Vozniki BMW vozil so se mi vedno zdeli drugačni od ostalih udeležencev v prometu. Pa ne samo zaradi tega, ker so si lahko privoščili avto, ki stane precej več od povprečnega, ampak tudi zaradi načina njihove vožnje. Če je bil pred leti avto statusni simbol in je BMW pomenil, da si lahko nekdo privošči več, je v sedanjosti vse skupaj postalo malce drugače – saj se dobijo par let stari BMW-ji z zelo “veliko konjenice pod haubo” za precej nizko ceno. Ampak potem pride velik strošek vzdrževanje in poraba goriva. In sedaj k temu vozilu, ki ga vozim že četrti dan.
Mislil sem, da se je vse začelo, ko sem objavil tvit z zelo pomenljivim vprašanjem – zaradi vožnje treh BMW voznikov na poti do Ljubljane – vsa tri so imela “prilepljen” M znak:
a crka M na bmw-ju pomeni moron?
— Roni Kordiš (@had) November 21, 2012
Par ur kasneje sem dobil klic iz BMW Slovenije, če bi vozil njihovega novega BMW 120d – blue efficiency efficent dynamics z M opremo. Odgovor je bil seveda da – par dni testiranja vozila, ki si ga verjetno ne bom nikoli kupil – pa ne toliko zaradi cene (izvedba, ki je na fotografijah je okoli 40.000 eurov), ampak zaradi zadnjega pogona, ki meni, ki živim v “hribih” ne pride ravno najbolj prav.
Tehnične karakteristike 120d:
- 184 konjev, ki prav prijetno predejo “pod haubo”
- 380 Nm navora, kar daje odličen občutek pri naglem pospeševanju
- 7,2 sekunde do 100 km/h
- 228 km/h najvišja hitrost
Ampak bolj kot te karakteristike me je navdušila poraba, ki sem jo v skoraj 800 kilometrih spravil na 5,4 litra – res je, vožnja je bila po omejitvah in z nastavljenim načinom vožnje, ki omogoča čim manjšo porabo. Naj omenim, da se v tem vozilu skriva avtomatski 8-stopenjski menjalnik, ki zelo natančno opravlja svoje delo in nastavitev prestavljanja, ki jo voznik naredi s pomočjo gumba, lahko pokaže vse kar se skriva v tem vozilu – odličen občutek, ko se udobno voziš 130 po voznem pasu in vidiš, da za teboj prihaja “divjak”. Preklopiš v SPORT mode in pritisneš na plin. Čez par sekund vidiš njegovo vozilo daleč zadaj v retrovizorju.
Suma sumarum – tale BMW je super, tudi vožnja po mokrih in ovinkastih cestah mu ne dela problemov, kot sem pričakoval (stara fama, da je pri BMW-jih problem, ker imajo zadnji pogon), vendar je njegova cena previsoka za moj žep. Predvsem zaradi številnih kilometrov, ki jih delam letno in ker posledično zaradi tega pada cena vozila. Sicer pa bi imel ta avto za nedeljske vožnje, ko bi se šel “malce izživljati”!
a nad mercedesi pa nisi najbolj navdušen?
Kje si pa prebral, da ima BMW visoko ceno vzdrževanja?
recimo primer.. bmw 535d.. gume.. servis.. poraba goriva.. drago.. zame, ki sem navajen drugacnih cen :)
Saj jo ima res poznam nekoga, ki je moral zamenjati zadnje luči, ker se je nekdo zaletel. Nakar je prišlo okoli 400 evrov!!. Nasploh pa avtomobile jebeš!. To je samo za tiste, ki se želijo pokazati pa, ki imajo avto na lizing.
Ta muska dobro razjasne od Zlatkota, če imaš malo pameti boš razumel besedilo!.
…ekipa je spremna posluša turbo folk
zjutri bom jedu burek dons sm v vipu not
moj audi je na lizing plus dov sm turbo not…
Še link : http://www.youtube.com/watch?v=x14as6NA4Ag
Jaz pa mislim, da so ljudje nasplosno zelo (pre)obcutljivi na bmwje in vse v povezavi z njimi. In ob tem blazno poudarjajo, kako zelo so zadovoljni s svojimi opli, mazdami in renoji. Ce bi jim bilo tako vseeno, se nebi stalno obremenjevali s tem.
