Navdihnjen z idejo, ki sem jo videl na SOF-u – OMV z jutranjo akcijo čiščenja snega presenetil prebivalce Ljubljane, ki je bila sicer super izpeljana, vendar je imela premalo “social impacta”, sem takrat dobil idejo, ki bi jo lahko uporabila “konkurenčna firma” in iz nje naredila celo zanimiv dogodek. Ampak lepo po vrsti. Nekaj dejstev, ki jih je potrebno upoštevati:

  • Slovenci imamo noro radi svoja vozila – za njih damo več denarja na letni osnovi, kot jih investiramo vase (se motim?)
  • na naših parkiriščih so vozila, ki že leta niso videla pralnice
  • vsi smo na Fejsbukih
  • Slovenci radi sodelujemo v nagradnih igrah, “lajkamo” in delimo (tudi če ni po Facebook pravilih)
  • Petrol ima v Sloveniji cel kup avtopralnic, ki so v lepih dneh polno obremenjene
  • brand se mora z ljudmi družiti tudi v realnem svetu in ne zgolj in samo preko spleta?

Ideja je preprosta – izbor najbolj umazanega vozila v Sloveniji. Zakaj? Zaradi zgoraj omenjenih dejstev in zato, ker se Slovenci radi hvalimo pred drugimi – v tem primeru bi za nagrado marsikdo naredil vse, tudi vozilo dodatno umazal, ali pa ga zapeljal v blato – če bi bila nagrada dovolj velika.V tej akciji gre za konkretno promoviranje avtopralnic, ki do sedaj še niso bile oglaševane (ali pa se jaz ne spomnim?). Gre za 360 koncept akcije, ki poveže tako offline, kot online svet, za kanale pa se izkoristijo družbeni mediji, oglaševanje na Petrolih, billboardi ob benciskih servisih in tudi kot “prispevki” na TV in radiu. Na zabaven način približati ljudem avtopralnice, kjer poskrbijo za vašega konjička.

In kako sem si predstavljal to akcijo?

  • akcija se začne s samo napovedjo akcije – ne v smislu viralnega videa, čeprav bi se dalo tudi to izkoristiti (ampak dvomim, da bi šel car wash, kot se ga gredo Hooters girls v ZDA v koncept podjetja?), ampak preko oglasov na Petrolu in online oglasov na družbenih omrežjih, kjer bi se pozivalo ljudi k sodelovanju v nagradni igri – izbor najbolj umazanega vozila v Sloveniji
  • akcija poteka na Facebooku (ja, nimam ga rad, vendar za takšne stvari je še vedno najbolj primeren kanal), kjer se preko nagradne igri omogoči dodajanje fotografij najbolj umazanih vozil in kjer poteka izbor v dveh krogih
  • pet zmagovalcev prvega kroga izberejo uporabniki Facebooka s svojim glasovanjem.
  • za drugi krog se posnamejo posnetki sodelujočih (v sodelovanju z IAM-om, ki se lahko uporabijo tudi kot tizr kampanja za dogodek, ki bi moral potekati v sklopu večjega dogodka na Gospodarskem razstavišču in kjer bi bilo razstavljenih teh pet vozil. Na GR-ju bi se odvijal dogodek, ki bi povezal Petrol s svojimi uporabniki in kjer bi predstavili svoj program
  • strokovna komisija, ki ocenjuje umazanost vozil bi morala biti sestavljena iz ljudi, ki jih Petrol sponzorira in kakšne “zvezde”, zaradi medijske prepoznavnosti – predvsem zaradi izjav, ki bi jih dala o tem, kako je ocenjevala umazanost vozila
  • seveda ne bi šlo brez čiščenja vozil, za kar bi poskrbela dekleta (Hooters?) in kjer bi se predstavila tudi čistilna sredstva (co-branding), ki jih Petrol uporablja v svojih avtopralnicah
  • nagrade: neomejeno čiščenje vozila na Petrolovih servisih (1 čiščenje na dan – vezano na registrsko številko) za eno leto, za pol leta, za tri mesece.. dodatne nagrade za ostala dva, ki se ne bi uvrstila med zmagovalce

Ideja je seveda samo konceptualna, veliko več informacij je seveda še na voljo in bi se jih dalo izkoristiti. No, ideja je tudi aplikatibilna na katero drugo panogo – oz. na kakšen drug produkt, saj bi s takšnim “engejdžmentom” dosegli precej večjo javnost, kot je bila dosežena z akcijo, ki jo je naredil pozimi OMV. Prav tako je pri tej akciji sodelovanje na podlagi lastne odločitve, kar je tudi prednost. In ta akcija bi bila samo kot platforma za promocijo ostalih stvari, ki jih ponuja Petrol..

car-wash-slovenj-gradec06.jpg

3 Responses to Ideja – izbor najbolj umazanega vozila v Sloveniji

  1. Janč says:

    Hm, zakaj se tako ponujaš ravno Petrolu, in to še zastonj?

    Sicer pa tole po moje spada v kategorijo pivskih idej (izgleda siper po tretjem pivu, ampak po treznem razmisleku kasneje…)

  2. KLM says:

    Problem, ki ga jaz vidim je, da boš tiste “uspešne” umazance težko prepričal (če je to sploh fizično mogoče), da bodo imeli enako umazan avto tudi na finalnem izboru, ki bo verjetno nekaj tednov kasneje…

    Sicer pa zanimiva ideja in izven standardnih okvirov. Kot smo pri tebi že vajeni. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.