Saga iz zapisa, Opel – hvala, ker si mi na avtocesti ogrozil življenje!, se še nadaljuje. Namreč dobil nazaj vozilo Opel Astra GTC, kjer so zamenjali cel kup elektronike in sedaj naj bi vse skupaj delovalo, tako kot mora. Vendar bom temu posvetil nov zapis, ko se bo vsa zgodba do konca razpletla. Današnji zapis pa je posvečen fenomenu gume – saj veste, ko zaradi malce nerodnega parkiranja “sesuješ” gumo in jo moraš potem menjati. Menjava mi je uspela v parih minutah in avto sedaj, z “mini” gumo izgleda prav smešno. Naj tukaj na mestu omenim, da je guma – Bridgestone Potenza S0001 235/50/18 97V, originalna guma, ki je na tem vozilu.

Seveda sem želel takoj nabaviti novo gumo, ampak tukaj nastane problem. Namreč dotične gume ni v katalogih uvoznika gum Bridgstone pri nas. Prijazen dečko me je poklical nazaj čez 15 minut in mi razložil, da lahko gumo dobi v roku 14 dni, ali pa v roku 10 dni, če jo pošljejo po hitri pošti. Ker sem želel preveriti še ostale prodajalce gum, sem večinoma dobil enak odgovor – te gume ni, oz. ne obstaja, oz. še nismo slišali za to?!

Glede na to, da sem sklepal, da naj bi imeli na Opel servisih te gume na zalogi (vendar po višjih cenah), sem se odločil, da poskusim srečo pri dveh servisih. Ja, samo poskušal sem srečo, kajti odgovor je bil identičen – te gume ni pri nas na zalogi, lahko pa preverimo kdaj bi bila dobavljiva in kakšna bi bila cena. Tega, da povratnega klica nisem dobil, sploh ne bi omenjal. Na koncu sem našel gumo pri enem izmed ponudnikov prodaje gum iz tujine in naj bi jo dobil na dom 17.10. Do takrat pa se bom vozil naokoli z “mini” gumo in predpisano hitrostjo 80km/h (kot je napisano na gumi).

Zaključek – temu se reče zelo slaba poprodajna storitev. Namesto da bi imeli na zalogi te gume, kajti v končni fazi je na naših cestah kar nekaj takšnih vozil in ni hudič, da se ni še komu drugemu pripetilo to, da je “sesul” gumo in posledično je moral iskati gumo teh dimenzij. Namesto da bi pooblaščeni servis imel par teh gum na zalogi in bi lahko v enem dnevu uredili situacijo, je potrebno čakati na gume, ki pridejo iz tujine.

Podobna zgodba je z menjavo žarnic pri večini novejših vozil – vozilo je potrebno odpeljati na servis, da mu strokovnjak zamenja žarnico, saj je za to potrebno “odpreti” pol avtomobila. Eh ja, smo pač ovce!

UPDATE: dobil elektronsko sporočilo iz Avtotehne VIS, kjer so me obvestili da imajo dotično gumo in da naj pridem k njim na menjavo. Zaračunali so mi samo gumo – po ceni, ki sem jo plačal ob spletnem naročilu v tujini in mi zastonj premontirali, centrirali gumo in vse ostalo, kar pride zraven! Thumbs up!