Teden dni v Portorožu, kjer sem bil kot žirant, se je včeraj zvečer s podelitvijo nagrad zaključil. 22. SOF je prinesel nekaj novosti – prijavljenih je bilo 432 del, kar je 11 odstotkov več kot lansko leto, uvedena je bila nova kategorija – ustvarjene in oznamčene vsebin, prav tako pa se je povečalo število žirantov iz 9 na 11. Dogajanje na festivalu ste lahko spremljali tudi preko Twitterja – #sof2013, kjer so bile sproti objavljene najboljše stvari, ki so se dogajale – tokrat je bilo celo precej tvitov iz samega festivala. Žiriji je predsedoval Uroš Goričan, kreativni direktor iz skupine Publicis, ostali žiranti, s katerimi sem preživljal dneve in noči (dobesedno), pa so bili:
- Petra Krulc – izvršna kreativna direktorica, Grey Ljubljana
- Aljoša Bagola – izvršni kreativni direktor, Pristop
- Samo Geršak – kreativni direktor, Luna TBWA
- Mitja Grebenjak – partner in umetniški direktor, Sonce.net
- Tonči Klarić – kreativni direktor, Renderspace
- Sebastjan Pirih – višji specialist za tržno komuniciranje, Si.mobil, predlagatelj STP SOF
- Blaž Ritmanič – umetniški direktor, Formitas BBDO
- Damijan Vešligaj – partner in kreativni direktor, Kraft & Werk
- Gregor Žakelj – umetniški direktor, VBG
Nagrade, ki so bile včeraj podeljene v skladišču soli, so prejeli:
- agencija leta – agencija Pristop
- znamka leta – znamka Orto
- oglaševalska osebnost leta – Dejan Turk, predsednik uprave družbe Simobil
- oglaševalec leta – družba Zavarovalnica Triglav
Nagrade, ki so bile podeljene po skupinah, pa so prejeli:
- film – tv oglas Peljite internet na sprehod (oglaševalec: Telekom Slovenije, agencija Publicis)
- tiskani oglasi – oglasa Sumo borec in Bik (oglaševalec: Petrol, agencija Pristop)
- zunanje oglaševanje oglas – Bliskomat (oglaševalec: Simobil, agencija Sonce.net)
- neposredno trženje – Lingva Franka – vizitka (oglaševalec: Lingva Franka, agencija VBG)
- korporativna oglasna sredstva – Dimension Two (oglaševalec: Dimension Two, agencija VBG)
- digitalno komuniciranje – Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencije Pristop)
- radijski oglasi – oglas Kaj naj stori Janez (oglaševalec: Zavod Radio Študent, produkcija: Zavod Radio Študent)
- inovativne oblike komuniciranja – Sladka sporočila (oglaševalec: Žito/Gorenjka, agencija: Pristop)
- celostne oglaševalske akcije – akcija Itak Job (oglaševalec: Telekom Slovenije, agencija Pristop)
- ustvarjene in oznamčene vsebine – Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencija Pristop)
- vdigitalne oglaševalske akcije – akcija Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencija Pristop)
- mediji – Sladka sporočila (oglaševalec: Žito/Gorenjka, agencija: Pristop)
Hvala Petra, Lučka in ostali žirantje. Teden dni je prehitro minil, upam pa, da kakšen žur še kdaj skupaj ponovimo. Kaj pravite?! No, seveda v malce bolj toplih okoliščinah!