Članki, ki so zadnje čase objavljeni na portalu Planet Siol.net so lep pokazatelj kaj se zgodi, če za takšen portal dobiš skrajno usmerjene “pisce”. Beseda novinar bi bila v tem kontekstu zelo neprimerna in bi metala zelo slabo luč na marsikoga, ki svoje poslanstvo opravlja v skladu z moralo in etiko tega poklica, kot je tudi prav in za razliko od prej omenjenih “piscev” na hujska in ne neti ognja, kot mu je naročeno. Namreč Portal Siol.net je v zadnjem letu postal portal za diskreditacije (likvidacije), oz. portal za objavljanje insinuiranih zgodbic, ki pa imajo vse skupno lastnost – namenjen so zgolj in samo tistim, ki pripadajo levemo polu. Ničesar slabega o tistih, ki pripadajo, danes še, desni oblasti.

Vendar to je bilo povsem pričakovano v tej situaciji in pisci kot so Jože Biščak, Aleksander Kolednik in podobni, bodo verjetno kaj kmalu iskali nov portal, kjer bodo lahko zagovarjali svojo opcijo – ali pa bodo čez noč spremenili dlako in tulili v drugo smer, kar ne bi bilo nič presenetljivega. Do takrat pa morajo opravljati nalogo, za katero jih plačujejo – diskreditirati vse, ki so njihovim vodjem stopili na žulj. V tem primeru članom KPK, Alenki Bratušek, Gregorju Virantu,.. V bistvu vsem, ki niso z njimi, saj to pomeni, da so proti njim.

In katere članke imam konkretno v mislih:

  • Prijava na KPK: Imenovanje Roka Praprotnika je nezakonitom (vir)

Danilo Türk in člani izbirne komisije so pri imenovanju Praprotnika ravnali koruptivno, je zapisano v prijavi. Ker je dal soglasje k imenovanju, naj bi koruptivno ravnal tudi Praprotnik…

Po besedah prijavitelja bi moral Praprotnik v skladu z 2. odstavkom 7. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije ob imenovanju izpolnjevati ta pogoja: 1. imeti najmanj izobrazbo, pridobljeno po študijskih programih druge stopnje, ali raven izobrazbe, ki v skladu z zakonom, ki ureja visoko šolstvo, ustreza izobrazbi druge stopnje, in 2., najmanj deset let delovnih izkušenj pri opravljanju nalog, za katere je zahtevana ta izobrazba.

  • Bo Bratuškovi uspelo to, kar ni Kresalovi – postati prva slovenska premierka? (vir)

Alenka Bratušek. Bila je up Golobičevega Zaresa. V vladi levega trojčka je bila desna roka ministra Križaniča v času največjega zadolževanja. Danes se pojavljajo sumi, da je njen magisterij plagiat.

Mnogi so prepričani, da je Bratuškova med krivci za podeljevanje slabo zavarovanih posojil in posledično za milijardno finančno luknjo, ki razjeda slovenski bančni sektor. Od junija 2009 do julija 2011 je namreč sedela v nadzornem svetu NKBM-ja.

V zadnjih dneh se je pod drobnogledom znašla magistrska naloga Bratuškove. Naloga z naslovom Statusna sprememba servisa za protokolarne storitve iz neposrednega proračunskega uporabnika v javni gospodarski zavod, ki je nastala na Fakulteti za družbene vede pod mentorstvom Veljka Rusa, je namreč po mnenju dekana Fakultete za uporabne družbene študije iz Nove Gorice Mateja Makaroviča izrazito slabo napisana, saj nima jasnega raziskovalnega vprašanja, poleg tega pa je po Makarovičevih besedah slog pisanja izrazito neakademski, naloga pa jezikovno šibka.

  • Bo Virant zahteval odstop Bratuškove, če se njen magisterij izkaže za plagiat? (vir)

Kandidatka za mandatarko Alenka Bratušek v svoji magistrski nalogi med citati in v seznamu literature ni navedla članka Martine Trbanc z naslovom Različni socialno-blaginjski sistemi in trendi v socialnih politikah, čeprav je na več mestih dobesedno prepisala nekatere dele članka.

Za komentar suma plagiatorstva pri nalogi Bratuškove smo povprašali tudi predsednika DL Gregorja Viranta, vendar so nam iz stranke sporočili, da je Virant na smučanju v tujini in da nam njegovega odgovora ne morejo zagotoviti.

