Audi A5 je hudičevo kul 4 Audi A5 je hudičevo kul 4

Janko Medja – Audi A6 in dimna bombica..

Ko sta nov Audi A6, ki ga je kupil predsednik uprave NLB Janko Medja in odpiranje sefa Jureta Jankoviča, glavni novici dneva v Sloveniji, potem je dejstvo, da je nekaj hudo narobe v naši deželi. Namreč dve povsem nepomembni novici so novinarji napihnili in iz njiju naredili celo atrakcijo. Občutek imam, da niso samo nekateri politiki izgubili kompasa, ampak še marsikdo drug v Sloveniji – ampak ja, takšne novice, oz. umetno ustvarjene afere se zelo dobro prodajajo.

Sem komitent NLB. Sem tudi državljan Slovenije, ki je “pomagal privatizirati” NLB, ko je bilo to potrebno. Zavedam se, da je NLB v velikem “sranju” glede vseh kreditov, ki so jih v preteklih letih dali, podjetja pa so šla v stečaj. In če bi bila to privatna banka, se verjetno nihče v naši deželi ne bi spraševal kdo je odgovoren in zakaj se je to zgodilo. Tudi banka ne more vedno igrati na varno karto, sploh v razmerah, do katerih je pred parimi leti prišlo na našem trgu. In verjetno res ni nihče razmišljal, da se bo zgodila kriza – sploh po obdobju konjukture, o kateri smo vedno znova poslušali iz ust Janeza Janše in njegove ekipe. Ampak gremo nazaj k Audijo A6 in Janku Medji. Še prej pa par odzivov na Twitterju na Audi A6

Dobil je pozicijo v NLB. Odgovorno, zajebano, predvsem pa je na očeh javnosti. Takšni poziciji pripada tudi službeni avto. In ne, ne more se voziti z Renault Cliom (proti kateremu nimam nič!), če že ima takšno funkcijo. Dajmo se počasi zavedati, da takšna funkcija prinese tudi določene zahteve in pričakovanja.Tudi vozilo, ki mora biti primerno njegovi funkciji, predvsem pa varno in mora izkazovati moč. Ne, tukaj nima nobene veze dejstvo, da je banka v riti, saj mora Janko Medja s svojim imenom stati za vsemi okostnjaki, ki padajo iz omar in se braniti pred vsemi fantomskimi napadi, ki jih bo samo še več in več.

Kot mi je nekoč rekel dober kolega, lastnik uspešnega podjetja – če se k stranki pripeljem s super športnim avtom, se ne bo dobro končalo, ker si bo stranka mislila da je avto kupljen na njen račun!  Če se pripeljem s slabim vozilom, bo stranka začela razmišljati, ali naj poslujem z nekom, ki ni sposoben kupiti niti dobrega vozila in verjetno tudi ni sposoben v biznisu. Če pa se pripeljem z vozilom, ki je varno, ki daje zaupanje, predvsem pa ki je cenovno smiselno – pa je to najboljša možna varianta.

Lahko pa seveda zahtevamo od predsednikov uprav velikih podjetij, da se okrog vozijo z vozili za 10.000 eurov, da so njihove plače 3x količnik zajamčene plače, predvsem pa, da so skromni, tihi in naj ubogajo glas ljudstva. V tem primeru se bomo spraševali čez čas, zakaj hudiča ni nobenega kandidata več za predsednika uprave takšnih in drugačnih podjetij?! In ja, Janko Medja je v tem trenutku zgolj samo nekdo na katerih ramenih se lomijo kopja v medsebojnem obračunavanju.

Če je uprava podjetja, katero vodi Janko Medja bila uspešna v svojem obdobju in o tem pričajo številke, potem naj bo temu primerno tudi nagrajen. Če bo uspešno saniral, oz. rešil situacijo, oz. sranje, v katerega je padel – zaradi napak drugih, potem naj bo tudi za to primerno nagrajen. Moje mnenje je namreč povsem diametralno mnenju večine ljudi trenutno v Sloveniji – managerji, predsedniki uprav in podobni kadri bi morali biti zelo zelo dobro plačani – če so uspešni in če kazalci podjetja govorijo v tej smeri. Ampak, tudi v nasprotnem primeru, če bi bilo podjetje zaradi njihovih napak, napačnih odločitev, predvsem pa zaradi njihovega neznanja, če bi bilo podjetje neuspešno, naj takšni managerji odgovarjajo za svoja dejanja – tudi s svojim premoženjem.

