Mobitel – dLuxe paket – predlog novega paketa za mobilnega operaterja

Že pred časom sem se odločil, da bom ideje, ki se mi porodijo zapisal in jih delil. Če so to ideje, ki jih lahko podjetja realizirajo, oz. če so to projekti, ki so smiselni, pa je seveda drugo vprašanje. Pred časom sem v zapisu Petrolove zvezde – hrana in hoteli – ideja za Petrol dal idejo za mobilno aplikacijo, oz. nadgradnjo njihove obstoječe. Ideje niso izkoristili. Tokrat sem razmišljal o mobilnem operaterju, ki se vse preveč posveča mlajšim generacijam pozablja pa na tiste, ki dejansko imajo sredstva in ne najdejo pravih paketov, oz. za njih ni celovite storitve. Paket sem poimenoval dLuxe in je samo moj predlog za nov paket mobilnega operaterja Mobitel!

V zadnjih nekaj letih je razmah mobilne telefonije povzročil ekspanzijo mobilnih paketov namenjenih mlajšim generacijam. Nastali so paketi, ki so pisani njim na kožo, ki vključujejo prenose podatkov in najboljše telefone za mlajše generacije. Generacija Y je postala ključni faktor mobilnih operaterjev in predvsem se je večina stvari podredilo njim. Mobilni operaterji so pozabili na dejstvo, da se ne ve, kaj bo jutri trend pri generaciji Y, kot tudi, kaj si bo ta generacija zaželela. Odločitev, da se investira v to generacijo je bila precej uspešna in še traja, vendar se pri celotni tej zgodbi pozablja na tiste, ki v večini primerov, generaciji Y plačujejo mobilne račune, kot tudi telefone.

Ljudje, ki so dopolnili 50+ let, imajo finančno stabilnost, odplačali so kredite in hipoteke, ter uživajo življenje z veliko žlico.  Na njih se je v celotni zgodbi vedno pozabilo in so ostali brez vseh “dobrin”, ki jih operaterji ponujajo mlajšim generacijam. Za njih niso tako ugodne ponudbe pametnih mobilnih telefonov. Za njih ni dogodkov, kot so za mlade. Za njih dejansko nihče nič ne naredi, ampak oni so še vedno tukaj in zraven. In vsak mesec plačajo svoje mobilne račune.

Če bi želeli poskrbeti za te ljudi, potem je potrebna čim prejšnja upeljava novega “branda” v sam Mobitelov nabor storitev, ki bo zadovoljil ravno najbolj zahtevne kupce in jim dal dodatno zaupanje v mobilnega operaterja. Namreč dLuxe mora prinašati nekaj več, kot so uporabniki do sedaj navajeni – dLuxe mora prinašati zaupanje , občutek, ki pa ne sme biti samo občutek, da se svet dejansko vrti okoli uporabnika in ni uporabnik samo tisti, ki konec meseca plača račune.

Uvesti je potrebno dLuxe pakete, ki bodo vsebovali najboljše pametne telefone, ki bodo vsebovali velike količine prenosa podatkov, ki bodo zahtevnim uporabnikom olajšali njihovo delo in jim izboljšali uporabniško izkušnjo. dLuxe se mora pozicionirati visoko nad vse ostale in kot takšen brand mora biti želja vsakega Mobitelovega uporabnika – pa vendar za dostop do njega morajo biti preprosti pogoji.

Kaj naj bi nudil dLuxe paket:

  • dLuxe je zaupanje, je sinergija vseh najboljših možnih parametrov znotraj enega
  • najsodobnejše mobilne telefone
  • paket, ki vsebuje vse, kar potrebuje človek
  • storitev, ki ne zajema samo prodaje paketa/telefona, ampak tudi nastavitve, instalacijo aplikacij, pomoč pri sami uporabi, koristne nasvete..
  • dogodke za dLuxe generacijo, ki so primerne za druženje in sklepanje poznanstev, ali poslov
  • prepoznavnost in istovetenje uporabnikov z oglasnimi akcijami, ki so lahko vezane na regionalno prepoznavne ljudi
  • dLuxe mora postati paradni konj Mobitela!

