Mokre sanje vsakega branda, ali social media guruja so, da bi na Facebooku v zelo kratkem času in brez denarnega vložka prilezel do 25.000+ “lajkov”. Da bi se to zgodilo, je potrebna odlična ideja, ki mora biti v koraku s časom – navezovati se mora na nek dogodek, ki je v tistem trenutku popularen in ki mora biti tako nora, da se ti ob njej zastavlja vprašanje, ali se ti to res dogaja.
Nekaj podobnega je s pršutingom – novim internetnim fenomenom, ki je bil plasiran v javnost pred dvema dnevoma. V trenutku, ko sem jaz videl prvo objavo na temo pršutinga, je imela Facebook stran 32 “lajkov”. Danes, 48 ur kasneje, jih ima 27.600!! Pršuting je podoben fenomen, kot je bil nekoč planking, owling,batmanning, milking.. Ljudje “lajkajo” pršuting, čeprav verjetno nihče povsem točno ne razume zgodbe. Mediji pišejo o tem fenomenu, ker potrebujejo vsebine – torej je win win situacija. In če sedaj lastnik pršutinga proda Facebook stran kakšnemu pršutarju, bo to win win situacija. Na Facebooku se da narediti marsikaj, ko gre za takšne projekte – ko gre za projekte, ki so povezani z brandom, pa takšne viralnosti vseeno ni.
“Budi dio hrvatskog internet pokreta PRŠUTING. Zalijepi nam svoju sliku na zid ili stavi na svoj profil i postani dio Pršuting Kluba!”, stoji u opisu te Fejsbuk stranice.”
Obstajajo tudi pravila pršutinga:
Pravila za napraviti Pršuting sliku:
- Na čelo se stavlja samo pršut!
Diskvalifikacija ukoliko je šunka, kulen, mortadela ili bilo koja druga salama!
- Feta mora pokrivati cijelo čelo!
Diskvalifikacija ako je loše narezana feta!
- Na slici “model” mora imati otvorena usta kao da će “zapivati neku staru dalmatinsku”.
Pršuting lahko sledite:
- Facebook – https://www.facebook.com/Prsuting
- Twitter – https://www.twitter.com/Prsuting
Človeška neumnost nima meja.
Genialnost tudi ne. Odvisno na kateri strani si;)