OK pa preživel vse skup. Zna pa bit zajebano tole ja. Nevem pa kaj je z Opli zadnje čase en kup problemov je slišat od skoraj vsakega lastnika, ki ga poznam. Predlagam zamenjavo za tako osovraženega VWja :)

  51. @had

    in kaj so ugotovili? Kaj si dosegel? Meni se je to ene dvakrat zgodilo. Na srečo na parkingu.
    Je pa pri meni šel akumulator…
    Saj avto kot avto je ok. Je pa preveč napak. V 75.000 prevoženih že večkrat izredni servis, vpoklice ne štejem zraven. Imam pa Astro J 1.7 (5vratna). Lep avto a mi to ne pomaga preveč… Žal.

  52. Prav zanimiva razprava se je razvila. Nekateri zagovarjajo avto, nekateri voznika, vsem pa je skupno, da precej čustveno izražajo svoja stališča. Bistveno pri vsem pa je, da še vedno čakamo epilog zgodbe.

  53. Roni, men je zadnjic en mehanik rekel: “Audi a? Stiri kroge ma na maski… za vsakih stotisoč km enega… Opel ma pa enega, pa se ta je precrtan”… ;)

  54. Problem današnjih avtomobilov je elektronika, mercedez, BMW , Audi , ni da ni sam ima vectro b 2.0 16V avto BP pa imam 270 tisoč prevoženih, je pa redno servisiran.. Jaz bi zahteval odškodnino najmi odvetnika in basta!

  55. Sodelavcu se je podobno zgodilo pri citroenu C3. Na AC mu je ugasnil motor, trd volan… isti simptomi kot pri avtorju… Ena druga sodelavka ima tudi n težav s C3.
    Meni je Berlingo crknil v križišču (ni bila lastna krivda). Zaradi tega sem skoraj izsilil motorista. Enostavno avto ni več vžgal, obrati so v prostem teku padali po parih sekundah na 0 tako, da se ni dalo speljat, tudi s stisnjeno sklopko so padali na 0. Prisiljeno je bilo treba nabit gas dokler zadeva po par 100 metrih vožnje ni zagrabila … tudi med vožnjo mi je že vse zablokiralo, vendar se je stanje v parih sekundah vzpostavilo nazaj itd itd… Itak da računalnik ni našel napake…
    V glavnem sedaj lahko zadevo pričkujem in nekako trezno odreagiram, če se ti pa zgodi prvič je pa reakcijski čas lahko precej velik.

    1. @Borut Pojdi in zahtevaj zamenjavo računalnika! Sploh če je v garanciji

      1. Avto je 2006 letnik tako da z garancijo na žalost ne bo 0. Zgodilo se mi je 2x v razmaku pol leta… Enkrat so mi menjali neko stikalo za temperaturo, ker naj bi to delalo težave pri vžigu, drugič pa loputo za gas. Zdaj pa upaj da je to to, ker računalnik jim itak 0 ne pokaže.

        Pri kolegu, ki mu je C3 crknil na AC so pa po ne vem katerem poskusu našli mikro luknjico na dizi, pa še senzor vztrajnika je imel slab stik… zato pa elektronika za iskro ni delova pravilno pa mu je avto umiral… tako nekako so zadevo razložili na servisu.
        Po domače, nisem stručko za mašine…

    2. Glede tistega “ugasnil motor, trd volan”, s slednjim je upam mišljeno to, da servo ne dela več (ne pa da ti dobesedno “zaklene” volan), ne?

