22. SOF se je zaključil – dobitniki nagrad – agencija leta je Pristop

Teden dni v Portorožu, kjer sem bil kot žirant, se je včeraj zvečer s podelitvijo nagrad zaključil. 22. SOF je prinesel nekaj novosti – prijavljenih je bilo 432 del, kar je 11 odstotkov več kot lansko leto, uvedena je bila nova kategorija – ustvarjene in oznamčene vsebin, prav tako pa se je povečalo število žirantov iz 9 na 11. Dogajanje na festivalu ste lahko spremljali tudi preko Twitterja – #sof2013, kjer so bile sproti objavljene najboljše stvari, ki so se dogajale – tokrat je bilo celo precej tvitov iz samega festivala. Žiriji je predsedoval Uroš Goričan, kreativni direktor iz skupine Publicis, ostali žiranti, s katerimi sem preživljal dneve in noči (dobesedno), pa so bili:

  • Petra Krulc – izvršna kreativna direktorica, Grey Ljubljana
  • Aljoša Bagola – izvršni kreativni direktor, Pristop
  • Samo Geršak – kreativni direktor, Luna TBWA
  • Mitja Grebenjak – partner in umetniški direktor, Sonce.net
  • Tonči Klarić – kreativni direktor, Renderspace
  • Sebastjan Pirih – višji specialist za tržno komuniciranje, Si.mobil, predlagatelj STP SOF
  • Blaž Ritmanič – umetniški direktor, Formitas BBDO
  • Damijan Vešligaj – partner in kreativni direktor, Kraft & Werk
  • Gregor Žakelj – umetniški direktor, VBG

Nagrade, ki so bile včeraj podeljene v skladišču soli, so prejeli:

  • agencija leta – agencija Pristop
  • znamka leta – znamka Orto
  • oglaševalska osebnost leta – Dejan Turk, predsednik uprave družbe Simobil
  • oglaševalec leta – družba Zavarovalnica Triglav

Nagrade, ki so bile podeljene po skupinah, pa so prejeli:

  • film – tv oglas Peljite internet na sprehod (oglaševalec: Telekom Slovenije, agencija Publicis)
  • tiskani oglasi – oglasa Sumo borec in Bik (oglaševalec: Petrol, agencija Pristop)
  • zunanje oglaševanje oglas – Bliskomat (oglaševalec: Simobil, agencija Sonce.net)
  • neposredno trženje – Lingva Franka – vizitka (oglaševalec: Lingva Franka, agencija VBG)
  • korporativna oglasna sredstva – Dimension Two (oglaševalec: Dimension Two, agencija VBG)
  • digitalno komuniciranje – Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencije Pristop)
  • radijski oglasi – oglas Kaj naj stori Janez (oglaševalec: Zavod Radio Študent, produkcija: Zavod Radio Študent)
  • inovativne oblike komuniciranja  – Sladka sporočila (oglaševalec: Žito/Gorenjka, agencija: Pristop)
  • celostne oglaševalske akcije – akcija Itak Job (oglaševalec: Telekom Slovenije, agencija Pristop)
  • ustvarjene in oznamčene vsebine – Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencija Pristop)
  • vdigitalne oglaševalske akcije – akcija Rimaj z Zlatkom (oglaševalec: Nova KBM, agencija Pristop)
  • mediji – Sladka sporočila (oglaševalec: Žito/Gorenjka, agencija: Pristop)

Hvala Petra, Lučka in ostali žirantje. Teden dni je prehitro minil, upam pa, da kakšen žur še kdaj skupaj ponovimo. Kaj pravite?! No, seveda v malce bolj toplih okoliščinah!

sof20_2

sof20_3

sof20_4

sof20_5

sof20_6