Postani TE4 – Tjaša Kokalj in Kanal A – resničnostni šov

Tjaša Kokalj je bila Miss Universe leta 2007. Sedaj se bo Tjaša Kokalj preizkusila kot voditeljica novega resničnostnega šova TE4, ki bo na Kanalu A jeseni. Ker so očitno lepotna tekmovanja malce mimo in smo zadnja leta priča resničnostnim šovom, so se ustvarjalci odločili, da to dvoje povežejo. Vsaj nekako tako jaz razumem vse skupaj:
Oddaje POSTANI TE4 bomo jeseni spremljali na televizijskem programu Kanal A. Dvajset deklet, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi dekleti, se bo potegovalo za naziv ene izmed TE4. V vsaki oddaji bodo dekleta premagovala številne ovire, se soočale s tekmovalnostjo, veseljem in žalostjo. V zadnji oddaji bomo izbrali 4 zmagovalke in jim dodelili prvo nalogo – snemanje TV oglasov in fotografiranje za kampanjo znanega podjetja.

Ideja precej spominja na tuje oddaje, ampak tam je bil v igri precej visok znesek. Pri nas je očitno vse skupaj malce drugače – saj vemo vsi – recesija.. Ampak definitivno bo veliko prijavljenih deklet, ki bodo poskušale izkoristiti svojih 5 minut slave – več slave v Sloveniji nihče ne dobi, niti je ne zna izkoristiti.

Za kaj se bodo borila dekleta v resničnostnem šovu?
Po koncu oddaje čaka izbrana dekleta veliko dela in natrpan urnik, a tudi nagrade, za katere se bo vredno potruditi. Vsa štiri dekleta bodo v najem dobila avtomobile, nabirale delovne izkušnje v uspešnem podjetju in na bančni kartici razpolagale z denarnim zneskom 2.000 EUR. Seveda pa ob tem ne smemo pozabiti na pogodbo, ki jo bodo podpisale z enim izmed slovenskih podjetij za sodelovanje v oglaševalskih kampanjah v letu 2014.

Da pa bo stvar malce bolj jasna, pa je tale odgovor kot na mestu:
Kakšna služba čaka 4 zmagovalke?
Vse štiri zmagovalke bodo postale Asistentke v prodaji, in sicer v znanem slovenskem podjetju za določen čas 3 mesece. Asistentka v prodaji je širok pojem in zajema vse od dela v marketingu do zaposlitve v poslovalnicah.

Glede na to, da je “sponzor” resničnostnega šova podjetje T2, bi vseeno bilo bolj smiselno izbrati TE2 osebi, ki bi jih bolj bogato nagradili – predvsem pa bi bil branding še veliko bolj izpostavljen, kot bo sedaj. Ampak kdo hudiča pa sem jaz, da bi smel pametovati o takšnih stvareh, kajne?! Zihr so “guruji” tole ornk fajn naštudirali!

Komentarji so zaprti.