Sicer avtomobila sploh nimam, da nebo kdo rekel, da sem BMW frik, le opazam, da se je okrog tega razvila ze prava fama. So tisti, ki vozijo bmwje in vsi ostali.
Jaz sem imela s WV Polom večje stroške kot z bemflo.
Ne menjam nikoli več. Zadnji pogon FTW – sploh na ovinkih, ni lepšega, ko kakega zarukanega cliaša, ki se ti lepi na rit, v ovinku izgubiš za vsaj 100 m – s 50 na uro.
Anonimnež1, po čem pa sklepaš, da je Anonimnež tako neumen, da nebi razumel tvojega posta? Verjetno si ti tisti cliaš, o keterem piše Tjaša?
Naj dodam še jaz svojo izkušnjo s servisiranjem Peugeota – vsak mesec je bilo stroška za povprečno slovensko plačo. Katastrofa. Po manj kot enem letu, smo zamenjali za BMW. Nobenega stroška, razen rednih servisov, ki pa ni nujno, da so pri najdražjih pooblaščenih serviserjih. Feltne in gume so pa stvar osebnega okusa, prav tako kot pri vseh ostalih znamkah avtomobilov.
Poezija, za katero srčno upam, da bo trajala še zelo dolgo. In res ni treba, da si degeneriran moron, da ti je BMW pisan na kožo. Od točke A do točke B te res pripelje vsako vozilo, tudi kočija – vprašanje je pa kako. Enim je fajn, da udobno in varno.
Heh, 5,4 litra je res hvale vredno, ampak je treba vedet, da je to BMW 120d, torej majhen avtomobil. Samo za primerjavo, jaz imam Mondea ST TDCI (star je skoraj 8 let), pa se moram potrudit, da imam porabo nad 5,4. Konjev ima malo manj (ne veliko), do 100 km/h tudi potrebuje malo več (sekundo). Je pa treba povedat, da je dosti večji avtomobil in prava starina, 8 let tehnologije nazaj …. Imel sem tudi porabo 3,8. Max. sem imel 6,7 (ker sem vozil samo po mestu in nisem šparal z obrati).
In zakaj sem to sploh napisal? Ker ljubim Forde in ne maram BMW-jev. Tako, da tudi ta poraba tega malčka ni nič posebna. Je pa treba povedat, da BMW je odličen avto, temu ne oporekam!
Pa lep dan še naprej.
Končn si vozu spodobn avto ne pa tistega opla ki te je skor v grob spravu!!!
Blaziek ne lapaj neumnosti. Bmw je majhen vendar je kvalitetni grajen in varen zato je tudi težji od tistega tvojega forda, ki je niko i ništa!!! Pri porabi pa je teža vozila zelo pomembna ne pa tako kako velik je!!!!
Kok me razpizdijo takšni debili … Kvalitetno narejen, a Ford pa ni kvaliteten? Ni varen? Ne seri … na testu je dobil ravno toliko točk … ravno toliko airbagov ima … In nikoli me ne boš prepričal, da je ta BMW serija 1 težji od Mondea (kar tudi ni). Glede varnosti si popolnoma falil. Ne rečem, da v notranjosti nima bolj kvalitetnih zadev, ampak očitno ne poznaš ST modelov pri Fordu, tako da rajši ne govori neumnosti. Je pa zanimivo, da glede na to da gre za avto “ki je niko in ništa” tako zelo prodajan. Še kaj?
V bistvu sploh ne vem zakaj sem ti odgovoril in zakaj še tale odgovor pišem. Fora je bila, da avto ki je težji, predvsem pa zelo star (8 let ni malo), požre manj. To je bila vsa poanta. Pa upam, da se nikoli ne bova spoznala in da te nikoli ne srečam na levem pasu, kako se ne umikaš hitreje vozečim.
