Razgovor za službo je ponavadi dolgočasen. Vnaprej pripravljena vprašanja in kandidati, ki se bodo pokazali v najboljši luči z vnaprej pripravljenimi odgovori. Odgovori, ki ne bodo o kandidatu povedali praktično nič, razen, da si je pogledal cel kup motivacijskih videov na to temo na internetih. In kdor je že bil na razgovoru za službo, lahko to potrdi.

Na srečo obstajajo tudi podjetja, kjer so te stvari malček drugačne – in ki jih izkoristijo za promocijo svoje blagovne znamke. V tem primeru je to Heineken, ki je naredil precej viralno akcijo – Heineken – The Candidate, kjer so izbirali kandidata. In to jim je uspelo s tem, da so vključili družbena omrežja in dali možnost odločanja svojim “uporabnikom”. Win – win. Heineken je dobil odlično promocijo (in ja, marsikdo bi si želel delati pri njih 1764 prijav!), Guy Luchting je dobil službo in mi smo navdušeni nad samo idejo in izvedbo!

heineken_candidate