Opel Astra GTC in nova guma, ki se je ne dobi?!

Saga iz zapisa, Opel – hvala, ker si mi na avtocesti ogrozil življenje!, se še nadaljuje. Namreč dobil nazaj vozilo Opel Astra GTC, kjer so zamenjali cel kup elektronike in sedaj naj bi vse skupaj delovalo, tako kot mora. Vendar bom temu posvetil nov zapis, ko se bo vsa zgodba do konca razpletla. Današnji zapis pa je posvečen fenomenu gume – saj veste, ko zaradi malce nerodnega parkiranja “sesuješ” gumo in jo moraš potem menjati. Menjava mi je uspela v parih minutah in avto sedaj, z “mini” gumo izgleda prav smešno. Naj tukaj na mestu omenim, da je guma – Bridgestone Potenza S0001 235/50/18 97V, originalna guma, ki je na tem vozilu.

Seveda sem želel takoj nabaviti novo gumo, ampak tukaj nastane problem. Namreč dotične gume ni v katalogih uvoznika gum Bridgstone pri nas. Prijazen dečko me je poklical nazaj čez 15 minut in mi razložil, da lahko gumo dobi v roku 14 dni, ali pa v roku 10 dni, če jo pošljejo po hitri pošti. Ker sem želel preveriti še ostale prodajalce gum, sem večinoma dobil enak odgovor – te gume ni, oz. ne obstaja, oz. še nismo slišali za to?!

Glede na to, da sem sklepal, da naj bi imeli na Opel servisih te gume na zalogi (vendar po višjih cenah), sem se odločil, da poskusim srečo pri dveh servisih. Ja, samo poskušal sem srečo, kajti odgovor je bil identičen – te gume ni pri nas na zalogi, lahko pa preverimo kdaj bi bila dobavljiva in kakšna bi bila cena. Tega, da povratnega klica nisem dobil, sploh ne bi omenjal. Na koncu sem našel gumo pri enem izmed ponudnikov prodaje gum iz tujine in naj bi jo dobil na dom 17.10. Do takrat pa se bom vozil naokoli z “mini” gumo in predpisano hitrostjo 80km/h (kot je napisano na gumi).

Zaključek – temu se reče zelo slaba poprodajna storitev. Namesto da bi imeli na zalogi te gume, kajti v končni fazi je na naših cestah kar nekaj takšnih vozil in ni hudič, da se ni še komu drugemu pripetilo to, da je “sesul” gumo in posledično je moral iskati gumo teh dimenzij. Namesto da bi pooblaščeni servis imel par teh gum na zalogi in bi lahko v enem dnevu uredili situacijo, je potrebno čakati na gume, ki pridejo iz tujine.

Podobna zgodba je z menjavo žarnic pri večini novejših vozil – vozilo je potrebno odpeljati na servis, da mu strokovnjak zamenja žarnico, saj je za to potrebno “odpreti” pol avtomobila. Eh ja, smo pač ovce!

UPDATE: dobil elektronsko sporočilo iz Avtotehne VIS, kjer so me obvestili da imajo dotično gumo in da naj pridem k njim na menjavo. Zaračunali so mi samo gumo – po ceni, ki sem jo plačal ob spletnem naročilu v tujini in mi zastonj premontirali, centrirali gumo in vse ostalo, kar pride zraven! Thumbs up!

 

  1. Dobro da po podobnih tezavah z VW vem, da tudi h Oplu normalen clovek ne sme. Je sploh kaksen normalen prodajalec avtomobilov v Slo.??

      1. V vsakem primeru moras 2 kupit, razen ce si z njimi naredil res res res res mal kilometrov. Drugace bos vec skode naredu …

        1. Kupi dve cenejsi pac potem. Ce bos zamenjal sam eno bos zjebal ravnotezje avta, nepredvidljive bremze bos mel, vecjo porabo, manj gripa, pa po vsej verjetnosti bos potem eno gumo (staro al pa novo) velik prej unicil in bos mel potem spet strosek.
          Verjem, noces se z gumami zajebavat. Vprasej vulkanizerja :)

          300e za gumo za tak avto je itq overkill :)

  2. Ce se ne motim morajo po evropski direktivi vsi proizvajalci omogociti, da voznik sam zamenja zarnico. Stvar varnosti & stuff.