      1. Meni samo servo ni delal na srečo :) Kolega moram pa vprašat.
        Če je klujč notr pomoje res ne more zaklenit volan, ali pač.
        Meni se je zgodilo to prvič, ko sem se vozil dol po serpentinah, se mi je zdelo čudno kaj za vraga gre na enkrat tako na trdo, kot da bi se ujel v kolesnice… ko se je pa to ponovilo čez pol leta v blagem ovinku na lepi cesti za nekaj sekund, mi je bilo pa jasno, pa še problemi pri vžiganju…

        1. Jah, če je samo servo odpovedal, potem še ni panike. Jaz npr. (oz. moja familija) ko sem prešaltal iz Škode Felicije (letnik tam okoli ’95) na Škodo Octavio (letnik 2001, ampak vmes jih je prevzel VW), se mi servo volan kot tak ni zdel neka FUL razlika.
          Bolj so bili zame (kot takrat 20 letnega “mulca”, nevajenega novosti v takratnih avtomobilih, sploh pa ne boljših znamk) novi Airbagi, centralno zaklepanje, premikanje oken z gumbi (in ne “navijanje” ročice) itd. :D

  56. HAHAHAHA, kako dramatičen zapis, manjka samo še luč na koncu tunela, ampak zmagovalna je pa naslednja:

    “Ampak dve situaciji, ki bi se mi lahko zgodili, če ne bi bil priseben in prisoten med vožnjo.”

    To me pa res zanima, kako je, če nisi PRISOTEN med vožnjo?

    1. recimo tako, da imas nastavljen tempomat in drzis volan, ker zaupas, da je novo vozilo “bulletproof”.. recimo tako, da telefoniras med voznjo in nisi pozoren na dogajanje.. recimo da si ravno kihnil v trenutku, ko je crknila elektronika..

      si zelis se primerov?

  57. Ja, to bo ja, to pomeni, da nisi PRISOTEN!

    ha ha ha ha, tvoj besedni zaklad je omejen na sedem besed

  58. Sam uporabljam Ople že veliko let in sem z njimi prevozil marsikateri kilometer. Seveda se mi kaj takega še ni zgodilo, vendar dvomim, da lahko glede na tvoj primer vsepovprek posplošimo in kurcamo Opel kot znamko avtomobilov. Jaz sem bil s svojimi Astrami izjemno zadovoln in zelo zelo srečen, ker se res niso kvarile. Naletel si na zelo nesrečen primer, ampak to bi se ti lahko zgodilo tudi z najdražjim avtomobilom.

  59. @peterb

    Se nikakor ne strinjam. Seveda se zgodi. Vsem znamkam. Ampak…
    To ni nesrečen primer! Sem še eden izmed kupcev kateri ima probleme.
    Med drugim se mi je tudi že tole sporočilo prikazalo na bc! Na srečo na parkingu!
    Imam pa osebno še druge probleme. Med drugim motor meče v rezervni program!
    Največji od možnih vzrokov za Opel je GORIVO! Mislim, da vemo o kateri komponenti je govora!
    Gorivo, gorivo, gorivo! To poslušam že eno leto.
    Ampak… Ker sem imel že pred to astro tudi DIZEL astro H in je bila tankana na ISTIH črpalkah in čudežno brez enega samega problema! Pri tej pa so. Zarad goriva!
    Ne se hecat OPEL!!!
    Ampak dobro. Gremo na “nož”. Do konca. Avto ima filtre, nikjer ne piše, da mora biti tankan na posebnih črpalkah za OPEL.
    In ve se, da so problemi s prvimi serijami. Ve se, da so problemi točno s tem o čem pišem. Ve se, da je to serijska napaka.
    Glavno, da je gorivo največji vzrok za napake! Ne se hecat no!

    had ti pa sporoč kaj si dosegel. Če še ni rešeno ti želim uspeh.
    Več nas bi moralo skupaj stopit in nekaj ukrepat v tej smeri, ker sem dobil občutek, da marsikoga na hitro odpravijo, ker nima vseh informacij na razpolago.

    1. bom spisal to kolobocijo.. nic ni novega.. zamenjal so vso elektroniko.. in se vozim z istim avtom.. ampak bom spisal vse skupaj..

