Kako komunicirajo SDS vojščaki na medijskih portalih

Dejstvo je, da ima SDS odlično “organizirano” mrežo vojščakov, ki za njih upravljajo komuniciranje na medijskih portalih. Tako kot sem zapisal v zapisu Stranka SDS, Twitter in protesti v Ljubljani – tako se ne komunicira!!!, tako tudi njihovi “komunikatorji” komunicirajo pod članki. V bistvu je zanimiv pogled na članke, ki sicer nimajo nobene povezave s politiko, ali polpreteklo zgodovino, ampak po prvih dveh normalnih komentarjih dobijo povsem drugačen prizvok – če se najprej prebere komentarje. Namreč takoj se začne obkladanje z našimi in vašimi, kot tudi z žaljenjem. Sicer je večina medijskih portalov dodala možnost – prijavi komentar, ampak ponavadi to ne deluje ravno najboljše.

Danes zjutraj sem pod člankom z naslovom Janšev odvetnik – vezni člen med NKBM in bioplinskim imperijem na portalu Dnevnik.si (vir) opazil zanimiv komentar, s še precej bolj zanimivim številom “lajkov”, ki so bili sproducirani od oddaje komentarja – Urednik Dnevnika ponedeljek, 07.01.2013 ob 1:20 in do 6:00 ure. Namreč ta komentar naj bi dobil kar 20957 “lajkov” v tem času!? Jeap, tako se dela propaganda, če vklopiš propagandni stroj. In priznam, nekaterim to zelo dobro uspeva.

dnevnik-sds

  1. Poznano. Na Finance.si smo imeli kar nekaj težav z SDS cyber vojsko, največkrat so želeli vplivati na razna glasovanja na politične teme.

    Enako je počela Zares cyber vojska.

    1. Potem so ti te stvari zelo slabo poznane, tako kot je Finance.si slabo poznano “objektivno novinarstvo”. Nikoli slišali :).

      1. Ti si pa predvidevam strokovnjak za te stvari (mimogrede, o katerih “stvareh” govorimo?) in še posebej za “objektivno novinarstvo”?

        1. Objektivno novinarstvo? Sveži primer: Ali bo intenzivnost/agresivnost poročanja novinarjev Financ v primeru utaje premoženja (KPK) Zorana Jankovića in Janeza Janše enaka, kot je bila v primeru Gregorja Golobiča?

  2. Seveda so fake oz. iz enega računalnika.

    Glede na takšne neumno visoke številke pa je jasno, da je zadeva podtaknjena. Vprašanje je samo kdo je komu to želel podtakniti…

  3. V info – za tako nabijanje všečkov niti ni potrebna nevemkakšna strašna vojska. Samo par norčkov (lahko jih imenujemo kar zombiji), ki celo noč klikajo na tisti komentar in vmes pobrišejo cookieje, še osveževanje strani je nepotrebno.

    Sem pravkar testiral na enem komentarju in Dnevnik ima (na žalost) kontrolo glasovalca zelo primitivno, samo na osnovi cookieja. Klikneš Všeč mi je, pobrišeš kar-na-povprek vse cookieje (najhitrejši postopek) in spet lahko klikneš na Všeč mi je… in sem na hitro nabil 5 ali 10 glasov ZA na nek komentar…

    No, poleg teh par klikajočih zombijev je zaželjeno še kakšno strežno osebje, ki jim prinaša doping in odnaša napolnjene kahle…

    Ker sem za klikanje bolj lene sorte pa meni osebno tak način ne bi bil pretirano všeč…
    Zato o tem, kako se nabije všečke ne Dnevniku cel obrez zombijev, pa v naslednjem javljanju ;-)

    1. manual labour ni potreben. všečkanje na dnevnik.si je par vrstic kode. poženeš, greš na čik in ko prideš nazaj, imaš 10000 lajkov.

      1. itak, samo takega nivoja potencialnim uporabnikom tega principa nisem hotel promovirati :-P
        ;-)

  4. To jim uspeva bolje kot kitajski “50 centni armiji” – http://en.wikipedia.org/wiki/50_Cent_Party – Respect!

    Zanimivo je tudi, da so kitajski komunisti od leta 1991 zamenjali svojega vodjo že trikrat, SDS pa še nikoli – Janša je 21 let na čelu stranke, ki je spreminjala ime (in laži), a ne vodje. Zanimivo, a ne? Taki enotni podpori in kultu osebnosti bi celo tovariš Mao Zetong ploskal.

    Seveda je vsaka primerjava s kitajskimi komunisti zgolj naključna, v SDS so vsi pravi demokrati, vsak ki trdi kaj drugega, bo verjetno tožen, zato povdarjam, da tega ne trdim. Saj bi se osmešil, ko pa imajo “demokratska” že v samem imenu. No, podobno kot Demokratična Ljudska Republika Koreja.

    1. Malenkosten popravek:
      Janša je predsednik omenjene stranke ca. 19 let in 8 mesecev, pred njim pa Pučnik in še prej Tomšič.

  5. Drugo javljanje…
    za zombije malce višje inteligenčne stopnje (IQ = številka čevljev) poenostavitev zgoraj zapisane metode:
    testirano v FF onemogočiš cookieje in samo še veselo 20-tisočkrat klikneš na tisto rokico…
    ;-)

  6. Zanimivo, da tega komentarja tam ni več.

    Lepo, da si ga objavil in s tem pripomogel drobtinico k svobodi govora ;-)

    Malo za šalo:
    Kadar stavek začneš z “Dejstvo je”, vedno vem, da v tem stavku ne bo sledi o dejstvih ;-)

  7. Btw, če tistemu palcu gor rečemo lajk, kako pa naj potem tistemu drugemu? Dislajk?

  8. Dejstvo je, da ima SDS veliko pristašev med vampirji, saj le tako lahko pojasnimo toliko nočnih lajkov.

Komentarji so zaprti.