Ime je fiktivno, ideja pa je precej smiselna, vsaj iz mojega stališča, saj imam vedno znova iste probleme, ko iščem primerne pakete za starejše ljudi. Preveč vsega, kar ne potrebujejo in premalo vsega, kar dejansko potrebujejo. Namesto 30 opcij in paketov, bi bilo bolj smiselno narediti takšen paket, ki bi, s pomočjo dobre analize uporabnikov, lahko marsikomu olajšal odločitev pri izbiri.

Ideja je na mizi, če je zanimiva – vaša je!

  1. Problem: “Preveč vsega, kar ne potrebujejo in premalo vsega, kar dejansko potrebujejo.” je rešljiv pri Debitelu, saj si lahko paket sestaviš sam. Poleg tega Debitel “teče” po Mobitelu, torej je stabilno omrežje, imajo fantastično podporo (za kar so bili celo nagrajeni), je pa res, da so dražji kot podcenjeni SiMobilovi paketi, vendar, kot praviš, to ni največji problem. ;)

  2. Had mal si zabluzio :) .. Kateri telefon bi ti čez 10 let pogrešal? Z današnjo ponudbo? Da si 10 let starejši. Če pri tem naboru telefonov v ponudbi, ne najdeš sebi primernega, potem ga ne boš niti v Dlux paketu.
    Kaj več potrebuje 50-letnik ( če smo se glih za njih zakačili) od paketa 2013, ki ni vezan na nakup oz. subvencijo telefona? Prenos podatkov? Minutaže v mobilno omrežje?

    Sam imam paket 2012, pa se niti enkrat ni zgodilo, da bi pokuril limit … Facebook, maili, kontakti, koledarji, smsi .. vse laufa na polno .. ne pokurim ..

    Mislim, da ima Mobitel vse pokrito ..

  3. Problem ni v paketih, tudi jaz mislim da ima Mobitel dobro pokrite segmente uporabnikov, ampak predvsem v uporabnikih samih.
    Kaj jim bodo najsodobnejši telefoni, če še MMSov ne pošiljajo? Zasloni na dotik so za nekatere živa mora, da o tipkanju na majhne virtualne tipkovnice ne govorim. Prenos podatkov jih ne zanima, vsaj ne toliko da bi bil to problem že pri obstoječih paketih.

  4. Hmmm, kaj Mobitel nima, la bi jaz rabil. Recimo poskusimo s predlogi:
    – daljinska pomoč na sami napravici, kaj bi bilo to lažjega, zaprosiš za neko pomoč in ti je online narejena.
    – pomoč pri nastavitvah, ko si pri njih, pa ti ne nastavino prnisa pdatkov, pa še kaj bolj pomembnega, ko ti ne prenesejo številk in pidatkov s starega na novi telefon, ta pomoč šepa povsod na njihovih centrih
    – asistenco v tem, da te čez čas vprašajo ali to kar so nareili dela v redu ali ne dela
    – paket, ki bo omogočal povezavo z domom in možnostjo akcije (kurjava, hlajenje, ali akcije na avtu in podobno)
    Toliko za zdaj, bi pa še razmislil.

  5. “Preveč vsega, kar ne potrebujejo in premalo vsega, kar dejansko potrebujejo.” – ravno to je to kar dela večji dobiček… Po analizi uporabnikov dobro vedo, kakšen paket bi potrebovali, ampak tega ne bomo dobili, ker dodatne opcije večajo stroške uporabnikom in operaterjem večajo dobičke… enako je pri karticah za trgovine in ostale zadeve…

  6. Lej Kordiš, saj o vsem ti pa res ni treba imeti mnenja, no. Blage veze nimaš, kako panoga deluje, vse skupaj temelji na nekaj tvojih izkušnjah, brez resne raziskave… patetično. Kljub temu pa si pripravljen svoje nebuloze opremiti z velelniki in ukazovalnimi stavki namenjeni Mobitelu češ, če tega ne razumete ste idioti. Bedno. Malo si se izpel in z leti postajaš običajen nergač. Deal with it.

  7. a da pljuvamo – MasterJudge, Vodovodar in Android?

    peskovnik je nekje drugje.. bo slo?

    1. Kaj je, Roni, te moti, da te nekdo iz istega IP trikrat opomni, da pojma nimaš? Da blebetaš o stvareh, o katerih ne veš absolutno nič? Daj premisli malo.
      Pa odgovoriti si pozabil na kritike (vse tri). Bo šlo, Roni? Bo?

Komentarji so zaprti.