Že pred časom sem se odločil, da bom ideje, ki se mi porodijo zapisal in jih delil. Če so to ideje, ki jih lahko podjetja realizirajo, oz. če so to projekti, ki so smiselni, pa je seveda drugo vprašanje. Pred časom sem v zapisu Petrolove zvezde – hrana in hoteli – ideja za Petrol dal idejo za mobilno aplikacijo, oz. nadgradnjo njihove obstoječe. Ideje niso izkoristili. Tokrat sem razmišljal o mobilnem operaterju, ki se vse preveč posveča mlajšim generacijam pozablja pa na tiste, ki dejansko imajo sredstva in ne najdejo pravih paketov, oz. za njih ni celovite storitve. Paket sem poimenoval dLuxe in je samo moj predlog za nov paket mobilnega operaterja Mobitel!

V zadnjih nekaj letih je razmah mobilne telefonije povzročil ekspanzijo mobilnih paketov namenjenih mlajšim generacijam. Nastali so paketi, ki so pisani njim na kožo, ki vključujejo prenose podatkov in najboljše telefone za mlajše generacije. Generacija Y je postala ključni faktor mobilnih operaterjev in predvsem se je večina stvari podredilo njim. Mobilni operaterji so pozabili na dejstvo, da se ne ve, kaj bo jutri trend pri generaciji Y, kot tudi, kaj si bo ta generacija zaželela. Odločitev, da se investira v to generacijo je bila precej uspešna in še traja, vendar se pri celotni tej zgodbi pozablja na tiste, ki v večini primerov, generaciji Y plačujejo mobilne račune, kot tudi telefone.

Ljudje, ki so dopolnili 50+ let, imajo finančno stabilnost, odplačali so kredite in hipoteke, ter uživajo življenje z veliko žlico.  Na njih se je v celotni zgodbi vedno pozabilo in so ostali brez vseh “dobrin”, ki jih operaterji ponujajo mlajšim generacijam. Za njih niso tako ugodne ponudbe pametnih mobilnih telefonov. Za njih ni dogodkov, kot so za mlade. Za njih dejansko nihče nič ne naredi, ampak oni so še vedno tukaj in zraven. In vsak mesec plačajo svoje mobilne račune.

Če bi želeli poskrbeti za te ljudi, potem je potrebna čim prejšnja upeljava novega “branda” v sam Mobitelov nabor storitev, ki bo zadovoljil ravno najbolj zahtevne kupce in jim dal dodatno zaupanje v mobilnega operaterja. Namreč dLuxe mora prinašati nekaj več, kot so uporabniki do sedaj navajeni – dLuxe mora prinašati zaupanje , občutek, ki pa ne sme biti samo občutek, da se svet dejansko vrti okoli uporabnika in ni uporabnik samo tisti, ki konec meseca plača račune.

Uvesti je potrebno dLuxe pakete, ki bodo vsebovali najboljše pametne telefone, ki bodo vsebovali velike količine prenosa podatkov, ki bodo zahtevnim uporabnikom olajšali njihovo delo in jim izboljšali uporabniško izkušnjo. dLuxe se mora pozicionirati visoko nad vse ostale in kot takšen brand mora biti želja vsakega Mobitelovega uporabnika – pa vendar za dostop do njega morajo biti preprosti pogoji.

Kaj naj bi nudil dLuxe paket:

  • dLuxe je zaupanje, je sinergija vseh najboljših možnih parametrov znotraj enega
  • najsodobnejše mobilne telefone
  • paket, ki vsebuje vse, kar potrebuje človek
  • storitev, ki ne zajema samo prodaje paketa/telefona, ampak tudi nastavitve, instalacijo aplikacij, pomoč pri sami uporabi, koristne nasvete..
  • dogodke za dLuxe generacijo, ki so primerne za druženje in sklepanje poznanstev, ali poslov
  • prepoznavnost in istovetenje uporabnikov z oglasnimi akcijami, ki so lahko vezane na regionalno prepoznavne ljudi
  • dLuxe mora postati paradni konj Mobitela!

Ime je fiktivno, ideja pa je precej smiselna, vsaj iz mojega stališča, saj imam vedno znova iste probleme, ko iščem primerne pakete za starejše ljudi. Preveč vsega, kar ne potrebujejo in premalo vsega, kar dejansko potrebujejo. Namesto 30 opcij in paketov, bi bilo bolj smiselno narediti takšen paket, ki bi, s pomočjo dobre analize uporabnikov, lahko marsikomu olajšal odločitev pri izbiri.

Ideja je na mizi, če je zanimiva – vaša je!