Vozniki BMW vozil so se mi vedno zdeli drugačni od ostalih udeležencev v prometu. Pa ne samo zaradi tega, ker so si lahko privoščili avto, ki stane precej več od povprečnega, ampak tudi zaradi načina njihove vožnje. Če je bil pred leti avto statusni simbol in je BMW pomenil, da si lahko nekdo privošči več, je v sedanjosti vse skupaj postalo malce drugače – saj se dobijo par let stari BMW-ji z zelo “veliko konjenice pod haubo” za precej nizko ceno. Ampak potem pride velik strošek vzdrževanje in poraba goriva. In sedaj k temu vozilu, ki ga vozim že četrti dan.

Mislil sem, da se je vse začelo, ko sem objavil tvit z zelo pomenljivim vprašanjem – zaradi vožnje treh BMW voznikov na poti do Ljubljane – vsa tri so imela “prilepljen” M znak:

Par ur kasneje sem dobil klic iz BMW Slovenije, če bi vozil njihovega novega BMW 120d – blue efficiency efficent dynamics z M opremo. Odgovor je bil seveda da – par dni testiranja vozila, ki si ga verjetno ne bom nikoli kupil – pa ne toliko zaradi cene (izvedba, ki je na fotografijah je okoli 40.000 eurov), ampak zaradi zadnjega pogona, ki meni, ki živim v “hribih” ne pride ravno najbolj prav.

Tehnične karakteristike 120d:

  • 184 konjev, ki prav prijetno predejo “pod haubo”
  • 380 Nm navora, kar daje odličen občutek pri naglem pospeševanju
  • 7,2 sekunde do 100 km/h
  • 228 km/h najvišja hitrost

Ampak bolj kot te karakteristike me je navdušila poraba, ki sem jo v skoraj 800 kilometrih spravil na 5,4 litra – res je, vožnja je bila po omejitvah in z nastavljenim načinom vožnje, ki omogoča čim manjšo porabo. Naj omenim, da se v tem vozilu skriva avtomatski 8-stopenjski menjalnik, ki zelo natančno opravlja svoje delo in nastavitev prestavljanja, ki jo voznik naredi s pomočjo gumba, lahko pokaže vse kar se skriva v tem vozilu – odličen občutek, ko se udobno voziš 130 po voznem pasu in vidiš, da za teboj prihaja “divjak”. Preklopiš v SPORT mode in pritisneš na plin. Čez par sekund vidiš njegovo vozilo daleč zadaj v retrovizorju.

Suma sumarum – tale BMW je super, tudi vožnja po mokrih in ovinkastih cestah mu ne dela problemov, kot sem pričakoval (stara fama, da je pri BMW-jih problem, ker imajo zadnji pogon), vendar je njegova cena previsoka za moj žep. Predvsem zaradi številnih kilometrov, ki jih delam letno in ker posledično zaradi tega pada cena vozila. Sicer pa bi imel ta avto za nedeljske vožnje, ko bi se šel “malce izživljati”!