Car Wash Ajdovščina 6 Car Wash Ajdovščina 6

Fuk je Kranjcem v kratek čas

Fuk je Kranjcem v kratek čas – antologijo slovenske pornografske poezije s pripovednim pristavkom sta leta 1993 skupaj napisala Marjan Dolgan in Miran Hladnik. Daens ne bom pisal o tej knjigi, ampak o fuku našem vsakdanjem. Saj vas ne moti, če uporabljam to besedo, kajne? Če vas moti, potem lahko uporabljam eno izmed ostalih besed, ki so v uporabi in so tudi zapisane v knjigi: fúkati, jébati, mígati, porívati, kúcati, midati se, kávsati, klínčkati, rítkati, natégniti, jézditi, púmpati, pritískati, (po)mečkáti, gézditi, (na)drájsati, napólniti, zváljati. Večino teh izrazov verjetno še niste slišali – zase to lahko mirno trdim.

Živimo v hitrem svetu, v potrošniškem času, kjer ni prostora za dolge pogovore, kjer ni časa za iskrene odnose. Vse je postalo bolj ali manj instantno. Tudi odnosi med ljudmi, oz. dojemanje fuka. Verjetno je moj koncept slednjega povsem napačen za ta čas in ta svet, ker prihajam iz časov, ko so bili ideali še cenjeni, predvsem pa je bilo telo še vedno cenjeno. Ni bil to samo instrument, ki ga podarjaš okoli, ampak ga daješ osebam, do katerih kaj čutiš. V mojih časih se nedolžnost ni izgubila v osnovni šoli, ker bi bilo deklicam to nekaj “v napoto”, prav tako se ni “fukalo” vse naokrog diskačev. Vendar se časi spreminjajo in tudi navade ljudi, nekateri se v teh pogledih nismo dovolj spremenili in sam še vedno verjamem v to, da je zapeljevanje, ali za zgolj dolgi pogovori veliko boljše kot pa instant seks. Če bi se moški zavedali, da se seks rodi v glavi in da je to najboljši afrodiziak za žensko, bi verjetno kdaj premislili o tem, kako bodo pristopili do dekleta. In vice versa. V teh časih so tudi ženske precej drugačne – prevzele so vlogo moških in samske ženske so velikokrat precej bolj nadležne, oz. napadalne, ko se ga napijejo, kot pa moški. V bistvu se postavijo v vlogo napadalke in hočejo svoj plen.

Da o Fejsbuk fuki niti ne izgubljam preveč besed. Od nekdaj so obstajali razni komunikacijski kanali, preko katerih si lahko iskal seks – IRC, ICQ,… V zadnjem času pa se je vse skupaj preslikalo na Facebook. In vse skupaj je zelo preprosto. Dodaš “za prijatelja” osebo, ki ima velike prsi in potem začneš z nadlegovanjem. Če to počneš z n-osebami, ni hudič, da se ena ne bi vdala v usodo in padla za narodov blagor?! Če ne gre na Facebooku, pa obstaja cel kup specializiranih spletnih mest, ki to omogočajo. V bistvu jih je res veliko, če pomislim. Ko sem prišel jaz v stik z internetom, je seks sicer že obstajal (tako star pač še nisem!), ampak spletnih mest za dating je bilo zelo malo. V sedanjem času pa jih je vedno in vedno več.

Kje je zapeljevanje, kje je osvajanje, kje je prijateljstvo? Zakaj je potrebno povabilo na pijačo enačiti s povabilom na seks? Če spoznaš neko novo osebo, jo vsaj v mojem svetu, najprej želim spoznati – časi, ko mi je bilo edino pomembno njeno telo, so že zdavnaj mimo. In povabilo na pijačo je zgolj in samo to. Leta 2001 sem imel drugačna pravila (in sedajle se sam glasno smejim!):

  • ce z zensko ne seksas na prvem zmenku, potem drugega zmenka NI
  • ce je na prvem zmenku katastrofalen, potem drugega zmenka NI
  • ce na prvem zmenku ne seksas zaradi dolocenih razmer (ki se razlikujejo od posameznika do posameznika), potem obstaja moznost za ponovni zmenek, s pogojem, da se uposteva tocka 1.

Ja, drugačni časi in drugačen pogled na celoten svet. Bil sem mlad in neumen, sedaj sem samo še slednje. Očitno se ljudje spreminjamo in nekatere vzorce iz polpretekle zgodovine puščamo nekje daleč za seboj.

carwashajdovscina

 

Ali ste vedeli, da je France Prešeren pisal tudi “takšne” pesmi?