Tak scenarij bi verjetno prinesel precej manj političnega kadrovanja, ki se dogaja v zadnjem času in mediji, namesto da bi se ukvarjali s tem, se ukvarjajo z zgodbama in prvega stavka tega zapisa. In ja, narod je seveda proti temu, da si Janko Medja kupi Audija A6 – ali je kdorkoli v tej deželi pričakoval kaj drugega. In Janko Medja se že par dni verjetno ukvarja zgolj in samo s tem novinarskim vprašanjem, ko pa ima verjetno precej bolj pomembno delo.

Mogoče nasvet kolegom novinarjem – zakaj ne vodite liste kadrovskih menjav te vlade za čas njihovega mandata – predvsem pa, zakaj ne preverite, kako strokovno sposobni so ti njihovi kadri, ki v last minute varianti zasedajo pomembne stolčke v javnih podjetjih. Imena in podatki so precej bolj zanimivi, kot pa Audi A6 v tem trenutku! In ja, takšni manevri imajo svoj namen – ljudi odvrnejo od dejanskega problema!

Voila – ko sem objavil tole, je Večer objavil članek o zamenjavah Rumeno-modra želja po oblasti

Se sprašujete kje se je izgubil Jure Jankovič? Povsem nepomemben, kot njegov sef, vendar medijem se zdi tudi takšna informacija pomembna!?!

  1. Had, ti boš kmalu rabil lektorja. Oz. ga že! :)

    “nekateri politiki izgubili kompas …” – izgubili kompasa je pravilen sklon.

    In še …

    “Sem komitent NLB. Sem tudi državljan NLB, ki je “pomagal privatizirati” NLB” …

    Več ne morem, komentirat, ker sem nehal brat pri tem sestavku! Sem se odločil, da tvoje bloge / glose / zapise / kolumne neham brat pri 2-3 slovnični napaki. Upam, da bom kdaj prišel do konca! ;)

    1. Davorin, kaj pa tebi ni jasno? Seveda Roni nikoli ne piše slovnično povsem pravilno, ampak razen tega, da si izpostavil dva dela teksta, ki STA BILA slovnično povsem pravilna (tožilnik – sedi, ena!) in tistega z narekovaji, ki je prav tako pravilen, si sam naredil 2 hudi napaki v dveh svojih stavkih. Pa poglejmo: “Več ne morem [vejico stran!] komentirat[i], ker sem nehal brat[i] pri tem [sestavku] – napačno poimenovanje”. “kolumne neham brat[i] pri 2[.]-3[.] slovnični napaki”.

      Sori, ampak idioti, ki sami nimajo za burek pri slovnici, se res nimajo kaj oglašat pri takih zapisih.

      Kar se pa vsebine tiče: žebljico na glavico, Roni!

  2. Če je problem slovnica in ne vsebina, takih bralcev itak @had ne potrebuje. Me pa zanimajo SMSi slovničnih puritancov, ki komentirajo dobre in kritične zapise. Le tako naprej, takšna branja so užitek za dobro jutro.

  3. Res je, kar parviš o nagrajevanju predsedniko uprav. Ampak kaj, ko se pri nas spoštuje le prvi del, da so nagrajeni ne glede na uspešnost, da nič ne kdgovarjajo za svoje delo, da po polomu lahko gredo uničit naslednje podjetje. Pri nas je pač težko, ker se le redkokje nagrajuje po uspešnosti, zato je temu primerna tudi učinkovitost. Razen kaplarjev in vojakov pod njimi. Tam pa je potrebno obstati, saj novega dela enostavno ni moč dobiti.

  4. Naj si sam kupi avto. Kje je potem problem? Lahko tudi maibacha z zlatimi gumami in platinastimi feltnami.

      1. Absolutno.

        Mislim, saj to je klasičen problem v podjetjih. V hotelu s koliko zvezdicami naj se stanuje? Leti v katerem razredu? Vozi kakšen avto?

        Meni se zdi najboljša rešitev, da naj službeno dobi to, kar dobi (si privošči) zasebno. Če hodi na dopust v hotel z 3 zvezdicami, službene poti pa v 5 zvezdic, se preserava. Če pa privat hodi v 5 zvezdic, službeno pa v 3 zvezdice, pa tudi ni prav. In enako z avtom. Če je privat imel cliota, potem službeni A8 no go. Če ima privat A8 potem službenega ne rabi ;-))

        Meni full na kurac hodijo ljudje, ki na “poslovni večerji” se preseravajo z buteljkami in 42 hodnimi meniji, privat pa pol kranjske z zenfom. In jih preziram.

