Borut Pahor, Danilo Türk, Milan Zver na družbenih omrežjih

V zapisu Borut Pahor, Danilo Türk, Milan Zver in njihovi slogani sem se lotil njihovih sloganov, tokrat pa se lotevam njihovega udejstvovanja na družbenih omrežjih. Če so bile kampanje na prejšnjih predsedniških volitvah zanimive iz vidika uporabe novosti, ki so bile takrat na “trgu”, so aktivnosti predsedniških kandidatov v tokratni kampanji precej predvidljive – uporabljajo komunikacijske kanale – Facebook, Twitter, YouTube, spletno mesto in ni dejansko nobenega presežka, oz. novosti.

V zapisu predsedniške volitve 2012 – 11.11.2012 in par mojih nasvetov strategom sem v parih alinejah dejansko predlagal česa in kaj naj se lotijo. Bil sem vabljen tudi v eno izmed ekip, vendar do sodelovanja ni prišlo, kajti če bi jaz pomagal, bi želel, da so stvari jasno definirane in da se dela po jasno definirani strategiji, ki pa seveda vključuje precej deležnikov!

Par mojih preprostih nasvetov strategom, ki sem jih opazil do sedaj (če se kateri od kandidatov najde notri, še toliko boljše!):

  • karkoli delate na spletu, razumite končno, da to delate za ljudi! In ljudje se dobro počutimo, če so nam stvari jasne – pravi ton in način komunikacije je pomemben dejavnik, predvsem pa komunikacija ne sme potekati zgolj enosmerno, kot to radi politiki počnejo!
  • spletno mesto naj bo namenjeno dejanskemu Call To Action – ne zanimajo nas zgodbice, ne zanima nas kje se je kandidat sončil in na koliko pasjih procesijah je bil v zadnjem tedu. Zanimajo nas konkretne ideje in konkretni predlogi. Vse ostalo je balast in ga lahko mirno izpustite – manj je več!
  • preverite spletna mesta, kako se odpirajo v različnih brskalnikih, predvsem pa preverite, če je tema, ki ste jo uporabili responsive in ste jo podrli s svojimi lastnimi menuji, ko bi lahko uporabili menuje v samem WordPressu (jeap, na jetra mi gre!). Prav tako dodajte še sidebar widgete na svojo spletno mesto, da bo vsaj izgledalo vse skupaj spodobno!
  • plujem z vami in za vas ne more biti slogan kandidatke za predsedniške volitve. Sliši se kot slogan za pomorsko firmo – no, mogoče pa nam hoče kandidatka povedati, da bomo potonili z njo?
  • Twitter je kul zadeva, tudi 19.000 uporabnikov je kar zanimiva ciljna javnost, glede na to, da je tam večina influencerjev digitalnega sveta. Par mojih nasvetov o uporabi Twitterja – Kaj vsebuje dober tvit, kako ga napisati da ga bo kdo prebral in kako pridobiti sledilce na Twitterju. In ne, to, da je kandidat za predsednika vozil prehitro in plačal prometno kazen ni stvar, s katero bi se kdorkoli hvalil na Twitterju! Kvečjemu obratno – žalostno je, da se to zgodi!
  • Facebook je super in fajn, ampak bodite previdni z njim, kot tudi s Twitterjem – oba dva vam lahko data občutek superiornosti, vendar svet je tam zunaj nekje in ima bolj malo stika z realnostjo!
  • glede na to, da je leta 2012 precej precej manj blogerjev kot nas je bilo leta 2007, svetujem, da če se odločite za kakšno “sodelovanje”, oz. komunikacijo z blogerji, da naredite to na prijazen način, brez pogojevanja, predvsem pa se lahko držite katerega od mojih nasvetov – Kako, kdaj in zakaj komunicirati z blogerji
  • zavedajte se, da je mlade težko prepričati da gredo na volitve – poskusite biti inovativni, naj vaši strategi “švicajo” in naj naredijo stvari, ki bodo zbrcale mlade do volišč – splet je odličen za to, ker se vsaka stvar lahko testira, optimizira, predvsem pa se lahko hitro spreminja
  • nikar, ampak res nikar ne poskušajte z negativno kampanjo – Peterletu se je vse skupaj vrnilo kot bumerang!
  • osamosvojitev je passe! In ne, volivcev to ne zanima že nekaj časa!

Ampak sedaj k profilom kandidatov na družbenih omrežjih:

Borut Pahor – http://www.borutpahor.si/SKUPAJ

Danilo Türk – – ZA SKUPNO DOBRO

Milan Zver – – PREDSEDNIK, KI VIDI DLJE

 

Suma sumarum – predsedniške volitve se ne bodo dobile na družbenih omrežjih!

 

  1. “osamosvojitev je passe! In ne, volivcev to ne zanima že nekaj časa!”

    kaj pa rdeča zvezda na zastavah?

  2. Poskusiva še enkrat. Ti je rdeča zvezda na zastavi bolj všeč kot grb? Ti je žal, da smo se osamosvojili (tudi od Miloševića)?

      1. Model zdaj pravi, da je osamosvojitev “passe”, v enem od prejšnjih objav pa je reklamiral jugoslovansko zvezdo. Naj pojasni zakaj to počne…

Komentarji so zaprti.