France Prešeren – Dominus vobiscum (Gospod z vami)

Oče Janez ječmen seje,
tam na polju pr’ Ljubljan’,
mim’ se vandrovček prismeje,
sam presveti Kozmijan.

Prav prijazno ga pozdravi:
”Kaj pa delaš Janez tu?!”
Janez pa je slabe volje:
”Kurc te gleda!” reče mu.

”Kaj svetnika kurc bi gledal!”
reče sveti Kozmijan.
”Bom naredil coprnijo,
da bo svet v pokoro djan!”

Komaj misli te izreče,
z njive kurci poženo.
Janez brž po Katro teče:
”Katra, Katra kaj bo to?”

Katra ven iz kajže teče,
vid’ na njiv’ soldate stat,
od veselja si jo mane:
”Moj ga ‘ma t’ko sam za scat!”

Katra prvega natakne
gori doli vzdihujoč.
Niti enkrat ji ne zmakne,
z njim jo drajsa celo noč.

Drugo jutro polna njiva
samih strumnih je devic,
vse počepa in poriva,
saj na svet je dost’ prasic.

Izmed vseh ljubljanske frajle
najbolj vnetih so pizda,
zaslužile bi kolajne,
znajo fukat kar za dva.

Sem prišle so na kurbanje,
tud’ Ljubljančanke gospe,
najdeb’lejši so le zanje,
da se v pizdah ne zgube.

Jel’ to morje Adrijansko,
ki tak strašno valovi.
Ne, to pizdovje je ljubljansko,
ki na kurcih se besni.

Sred največje kurbarije
pride mimo coprn’ca,
pa si zmisli coprnijo,
da bi stvar še lažje šla.

”Stojte pizde nenasitne!
Kaj nek fukate čepe?
Zmatrajo se žile ritne,
lepš’ porivat je leže.

Kurce ven iz zemlje spul’te
in zavijte jih v papir.
Z njim doma si pizde gul’te,
da bo rit imela mir.

Reci:”Dominus vobiscum!”
dominus ti v pizdo skoč’,
pa boš imela svoj pritiskum,
k’ te bo drajsal celo noč.

Kadar pride ti zastoči:
”Etkum spiritus tuo!”
Dominus ti iz ritke skoči
požegnavši te z vodo.

Ženske so tako storile,
kurc pod pajsko pa domov,
kar naprej so se gonile,
furt na furt jih je bezov.

Pele dominus so rano,
pele dominus zvečer.
Vse po poslah je poscano,
dominus je huda zver.

Tudi Katra s svojim leže
in nastavi si ga v rit.
Dominus ji koj postreže,
tri dni se je nič ne vid.

Še četrti in še peti
Katra v luštih izdrži.
A deveti in deseti
pizda več je ne srbi.

Že sta tedna dva minila,
Katra je že čisto preč,
je besede pozabila,
da b’ je kurc ne fukal več.

Dominus pa kar poriva,
ne minute ni pr’ mir’.
Katra je napol še živa,
pizda kot zmečkan krompir.

Kje si pizdica nekdanja,
ki si kurce stiskala?
Razcefrana kakor cunja
blagor mu k’ spomin ima.

”O nesrečni fuk gol’fivi,”
še enkrat spregovori.
Med neštetimi porivi
bogu dušo izpusti.

Dajo gor jo na te pare,
ni je več ko par kosti.
Dominus naprej jih tare,
moč ustaviti ga ni.

Še ko trugo so zabili,
spaka je po njej bezov.
Kmal’ bi trugo iz rok spustili,
t’ko je butal ob pokrov.

S štriki so jo povezali
in spustili jo v zemljo.
Pol so patra poklicali,
pričak’vali, kaj da bo.

Pater grobu se približa
sliš’ v jami ropotat,
od strahu se brž prekriža,
mal’ ga tudi prime srat.

Pater dominus zapoje,
hoče Katro poškropit,
-kurc naj gleda žegne tvoje-
dominus mu skoči v rit.

K sreči mežnar se požuri:
”Etkum spiritus tuo!”
Dominus jo z rit odkuri,
več nazaj ga ni bilo.

Katra v grobu mir uživa,
moli zanjo če s’ kristjan.
”Vsega zla je pizda kriva!”
pravi sveti Kozmijan.

Komentarji so zaprti.