  60. had, še vedno nisi nič napisal. …. lahko poveš končni epilog vsega tega?

    hvala

  61. Avto ni možno vrniti. “popravljali” ti ga bodo dokler je v garanciji, kar ne pomeni, da ti ga bodo popravili.V lizing pogodbi Avtotehne imaš člen, kjer si podpisal, da avto ne moreš vrniti niti ob prevzemu, če bi že kaj našel, če jih tožiš moraš ti njim plačevati odvetnika itd itd

  62. Sam nikoli nisem maral Oplov, vedno imam raje kakšnega Peugeota… sicer se ap tudi ne vozim tako pogosto, sem raje kar doma, ali pa grem ven s kolesom

  63. Če ne znate vzdrževati avtomobilov ste si sami krivi.Ne velja samo to da berete tiste priročnike in se pametne delate.Večkrat je treba malo okoli vozila it odpret pokrov motorja, malo kaj pregledat, ne pa samo brat pa čakat da bo kaj narobe potem pa šimfat vse povprek.
    Poznam veliko primerov ki so kupili nove BMW-je pa so jih pustili na cesti tako kot Opel, pa boste zdaj rekli da je BMW- za en kurc?! Glede na število izdelanih avtomobilov, lahko rečemo da so kar zanesljivi.Je pa res da je odvisno tudi od samega lastnika, nekateri ne znate vozit in niti vzdrževati vozila. Tako da ja, boljše da se vozite s kolesi, da potem po nepotrebnem ne šimfarite znamke!Ne govorim na pamet, v življenju sem že imel večino znamk vozil in dnevno delam 3oo-4ookm, tako da je nekaj prakse.

  64. Dober članek in pa vsekkakor primerno vztrajanje.. si zelo vztrajen in po mojem lahko vzor za marsikoga.
    Če se zgodi takšna napaka, je potrebna analiza.. takšno klobasanje da če se odklopi akumulator da naj bi bila zgodovina napak zbrisana, to je največji absurd. Dejansko se z takim analiziranjem reši veliko življenj za v prihodnje.. Če pa se vedno reče, nekaj blo narobe, zamenjali ta del, sprobajte pa poročajte,.. ko pa se ti črez 500 km razbiješ zaradi iste napake, pa nihče na servisu nič ne ve o tem, seveda.

    Dejvid.. tvoj odgovor je tako aroganten kot pa odgovor od Opla.. Pri novih avtomobilih nimaš kaj gledat pod pokrov, je vse narejeno tako da manj ko tikaš, boljš je. Meni so se enkrat srečali ventili pa cilindri, vlečna služba je analizirala problem, moj servis pa je potem zaradi tega kompliciral, da ker so oni tikali, pa ne priznajo garancije.. zdej si pa zamisli kaj bi bilo če bi sam neki tikal.
    Preprosto so novi avtomobili narejeni tako da je kakršnokoli posredovanje uporabnika nezaželjeno in skoraj neomogočeno (razen dolivanja hladilne tekočine, tekočine za pranje stekla in pa občasno olja).. plus, kaj ti se vsako jutro prijaviš v avto računalniški sistem in preveriš kodo??
    Vsak avto se pokvari, ampak če pride do takšne napake, potem je treba najti vzrok.. vprašanje je kaj bi naredila v takšnem primeru neka neizkušena voznica mamica z otroci na zadnjem sedežu??
    po navadi vedno prevalijo krivdo na voznika, in nikoli ne povedo kolikokrat se je ta ista napaka že ponovila.

  65. renault espace je zakon za probleme,ne rabiš sploh več filmov gledat,vsak dan akcija na servisih,ni da ni,redno servisiran,redno na raznih resetih računalnika,prostoren simpatičen kup dreka

  66. Had, a si baba a si dec?

    Kar se Opla tiče, recimo Insignije je ta avto dosegel na zadnjih testih najboljše ocene za rabljene avtomobile v kategorijah od 1 do 5 let. Najboljše!

    Pol pa šinfaj Opel kolikor hočeš.

    In primerjava z letalom iz tvojega nadaljnjega pisanja v drugem postu… da primerjaš to je potrebno najprej se z avtom razsut v nulo. Misliš da kdo dobi kako mastno odškodnino in od nje živi do konca življenja, ker se v avionu prižge opozorilna lučka in pilot pač usmeri letalo na najbližje letališče kjer se počaka da ga tehniki popravijo? Toliko pametuješ in potenciraš da sam sebe delaš neumnega.

    Pač napihuješ zgodbo in potenciraš.

