Zadnje dni povsod opažam oglase za G24 – na televiziji s Tino Maze, na oglasnih panojih in tudi na internetih mi skačejo oglasi za G24 pred oči. Očitno so se lastniki G24 odločili za “frontalni napad” na avtomobilska zavarovanja v Sloveniji.
Naj omenim, da je konkurenca precej velika v segmentu avtomobilskih zavarovanj in da tudi ponudbe, kot jo imajo pri njih – Zavarovanja že od 60 EUR* na leto (zavarovalec je fizična oseba, stara vsaj 65 let iz Ljubljane, na letni ravni prevozi 4.000 km..) ne prepričajo človeka, če na SPLETNEM MESTU NI PODATKA O LASTNIKU!!!
Ne vem, mogoče sem samo jaz tako zmeden in zmešan in na spletnem mestu g24.si ne najdem podatkov, kdo stoji za tem “projektom”!? Zakaj se mi zdi to pomemben podatek? Preprosto, ker zavarovanje plačaš za 12 mesecev in toliko časa tudi pričakuješ, da bo zavarovalnica krila “poškodbe”. Edini podatek, ki sem ga našel na spletnem mestu je:
Za vse dodatne informacije so vam na voljo svetovalci na brezplačni telefonski številki 080 24 07 vsak delavnik med 8. in 20. uro. Pišete pa nam lahko tudi na e-naslov [email protected].
p.s.: kasneje, ko sem šel dejansko brati splošne pogoje, sem našel podatek, kdo stoji za to akcijo – Zavarovalnica Generali
Spletno mesto je za namen tega pravnega obvestila pojem, ki zajema vse spletne strani na spletnih naslovih www.generali.si in www.g24.si (v nadaljevanju: spletno mesto).
Namen spletnega mesta je predstaviti splošne informacije o GENERALI d.d., njegovi ponudbi ter poslovanju. Vse vsebine, ki se nahajajo na spletnem mestu so informativne narave in nimajo pravnih posledic, razen kadar je to za posamezen primer izrecno navedeno.
Generali
Zgleda si spregledal moj twit iz pred parih dneh. Me je točno ista stvar zmotila, in sem šele tam v pogojih našel kdo je zadaj.
Res upam da je folk tolk naiven da bi zavaroval svoj avto prek interneta na strani kjer piše 0 o tem kdo stoji zadaj.
Isto sem se tudi sam spraševal, kdo stoji za tem. Glede na to, da je v imenu črka G in je podoben odtenek rdeče kot pri Generaliju, sem bil takoj prepričan, da stoji za tem Generali.
Dober dan, a je to zavarovalnica?
To je podobna zadeva kot wiz.si, kjer mislim, da je v ozadju Adriatic :)
Očitno tak marketing deluje, saj se vse več zavarovalniških hiš odloča za tovrstno promocijo; novo “ime” in spletna stran ter ugodne cene, prilagojene posameznikom.