  5. Najboljši dodatek temu prispevku je google ad pod njim: Buy Audi A6 :-)))
    Dober članek, Had.

  6. Strinjam se z zapisom, da gre za medijsko napihovanje in ustvarjanje ” linča “. In v tem so pač naši mediji postali specialisti. In tudi zaradi tega bomo mi s takimi novinarskimi zapisi težko prišli v normalnost. Seveda gre za medijski linč in napihovanje tudi na ostalih področjih, recimo pri politikih. Enkrat pri Janši, drugič pri Jankoviču, tretjič pri Virantu….. Ampak enkrat nam to prija, drugič smo ogorčeni. Priznajmo si, da je to odvisno predvsem od tega kako blizu nam je kakšen politik. Glede šefa NLB in njegovega avta pa samo to. Glede na okoliščine je gesta neprimerna, lahko vidimo kakšne so medijske posledice. NLB potrebuje v medijih POZITIVNE zgodbe, ta avto k temu ni nič prispeval. Žal.

  7. V tem tednu je bilo (bo) kar nekaj zanimivih medijskih novic in si očitno prezrl “Jankoviću 3000 evrov globe”, Delo15. 02.2013, ker bi sigurno kaj napisal na to temo družinsko-kolegialnega veriženja denarja. In odločitev ni poročilo, temveč pravnomočna in dokončna sodba – sicer gre le za prekršek zaradi nespoštovanja Zakona o integriteti, a vendarle. O trenutnem kadrovanju najdeš precej zapisov v Dnevniku.

    Z avtomobili per se ni nič narobe, je pa sporočilo ob 600 mio EUR slabitev v lanskem letu v slo bančnem sistemu slabo. Da o 1.4 miljarde rezervacij (200 mio več kot lani) niti ne govorim. Pri presoji je potrebno v ozir vzeti še kadrovanje novega generalnega sekretarja, ki je bil v banki verjetno le za okencem, v višja nadstropja ni prišel….

  8. vsi lepo pozdravljeni!

    Janko si zasluži avto AUDI A6- MOGOČE ŠE KAJ BOLJŠEGA! Veliko ljudi ga ne pozna, jaz ga poznam zelooooooooo dobro- osebno. Verjamem da bo NLB dobro vodil. Bil je uspešen tudi pri UniCredit Banka Slovenija d.d..in na drugih področjih.

    Vsi tisti ki mislite kakšen avto ima in ne vem kuga vse ste navadni neizobraženi lulčki, ki delate v službi za 500€ – 800€, in ste za en kurac izobraženi. Noben se pa ne praša kok je Janko moral trdo delat da ima audia, pa dokaj spodobno plačo ( v avstriji je vsaj 3x plačana bolje za isti položaj). Audija je že prej imel skoz (ko ni bil pri NLB). Zna govoriti vsaj 7 tujih jezikov (zelo dobro). Lahko bi šel delat tudi v tujino samo mu ni to zaenkrat v interesu, ker spoštuje domovino, in mu je cilj da postavi NLB na noge.

    Skratka s tako izobrazbo in pridnostjo mu to pripada. Vsi imate enake možnosti kot on. Prej bi mislil k ste šolo delal. Res pa je da je danes zelo malo ljudi, ki so pošteni, delovni. On dela za služno vsaj 15 ur na dan (tudi doma!) in je tudi pošten!!!!!!

    lp

  9. Uf, kako ganljiva zgodba je tole. Priznam, spustil sem 6 solzic, ravno enako številki, ki je zapisana v imenu avta, ki ga grdi hudobneži Janku ne privoščijo. Pa tako trdo je delal in skupaj z drugimi bančniki uspel še povečati izgubo bank glede na lansko leto.

    In kako prav imate, le kako bi ga sicer gledali njegovi prijatelji banksterji, ki se skromno nagrajujejo za poslovne uspehe mitskih razsežnosti, ki jih dosegajo, če bi se vozil v katrci. Ker očitno se je še prejšnji teden vozil z njo, da je zdaj bilo treba kupiti nov audi.

    Res, ta svet je tako krivičen. Sploh do velikih človeko- in domoljubov, ki se žrtvujejo v naših bankah, ko bi lahko drugje služili bajne vsote.

  10. Mogoče je res tak cirkus okoli avta pesek v oči, ampak ko je podjetje v taki krizi, je tovrsten nakup totalno neokusen,
    Očitno smo še vedno zarukani Balkanci, kjer so nam BMW, Audi in Mercedes statusni simboli, ki naredijo osebo ugledno. Takšna mentaliteta paše bolj v Rusijo, Kazahstan ali na Kosovo kot pa v Evropo.

Komentarji so zaprti.