Malce bolj resne stvari, ki sem jih v zadnjem času zapisal za portal Slo-Foto.net in Mobitel Tehnik.

Na internetu je vse merljivo. Z nekaj kliki in različnimi spletnimi storitvami lahko pridemo do natančnih podatkov, kaj imajo naši uporabniki najraje na našem spletnem mestu. Katere novice v našem e-obveščanju pri uporabnikih povzročijo interakcijo in kliknejo na povezavo, ki jih pripelje do našega spletnega mesta? Koliko časa si vzamejo obiskovalci spletnega mesta za to, da preučijo določen izdelek in kaj jih najbolj navduši, da se odločijo, da ga kupijo? Kje nastanejo ozka grla in izgubljamo uporabnike v procesu nakupa?

Vključenost uporabnikov ni več dovolj! Če želimo imeti rezultate na družbenih omrežjih, moramo vključenost spremeniti v klike, ki morajo voditi v prodajo. Čas bi že bil, da se zopet začnemo pogovarjati o uspešnosti akcij z otipljivimi rezultati in na podlagi dejanskih statistik, kot pa da se o tem pogovarjamo na podlagi vključenosti uporabnikov, ki jo merimo s številom “lajkov” ali pa “retvitov”!

Ob evropskem dnevu varstva osebnih podatkov je informacijska pooblaščenka, Nataša Pirc Musar, povedala zelo zanimiv stavek – pametni mobiteli so priložnost za pametne kriminalce, s čimer se povsem strinjam. Skozi leta smo se naučili, da lahko ob odpiranju raznih “čudnih” priponk na računalniku dobimo virus. Da lahko ob obisku “čudnega” spletnega mesta prek našega računalnika dobimo škodljivo kodo (malware), ki bo spremenila obnašanje našega brskalnika in da na spletu obstaja cel kup “phishing” spletnih mest (zlonameren poizkus kraje osebnih podatkov), ki se pretvarjajo, da so spletna mesta, ki jim zaupamo, in jim tako pustimo svoje podatke. Vse to nam je pri mobilnih napravah nekaj novega. Predvsem mobilnim napravam zaupamo veliko bolj kot pa računalnikom, ki jih uporabljamo že leta.

Na Facebooku smo objavljali vsako fotografijo, takoj ko smo jo uspelo potegniti iz svoje kartice in prijatelji so “lajkali” naše fotografije. Počutili smo se kot vrhunski fotografi. Če je kdo slučajno kritiziral naše fotografije, smo preprosto začeli razlagati o kompoziciji, zlatem rezu, difuzni svetlobi in vseh pritiklinah, ki sodijo k popolni fotografiji. Šele kasneje smo se sami pri sebi začeli zavedati, da kljub temu, da imamo odlično DSLR opremo, pa vendar nimamo pojma o fotografiji, nam tudi ta oprema ne pomaga, da naredimo perfektne fotografije.

kolumne

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.