Leta 2008 je Dnevnik prenovil svojo spletno mesto. Danes ponoči je bil spletni naslov dnevnik.si nedostopen in pred parimi urami so prikazali novo – prenovljeno podobo spletnega mesta dnevnik.si. Prvi občutek je zanimiv – vsi odtenki zelene barve, kar jih obstaja so vključeni v spletno mesto!

Ker nisem oblikovalec, ampak zgolj obiskovalec, so me te barve precej presenetile. No, tudi oblikovalci poleg mene v pisarni so se samo nasmejali v brk in se začeli zgražati. Barvni odtenki niso usklajeni.. Če bi vse skupaj postavili v grid, bi bilo še lepše. In če bo upoštevali da je Dnevnik logotip desno poravnan, bi naredili že precej veliko!

Predlog – glave za Dnevnik.si iz DLuxe creative industries

Ampak bolj kot barve, me preseneča, da njihovo spletno mesto ni responsive, kar bi za ta čas od medijske hiše pričakoval!

V bistvu tudi ni bistvenih sprememb v sami postavitvi razen na vstopni strani, kjer je malce večje “medijsko okno” in so članki malce lepše razvrščeni. Sedaj sp članki širši in imajo bolj prijazno fotogalerijo.

No, človek se itak navadi vsega, kajne! Ampak če kdo naredi FF vtičnik, ki bo celotno Dnevnikovo stran naredil ČB (CSS trik), mu bom neskončno hvaležen!

p.s.: a ta logo, z dvema rdečima kvadratkoma je že od nekdaj takšen??

16 Responses to Prenovljen?? dnevnik.si – vsi odtenki zelene barve na enem mestu!

  1. lorem pravi:

    Tudi mešanica stilov – prelivi, sence in na drugi strani elementi brez – je nepremagljiva :D

  2. abcd pravi:

    Kaj pomeni responsive?

  3. saso pravi:

    če bi šli na wordpress, bi imeli v krajšem času z nižjimi stroški lepši in uporabniku prijaznejši responsive site. ;)

  4. Krvava Meri pravi:

    Izgleda, da jo je oblikoval pravi ljubitelj zelene barve, ki se ni mogel odločiti samo za nekaj odtenkov. S tem ni nič narobe … če govorimo o amaterskem blogu društva gobarjev ali nečem podobnem, ampak za profesionalno spletno stran je vse prej kot primerno. -.-

  5. Janč pravi:

    Če sem malce zloben:

    Eden izmed načel designa je, da oblika odraža vsebino.

    Kaj je torej problem?

  6. Kuki pravi:

    Ne vem zakaj me tisti rdeči kvadratki spominjajo na šahovnico kot simbol neke sosednje države

  7. Sine pravi:

    Kdo pa je ta izdelek naredil? Zgleda kot delo kaksne reklamne agencije, ki se je spravila pamet solit okoli interneta, ker je to pac popularno in se kriza je. Tole se jim bo poznalo na dosegu, stavim. Se boljse vprasanje. Kdo na Dnevniku je to potrdil? Zagotovo so se za posel zmenili sefi, delo pa prepustili ubogim pol spletno pismenim operativcem, zadovoljni so pa zdaj samo sefi, ker tudi tem na obeh straneh ni jasno zakaj se gre:-)

  8. Kdojetam pravi:

    Petdeset odtenkov zelene? Vsebina je tako ali tako isti pofl …

  9. Jaka pravi:

    @Sine Publicis

  10. Anonimno pravi:

    Zakaj, hudiča bi moralo biti vse responsive? Responsive pristop je včasih preveč omejujoč. Živcira me to operiranje z buzzwordi, sploh ljudi, ki delajo s plašnicami in so najbolj pametni na svetu. Univerzalne rešitve ni. Poglejte si disney-jev responsive solution, s katerim so “ubili” brand. Pa je ena izmed boljših.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.