  • Planet TV: Na FDV-ju začeli postopek preverjanja magisterija Alenke Bratušek (vir)

Kandidatka PS za mandatarko Alenka Bratušek v svoji magistrski nalogi naj ne bi navajala virov, čeprav jih je dobesedno povzemala. Na fakulteti za družbene vede so zato že začeli postopek preverjanja.

Pri delu, prepisanem iz članka Martine Trbanc, objavljenem v Družboslovnih razpravah leta 1992, Bratuškova ni označila, da gre za citat. Med viri članka iz leta 1992 ni navedla, temveč se sklicuje na članek Trbančeve iz leta 1996.

Skoraj v celoti je kopirala daljši odstavek iz članka Miloša Nikolića iz Teorije in prakse iz leta 1999, na tej strani pa ga ni navedla kot avtorja zapisa. Pri uporabi vladnega gradiva je v nalogi kot vir pripisala le ministrstvo, ki je dokumente izdalo. Prav tako ni posebej označila citatov, vzetih iz članka Thomasa Meyerja. Kot vir ga je navedla, a dobesedni prepis znova ni označen.

Vse jasno! Najprej diskreditacija, potem likvidacija. Po ustaljenem vzorcu!

alenka_bratusek

6 Responses to Planet Siol.net – portal za diskreditacije

  1. Blaž says:

    A tvoj blog se ti ne zdi levičarsko trobilo? Čeprav nisi novinar..

      • Blaž says:

        Kako pa potem nikoli ne napišeš nič proti levi opciji in nič za desno opcijo? Namreč na obeh straneh so slabi in dobri…

        • had says:

          ker se tale blog ne financira iz tvojega zepa.. ker ne dobivam denarja od drzave.. ker zapisem stvari, ki se meni zdijo vredne, da jih zapisem..

          simple as that.. levicarsko trobilo bi bil v primeru, da bi mi kdorkoli placeval, oz. da bi imel kaksno korist od tega.. tako pa je to zgolj in samo moje mnenje..

  2. mladimisleci says:

    Smešni ste levi. Prodali Telekoma ne bi, hočete pa da piše po vaše. Had, ne zdiš se mi idiot in lahko bi vedel, da objektivno novinarstvo ne obstaja in tudi ti si ga ne želiš. Vse kar hočeš je več novinarjev s TEBI podobnimi moralnimi vrednotami. Objektivno novinarstvo pa nikoli ni in nikoli ne bo obstajalo. Je RTV objektiven? Ni, in nikoli ni bil in tega jaz od njih sploh ne pričakujem. Omogočajo pluralnost mnenj (zaradi količine levih novinarjev prevladujejo leva mnenja).

    Tudi Mladina, Delo, Dnevnik in ostala levičarska trobila se sofinancirajo iz državnega denarja. Posredno in neposredno. Kulturno ministrstvo vsako leto za takšne in drugačne zasebne časopise nameni več deset milijonov, poleg tega pa država in z njo povezani uradi predstavljajo znaten del naročnikov. In ja, to zadnje je rešljivo, in sicer s sistemom piano bi lahko zmanjšali stroške za 40%, hkrati pa bi se mediji znašli pred ogromnim izpadom naročnikov. Je res potrebno da ima vsak urad na ministrstvu naročenih vseh 7 slovenskih dnevnih časopisov? Malo poglej na Supervizor – ti povem, podatki te bodo šokirali

  3. Anonymous says:

    Ne razumem, kje je diskreditacija v člankih, ki si jih polinkal. Vsi so spisani korektno. Kot je prav, da se gleda pod prste JJ, je tudi prav, da se z enakimi vatli obravnava AB. Saj ni treba, da vse to počne en medij. Desne imajo na piki Dnevnik, Delo, Mladina, leve pa Reporter, Planet Siol in Požareport. V tem ne vidim nič spornega.

    Še najbolj sporen bi lahko bil članek o KPK, kjer novinar povzema neko anonimko. Pa še v tem ni nič narobe, pač napiše, kaj navaja anonimka in če to stori korektno, je delo opravil, kot je treba.

    Roni, ne meči vseh v isti koš. Saj nisi tak levak, da ne bi ločil med članki, ki jih vendarle korektno napiše Kolednik, na eni ter tistimi, ki sta jih pisala Biščak in Vasle, kjer je šlo za blatenje obrti novinarstva in zlorabo portalo, na drugi strani.

    Me pa tvoja leva usmeritev nič ne moti, samo fajn je, da so vatli skalibrirani in za vse podobni. Kot je bil JJ nevaren, ker je bil pri vzvodih moči in denarja, tako je to zdaj postala tudi AB, zato jo je treba pozorno motriti. Saj v tem se pa vsi strinjamo, mar ne?

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.