    Če bi zadeve jemali tako potem je POVSEM VSE NA TEM PLANETU POTENCIALNO SMRTNO NEVARNO IN SMO ŽE SEDAJ ŽARE NA DVEH NOGAH!

    In kot je že nekdo napisal, pametno so naredili na Oplu da ti niso dali drugega avta. Če bi ti ga, potem bi imeli drugi dan vrsto pred saloni, ker bi vsi prišli po fino nove avte.

    In pa še vprašanje, če bi ti ona višja inštanca iz Hrvaške zamenjala avto s tvojim za 2 meseca je bilo bedasto. Zato, ker si prej omenil da ti je bedasto se vozit z mehanikom okoli in iskat napako. Ne bi ti onemu človeku dal avta za 2 meseca da išče napako. Če bi te oni to vprašali bi rekel da če so bedasti. Zato je vprašanje bedasto. Aja, samo zato ker si ga ti postavil pa ni.

    Kar se ti je zgodilo je butasto, o tem ni govora, potenciranje v smeri žar in bolnic pa… tam si se pa izkazal kot prava…

    Absolutno, lahko bi se ubil. Lahko te tudi jutri avto povozi. Vse življenske situacije so smrtno nevarne – smrt preži nate ves čas. In večina nas ne leti na net jokat da bi se lahko ubili ker je zmanjkalo elektrike in bi po stopnicah padli štuk nižje, si zlomili vrat, bili v žari in hoteli mastno odškodnino od elektro podjetja ali hoteli zastonj elektriko.

    Bilo bi ok če bi če ne bi pisal pretenciozno. Bi bil zapis o napaki, o problemu. Zapisi o žarah in zavojih na sosednji pas pa…

    Pa še to. Poznam 6 lastnikov oplov in noben ne poroča o ničemer.

    Si pač klasičen primer človeka ki mu crkne avto in potem je ta znamka zanič. Ko bi živel v milnem mehurčku. Ko ne bi nikoli slišal za lastnike drugih znak ki jim je crknil avto in so trdili da je njihova znamka zanič. Potemtakem boš ti naslednjič kupoval zanič znamko, katerakoli že bo.

    1. dragi janez.. me veseli, da si naredil svoje zakljucke.. pri tehniki je stvar preprosta – vse se belezi in se natancno vidi, zakaj je prislo do napake – crna skrinjica pri letalu, flash pomnilnik pri avtomobilu..

      ce bi mi postregli z napako, zakaj se je zgodilo, bi bila stvar preprosta in bi jim celo verjel zakaj se je zgodilo.. nisem bil edini, ki se mu je to zgodilo – ne bos verjel, ampak gugl najde se cel kup taksnih primerov.. torej je nekaj na tem, kajne..

      in verjamem, da ti je vseeno ce te nekdo zbije na prehodu za pesce, ker nisi pogledal, ko si stopil na cesto, ali pa ce ti odpove elektronika na avtocesti.. meni pac ni.. in kot kupec imam seveda tudi pravico povedati svoje mnenje..

      1. lej, pretiravaš. dramatiziraš. napiši avto se je ugasnil, ne bi se smel. šalabajzerija. da pa bi lahko zaradi tega umrl ti pa kar zdaj povem da v enaki meri vsak ljubi dan postavljaš sebe v potencialno žaro čim se pelješ po cesti. in si to dejstvo sprejel. sprejemi še to da se avto lahko pokvari. če se ti ugasne motor je tako kot so že napisali prej. volan je trši (ampak hitreje greš manj se to občuti) sploh na avtocesti, bremze so brez serva, delajo pa še vedno če zahodiš…

        res je da je trapasto da se vse ne zapisuje v flash (vsaj zadnjih nekaj napak ali 1000 km) ampak kaj vse bi lahko inženirji vgradili v vsakršnikoli znamko nižjega cenovnega razreda pa jih ne bi nič stalo, pa vseeno ne, ker je že luksuz, mene bi to zmotilo, ker sem tehnični tip in ker vem, da se vse to da izvest za dodatnih par evrov, vendar tega iz bogve kakih razlogov ne storijo. ne pri oplu ne pri kaki drugi znamki. ko že šimfamo opla, kupi si insignijo. ven so prišli testi da je to najbolj zanesljiv rabljen avto v starosti 1-5 let.

