Si.mobil – donacija 150.000 eurov

Pred časom sem pisal o besnem pismu Simobilovega uporabnika na Facebooku, ki je v končni fazi “prejel” 12838 “lajkov” in 1057 komentarjev. Vse skupaj se je začelo zaradi problemov z omrežjem, s katerim se je Simobil soočal. Potem so prišle poplave – 5. novembra in pojavili so se podobni problemi. Omrežje ni delovalo, uporabniki smo bili brez Simobilovega signala. Sicer se ni zgodil revolt, kot se je pred tem na Facebooku, ampak vseeno je Simobil situacijo odlično rešil. Namreč včeraj so sporočili, da bodo nakazali 150.000 eurov Zvezi prijateljev mladine Slovenije.

In ja, tole je primer odlične sanacije problema, ki je nastal in vsak PR-ovec v podjetju bi zaradi tega vriskal od veselja. Namreč to sporočilo se je včeraj širilo kot virus. Za to ga tudi objavljam v celoti (vir):

Spoštovani,

zgodilo se je v ponedeljek, 5. novembra. Slovenija je bila pod vodo. Hude poplave so prizadele ljudi, poškodovana je bila njihova lastnina, infrastruktura ter narava.

Kaj je največ, kar ljudem odtehta v hudi uri? Sodobna in brezhibna komunikacijska infrastruktura. Orodje komunikacije, orodje, ki ohranja stike in rešuje stisko.

Si.mobilovo poslanstvo je ravno to, da ljudem omogočamo storitve, ki ljudem v resnici koristijo. Tokrat svoje obljube nismo uspeli v celoti uresničiti, saj dogodki niso prizanesli niti naši infrastrukturi. Naše omrežje ni delovalo brezhibno in mnogi ste bili nekaj časa komunikacijsko odrezani od sveta.

Opravičilo za nevšečnosti bi v tem hipu pomenilo premalo. Premalo bi bilo tudi dejanje povrnitve škode, da bi se vi počutili bolje. Zato smo se odločili, da bomo pomagali ravno tam, kjer so pomoči najbolj potrebni ljudje, prizadeti v poplavah.

Si.mobil bo za namen odprave posledic poplav, ki so Slovenijo prizadele v začetku novembra doniral 150.000 eur Zvezi prijateljev mladine Slovenije. Organizaciji, ki že dolga leta skrbi za dobrobit ljudi v stiski in je tudi sedaj zunaj, med ljudmi, ki so potrebni pomoči. Obenem z veseljem sporočam, da smo se na ta način pridružili pobudi podjetja Gorenje, ki po svojih poteh že pomaga tudi skupaj z Zvezo prijateljev mladine. Iskreno verjamemo, da skupaj lahko naredimo več.

Hvala, ker ste z nami,
Dejan Turk, predsednik uprave

  1. Lepa gesta, ampak problema v infrastrukturi še vedno niso rešili. Moteno delovanje omrežja je bilo že pred poplavami.

  2. Odlična poteza v tej situaciji, čeprav me ponavadi doniranje v imenu moti, saj ni jasno, kdo je potemtakem doniral – firma ali potrošnik (neprostovoljno).

    Upam pa, da Si.mobil ni eden tistih, ki vlagajo le v marketing, na inženirje in tehnike ter infrastrukturo pa pozabljajo. To bi bila namrrč usodna napaka.

  3. @Ronsky težave ki so se pojavile pred tem so bile zaradi posodobitev in se je zgleda nekaj med sabo teplo… meni od dneva s poplavami feluje vse ok… prej pa so bile tezave ;)

  4. Nejc: Očitno so poplave odplavile tudi dosti mobilnih naprav in se je omrežje sprostilo :)

  5. No ja, jaz imam še vedno težave Simobil-Simobil. Danes po 11minutah pogovora nisem več slišal sogovornice, nato pa ob ponovnem klicu po 6 minutah ona ni mene. “Halo, Miha, halo??”

    Problem je ta, da so uporabniki enostavno navajeni, in ko kličeš nazaj je prva stvar “Oh ja, Simobil… no skratka, kje sva ostala..”.

    Če ne kličeš pogosto, pač ne poznaš težav. Da ne omenjam malo manj urbanih krajev, kjer signala preprosto ni.

  6. morda mal ven iz konteksta, ampak ena kul FB konfrontacija..
    tko je treba komunicirat z brandi in tega bi se moral vsak navadit.
    zadnjič sem nor napisal Dobri Vili da so mi zanič, suho in hladno pico prinesli in se niso odzvali, kar jim štejem krepko v minus.

Komentarji so zaprti.