Razgovor za službo je ponavadi dolgočasen. Vnaprej pripravljena vprašanja in kandidati, ki se bodo pokazali v najboljši luči z vnaprej pripravljenimi odgovori. Odgovori, ki ne bodo o kandidatu povedali praktično nič, razen, da si je pogledal cel kup motivacijskih videov na to temo na internetih. In kdor je že bil na razgovoru za službo, lahko to potrdi.
Na srečo obstajajo tudi podjetja, kjer so te stvari malček drugačne – in ki jih izkoristijo za promocijo svoje blagovne znamke. V tem primeru je to Heineken, ki je naredil precej viralno akcijo – Heineken – The Candidate, kjer so izbirali kandidata. In to jim je uspelo s tem, da so vključili družbena omrežja in dali možnost odločanja svojim “uporabnikom”. Win – win. Heineken je dobil odlično promocijo (in ja, marsikdo bi si želel delati pri njih 1764 prijav!), Guy Luchting je dobil službo in mi smo navdušeni nad samo idejo in izvedbo!
Vse lepo in prav….. tudi sam sem bil nekaj časa pri tej korporaciji… in je žal resnica malce drugačna… promocija pa vsekakor odlična. Si razmišljal, da bi se še ti prijavil? :D
Res je, vsi razgovori so na koncu koncev takšni, čeprav resnično upam, da se ljudje malo bolj pripravijo na ta zelo klasična vprašanja. Zanimiva je knjiga how to move mount fuji ki prinaša vprašanja iz razgovorov res velikih služb in odgovore na ta vprašanja, predvsem pa idejo kako razmišljati nekoliko drugače, ko ti postavijo takšna vprašanja. Kajti, “stubborn” po moje ni glih najboljši odgovor.
Zelo zanimiva ideja! Razgovori za službo so lahko zelo stresni, a na dolgi rok je to dobra zadeva, sploh. če na koncu dobiš službo!