        da pa pišeš da je opel tebi ogrozil življenje s tem ko je ugasnil motor zaradi hrošča in govoriš vse kaj bi bilo če bi bilo in primerjaš to z odškodninami na pri preživelih ob letalskih nesrečah… pusti to za stare mame in prestrašene babnice

        1. drzim pesti, da ne bos nikoli v taksni situaciji.. pa vendar.. zelim si, da bi dozivel to in potem pametoval..

          glede flasha. ja, vse, kar se dogaja na obd-ju in can vodilu je zapisano.. nic bat, zelo dobro poznam te stvari

  67. lahko spustiš pesti, ker se mi je že. 2x. z audijem. malo starejšim. pa vseeno. pri okrog 30km/h v kratek 90 stopinjski ovinek. odvzelo ves štrom v avtu.

    je bilo treba bolj močno prijet volan in zasukat. človek vozi, človek se ozdove. si na cesti, se pojavi situiacija, reagiraš. važno da se volan ne zaklene, kar se itak ne če je ključ notri.

    kot ko nekdo steče na prehod iznenada in pohodiš bremzo, ki je drugače ne bi. pa neboš rekel da so krivi na prometnem ministrstvu, na darsu, pešec, zebra… si tam, se odzoveš.

    na avtocesti je to še n-krat lažje ker volan uboga precej bolje.

    dogodek je v takem pretencioznem načinu povsem na mestu omeniti ob kakšnemu družinskemu srečanju v pogovoru z babico ali kakim drugim voznikom ki ob vožnji brado moli čez volan.

  68. Totalno zgrešena mnenja!
    Niti opel, niti druge firme niso zanič, ker drugače ne bi obstali na trgu. Napake so pri vseh avtomobilih. pojavljati so se začele z bojem za trg, ko so cene pričele padati. večina proizvajalcev dela dve kvaliteti vozil, dobre za zahodni trg, kjer so pripravljeni plačati dobro ceno. Drugje, vzhod in jug, pa imajo isti modeli dosti slabše komponente, ter jih prodajajo ceneje. Ker je za kupce bolj pomembna nizka cena in nov model – šminka – kot zanesljivost.
    zakaj trgovci to prodajajo? Zato, ker kupci edino to želijo plačati.

  69. Zakaj si pa pri tej hitrosti rabil servo volan? Nedelovanje servo volana se opazi pri zavijanju na mestu ali pa zelo nizki hitrosti.

  70. Prvič: post je senzacionalističen. Stvar ni ravno nevarna, je pa neprijetna. Če bi ti prednjo gumo razneslo, bi bilo precej bolj nevarno. Bi tudi take pisal in trdil, da te je neka gumarska znamka probala ubiti?
    Drugič: te stvari se dogajajo. Vsem znamkam. V svoji vozniški karieri jih imam kar nekaj za sabo, od takšnih odpovedi do na ful zataknjenega gasa, gum, ki os šle pri 180 na uro in podobnih. Se zgodi, in več kilometrov prevoziš, večkrat se zgodil.
    Tretjič: avto lahko 10x pelješ nazaj, pa ti ga ne bodo kar nazaj vzeli.
    Četrtič; ne verjamem, da vse 4 utripalke niso delale. Ponavadi so (preko gumba) vezane tako, da ne delajo le, če akumulator odklopiš.
    Petič: v prtljažnik se zlahka pride skozi kabino.

    Skratka: malo se pomiri, pelji avto na servis in naj zrihtajo. In šele, če ne bodo, imaš razlog za pizdit. Sploh pa si v poziciji (in poznaš ljudi na Oplu), kjer lahko poskrbiš, da bodo stvar uredili z več pazljivosti kot pri običajni stranki …

  71. Pač ka opel jajca. To se že dolg ve :D Nikol kupvat rajš sm brez auta kot opel

Komentarji so zaprti.