Dejstvo je, da ima SDS odlično “organizirano” mrežo vojščakov, ki za njih upravljajo komuniciranje na medijskih portalih. Tako kot sem zapisal v zapisu Stranka SDS, Twitter in protesti v Ljubljani – tako se ne komunicira!!!, tako tudi njihovi “komunikatorji” komunicirajo pod članki. V bistvu je zanimiv pogled na članke, ki sicer nimajo nobene povezave s politiko, ali polpreteklo zgodovino, ampak po prvih dveh normalnih komentarjih dobijo povsem drugačen prizvok – če se najprej prebere komentarje. Namreč takoj se začne obkladanje z našimi in vašimi, kot tudi z žaljenjem. Sicer je večina medijskih portalov dodala možnost – prijavi komentar, ampak ponavadi to ne deluje ravno najboljše.

Danes zjutraj sem pod člankom z naslovom Janšev odvetnik – vezni člen med NKBM in bioplinskim imperijem na portalu Dnevnik.si (vir) opazil zanimiv komentar, s še precej bolj zanimivim številom “lajkov”, ki so bili sproducirani od oddaje komentarja – Urednik Dnevnika ponedeljek, 07.01.2013 ob 1:20 in do 6:00 ure. Namreč ta komentar naj bi dobil kar 20957 “lajkov” v tem času!? Jeap, tako se dela propaganda, če vklopiš propagandni stroj. In priznam, nekaterim to zelo dobro uspeva.

dnevnik-sds