    1. konkretno renault modus – je treba odstraniti odbijac :)

      hvala za ta podatek.. bom preveril :)

  3. Tako je pri večini novih modelov vozil, ko si proizvajalec izbere neko čudno dimenzijo gume. Sam sem na začetku imel na izbiro vse skupaj 3 modele 2 različnih proizvajalcev. Dunlop in Bridgestone… Seveda sem jih takrat naročal iz Avstrije, ker jih pri nas niso imeli. ;)

  4. Ena od stvari, glede na to, da imava doma modusa, pri katerem je res treba dol dat odbijač za menjavo žarnice, je bil pregled dostopnosti do žarometov, ko sem kupoval nov avto. Evo: Peugeot Partner – menjava 3 minute, roke niti umazane niti porezane. Majka :)

  5. Po moji zadnji menjavi žarnice Ford escort – sem se včlanil v AMZS in me gladko boli patak kako se to menja.

      1. Ja. Plačaš žarnico.

        Mislim, saj bi bilo lepo, da lahko to sam naredim. Ampak dejansko se mi s tem ne da ukvarjati, kot tudi ne z dolivanjem hladilne tekočine. Čeprav mi ni težko. Sem ravno zadnjič moral doliti.

        1. Ne rabiš plačati žarnico, če imaš rezervno s sabo.

          Kar pa priporočam, ker AMZS nima nujno ravno takšne s sabo in jih grejo potem recimo na črpalko iskat.

  6. 300 Eur za gumo je rop. Npr. te dimenzije Eagle F1 (gre za isti razred) dobiš za 183,31 na Gumax. Dražja je pa tudi zaradi 50 višine. 40 so nižje tudi po ceni :)

  7. Sej veš, da bi lahko ob nakupu vozila dokupil rezervno gumo originalne velikosti, ne pa to pokveko. Lahko samo trkam na les, da mi je še ni bilo treba vlečt ven.

  8. Jep, AMZS zamenja zastonj, če imajo/imaš ustrezno žarnico. So pa tudi taki (bavarci), pri katerih je še parkirna žarnica neki spešl.
    @Had, glej da ne boš zimskih v teh dimenzijah kupoval. To bo šele finančni in logistični polom. ;)

  9. Samo tole je pa res porazno, sploh ne morem verjeti, da je res.
    Da si kupil avto v RS in da na servisu ne moreš dobiti nadomestnega rezervnega dela v roku 1 dneva?

    Kaj pa garancija mobilnosti?
    Je sploh dovoljeno voziti avto z zasilno pnevmatiko? Kolikor se spomnim, mi v navodilih piše, da zgolj do doma ali serviserja.

    Seati imajo pa to poštimano, sicer tudi skoraj nimajo zalog, dobijo pa skoraj vsak rezervni del takoj naslednji dan iz centralnega skladišča na kaetrikoli servis.
    Pa tudi cene pnevmatik so povsem primerljive z vulkanizerji, vsaj na “mojem” servisu, se pa izogibam večjim servisom (pa prav malim in šlampastim tudi), ki so nastali iz bivših družbenih podjetij, saj je storitev po moji oceni dražja za kakšnih 30%, pa tudi usluga je nekoliko slabša.

    1. UPDATE: dobil elektronsko sporočilo iz Avtotehne VIS, kjer so me obvestili da imajo dotično gumo in da naj pridem k njim na menjavo. Zaračunali so mi samo gumo – po ceni, ki sem jo plačal ob spletnem naročilu v tujini in mi zastonj premontirali, centrirali gumo in vse ostalo, kar pride zraven! Thumbs up!

      :)

  10. Sej po eni strani te razumem, po drugi strani pa, če se postaviš v nasprotno vlogo. Ta dimenzija gum je še relativno nova (jo ima sploh še katera znamka poleg Opla pri GTC-jki?), sej koliko teh GTC-jk pa si vidu na cesti (najbrž zelo malo). Tud nobeden ne pričakuje, da bo pri nekaj mesecev starem avtu imel tak “problem” (razen kakega povoženega žeblja, šravfa – to se reši z injekcijo). Dvomim, da si kdo želi, da mu ne preveč cenovno ugodna guma stoji tm npr. 2 leti ali več (pač odvisno od posameznika, kako hitro jo “zradira”) na lagerju.

Komentarji so zaprti.