Spoštovani BMW Slovenija,
če prav razumem, je OP imel stroške samo s tankanjem, parkirninami in on-the-spot vročenimi kaznimi. Torej ste mu častili dnevno najemnino (ena srednja kategorija pri Hertzu pride od 150€/dan navzgor), vinjeto, čiščenje, popravila škode, radiranje gum, kar tako ste se odpovedali vsaj 10%, kolikor avto takoj izgubi po prvem “razdevičenju”, zagotovo ste mu ob predaji častili poln tank namesto 1 štamperle, kolikor velikodušno namenite kupcem novih avtomobilov. Upam si napovedati, da bodo naknadno dospele kazni (kamere na avtomatskih radarjih, semaforjih) šle kar na vaš račun, kot bodo tudi popravila poškodb ob morebitnih bližnjih srečanjih (tudi totalkah), vlomih ali celo kraji oz. “kraji”. No, če smo natančni, teh stroškov kajpada ne boste požrli sami, pač pa jih boste prevalili na redne stranke. Ker nisem nobena j**ena humanitarna ustanova in mi niti na kraj pameti ne pade, da bi subvencioniral nekega razvajenega pingvinskega portparola, ste od nadaljnjega na shit listi. Pri tem bo ostalo najmanj toliko časa, dokler se ne rešite tega kolhozniškega načina razmišljanja in dokler tiste(ga), ki se je domislil(a) točno te poteze, ne pošljete na Parmovo.
LP, vaša nesojena stranka
PS hvala Bogu, da je konkurence več kot dovolj!
Jeah, I know the feeling. Sem kupil nov BMW (3 coupe, M Sportpaket, top s…t), ga plačal v “kešu” in čakam na dostavo. Avto je bil že od zadnjega tedna v marcu v distribucijskem skladušču v Avstriji. V četrtek je šel v “transport”. Sem klical v petek na BMW Slovenija, kako je kaj z dostavo (prejšnji avto sem namreč prodal in nujno potrebujem prevozno sredstvo) in če mi kot kupcu, ki se je pošteno “skeširal” ponudijo kakšno testno vozilo do vročitve vozila. “Jaaahhoooh, uff, mi pa too niiimamo sploooh kaj takega!”. Pa vidim, da vseeno imajo. Izgleda, da so neki blogerski potparoli, ki se neprikrito deklarirajo kot vozniki, ki niso potencialni kupci BMW-ja več vredni kot kupec s čvrsto valuto. Najmanj ponižujoče. Tako sem pa na rent-a-carju in si povzročam dodatne stroške, pa še financiram kljukce na “testnih” vožnjah. Od vseh posrednikov (prodajalec, zastopnik, uvoznik,…) pa tako ali tako nobene dodane vrednosti (ogled avta, preizkusna vožnja,..), avto sem do sedaj videl samo na slikici. Bolje če bi avto kupoval preko interneta, svoj denar pa znam v Nemčijo tudi sam nakazati.
placilo v kesu? hmm.. kje ze?
Samo kratko pojasnilo: “Plačilo v kešu” pomeni, da je bil avto plačan v celoti s konkretnim denarjem in ne kupljen na kredit, leasing ali kakršno koli drugo “financiranje”. To ne pomeni, da sem v banki dvignil gotovino v obliki kupčka bankovcev in ga prinesel k prodajalcu, kupil avto, prodajalec bi ga pa potem odnesel nazaj v banko in ga položil na svoj račun. S sodobnimi metodami plačilnega prometa sem iz svojega računa nakazal kupnino na račun prodajalca in se tako izognil fizični manipulaciji z bankovci. V praksi ima to enake učinke, kot da je bilo plačano s “kešom” oziroma gotovino. V denarnici pa zabol enako. In če nekaj pošteno plačaš, želiš imeti pošteno, konkretno in ažurno storitev.
v bistvu je nacin placila povsem nepomemben :)
jaz sem dejansko mislil, da nekje jemljejo kes ;)
Se pa opravičujem, ker sem izgleda pomotoma dvakrat kliknil “Prispevaj komentar” in tako po nepotrebnem zasedel prostor.