Verjetno se še spomnite “afere”, ko je Mazda postavila dve svoji vozili v Živalski vrt v Ljubljani? Moj odziv je bil malce drugačen, od večine medijev pri nas:
Aha, moje mnenje bi radi prebrali. Odlična ideja. Odlična izvedba. O Mazdi se govori povsod. Vsi vemo, da sta dve Mazdi v živalskem vrtu, vendar mogoče se malce manj govori o tem, da je Mazda Motor Slovenija podpornik prihoda gepardov, prav tako pa pokrovitelj Živalskega vrta Ljubljana. Ali bi sploh vedeli, da prihajata dva nova geparda, če ne bi bilo vsega tega v medijih? Bi mediji pisali o vsem tem? Pa v bistvu ne bi, ker bi jim bilo nepomembno. Nepomembno je pisati pozitivne novice, tukaj pa je bila zgodba na meji in so jo pobrali ravno za to, ker je bila negativna.
In to, kar je sledilo, je bilo zame precej veliko presenečenje. Še isti dan, ko sem objavil zapis s svojim pogledom, sem prejel klic iz podjetja Mazda (najprej so me prosili za telefonsko številko, glede na to, da se ne oglašam na neznane številke) in vabilo na testno vožnjo? Presenečenje ni bilo tako veliko, ker so mi ponudili avto, ampak zato, ker se je končno nekdo odzval na pisanje, me konktaktiral in me povprašal po vsem skupaj tudi v “živo”.
Ponavadi, ko kaj kritiziram na prvo žogo, se ne zgodi, da bi me kdorkoli kontaktiral, ali pa celo komentiral pod zapisom in mi pokazal, da se motim. Zato je bilo dejanje Mazde toliko večje presenečenje zame. Očitno še obstajajo podjetja, ki razumejo, kako se mora delati biznis v tem času, oz. ki se odzovejo na takšne in drugačne kritike, ali pohvale. V končni fazi bi se morala podjetja zavedati, da se v teh časih morajo odzvati na poglede ljudi – tako na družbenih omrežjih (saj to želijo, kajne?), kot tudi na blogih, ali pa na zapise v medijih. Ampak dovolj teoretiziranja.
Ker sem se odpravljal na konferenco Proactive na Kozaro (v republiki Srbski), sem jih prosil, če lahko združim prijetno s koristnim in se na Kozaro odpeljem z nov Mazdo 6. In včeraj sem dobil ta avto. Prvi občutek, ko sem se vsedel vanj je bil odličen – naj omenim, da je to prvo Mazdino vozilo, katerega sem vozil. Karavanska izvedba Mazde 6 je izredno pregledan – kljub temu, da nisem zelo visok, imam odličen pregled nad cesto. V vozilo je kup gumbkov za elektronsko pomoč pri vožnji (nadzor na pnevmatikami, mrtvi kot v stranskih ogledalih, opozarjanje na vožnjo čez črto,……) in kar mene najbolj veseli je “touch screen”, preko katerega upravljam z nastavitvami vozila, glasbo, prostoročnim telefoniranjem..
Iskreno povedano, ne vem kater motor se skriva pod “havbo”, vem le, da je bencinski, ki za moj način vožnje zadostuje vsem potrebam. Na Kozaro smo se peljali štirje, z vso prtljago in pot je bila udobna – tudi hitrost nad 190 km/h je bila nekaj povsem normalnega. Vozilo je precej zanimivo, s svojimi veliki “škrgami” spredaj in pritegne pozornost mimoidočih. Na bencinski črpalki me je prišel moški iz sosednjega vozila vprašati, katera Mazda je to, pred Zagrebom, ko sem pobral še četrtega potnika, pa je nekdo komentiral, da so v tem avtu “neki bogati Slovenci, koji se preseravaju”.
Ampak o detajlih vozila mogoče v kakšnem drugem zapisu, tokrat dodamo samo še nekaj, kar me je fasciniralo. Glede na to, da se zadnje čase precej vozim s testnimi vozili, mi je precej pomembno, kako se vse naprave v vozilo med seboj povezujejo. Prostoročno telefoniranje, predvajanje glasbe iz iPhoneta, priklop iPada.. In Mazda 6 je tukaj popoln zmagovalec. Namreč tako preprosto, kot je to pri njej, še nisem doživel nikjer. Bluetooth povezava s telefonom ponavadi šteka, tokrat je vse delovalo “od prve”, glasbo sem lahko rolal iz iPhoneta preko BT-ja, ali pa preko USB priklopa, kjer sem lahko preko touch screena izbiral glasbo, ki jo imam na iPadu. Fasciniran sem nad tem, kajti priznam, da me takšne stvari precej zabavajo.
Pot na Kozaro je bila odlična. Povprečna poraba goriva, pri dokaj hitri vožnji je bila 7,1 l/100km, vožnja pa zelo udobna. Več v naslednjih dneh..
sam da dobiš avto pa si happy, kolk mal je treba :p
full mal :) iknow :)
Pa tudi vsak avto full prehvališ.
Pa dobr, sej po svoje je razumeti, da težko pogledaš prodajalce v oči, ki ti je omogočil zastonj prevoz nekam, ne da mu full prehvališ avto, četudi ni tako dober.
Ravno zaradi tega rad gledam Top Gear, ker tam teh problemov nimajo.
Kar pa se Mazde tiče, dejansko verjamem da je dobra. To je bolj letelo na druge tvoje izkušenj z avti…
problem je, da ne morem kritizirati stvari, katere ne poznam dovolj. togo vzmetenje / ne vem kaksno je to.. zvezno pospesevanje / ce pa drugace vozim..
na zalost nisem strokovnjak za avte, samo uporabnik..
Roni bi moral biti trgovec. Res obvladaš. Lahko bi bil nekakšen slovenski Trump.
Had,
sej veš da si največji car sam komentiranje in reviewe avtomobilov pa prepusti drugim ;)
Lp,
A.
klinc me gleda :))