Že pred časom sem opazil na “billboardihoglas za Triglav Sklade, kjer je “napisana in narisana” znana ikona – nalagam… in krogec, ki se suče v nedogled. Naj dodam, da je zraven še en “billboard”, kjer je predstavljenih 6 super brandov v katere lahko vlagate.

In zakaj pišem o tem? Ker se mi zdi kreativna rešitev malce čudna, ampak nisem jaz kreativec, da bi karkoli vedel o tem. Torej je tudi spodnje pametovanje samo laični pogled na vse skupaj:

  • beseda nalagam in skladi – v mojem pogledu ne gresta skupaj – (po SSKJ) – nalagáti  -lážem dov. (á á) z laganjem zavesti v zmoto: nalagati prijatelja; ekspr. debelo nas je nalagal / nalagati samega sebe
  • nalaganje – buffering v “slengu” je nekaj kar ni kul – takrat, ko se ti zacikla računalnik in ga moraš resetirati
  • preslikava grafičnih elementov iz sveta računalništva na oglasne panoje je malček čudna – namreč v tem primeru se nič ne vrti in izgleda čudno
  • minimalizem mi je všeč! ampak v tem primeru, ko potrebujem še drugi billboard, da ugotovim kaj je “pesnik želel povedati”, mi je tole povsem nesmiselno metanje denarja skozi okno – dve oglasni površini namesto ene, kjer bi se dalo skomunicirati cel produkt!
  • oglas je pritegnil mojo pozornost in že večkrat sem ga iskal, da ga fotografiram – torej jim je uspel ta del zelo dobro :)

blank