Včeraj so v hengarnici Brooklyn, za katero sploh nisem vedel da obstaja, predstavniki Telekoma Slovenije (kolk se to čudno sliši) predstavili prenovljeno znamko Itak, kot tudi prenovljene pakete Džabest in novo storitev Itak Plejs. Ampak lepo po vrsti..

Itak je Mobitel predstavil leta 2006 (če sem se zmotil, naj me nekdo za ušesa!) kot znamko za mlade. Vmes se je spreminjalo precej stvari in včeraj smo “skoraj premierno” videli video, ki se zadnjih nekaj dni rola na televiziji, njihovo prenovljen slogan – Tvoj čas, tvoja pravila, kot tudi prenovljeno vizualno identiteto Itak.

Spot, v katerem se rola komad Sail – Awolnation

zbuja v ljudeh različne občutke, če sodim po komentarjih na družbenih omrežjih in pod samim videom. Meni osebno se zdi ideja za videom odlična – saj z njo nagovarja mlade na ravno primeren način in gre zelo dobro skupaj z novim sloganom. Dejstvo je, da so edino mladi neobremenjeni (s krediti, hipotekami,…) in da si lahko le oni privoščijo “revolucijo”. To, kar nekatere moti v tem spotu, da se izkorišča uporniški sentiment, se mi zdi aktualno in super izkoriščeno. Namreč ta akcija se lahko aplicira tako na splet, kot na zunanje oglaševanje in predvsem se lahko nadaljuje.

Prenovljeni Džabest paketi

Končno bi lahko rekel, kajti sam imam največji problem, da nikoli ne vem, kaj za enega hudiča dobim v katerem paketu, oz. česa ne dobim v paketu. Sploh imajo operaterji navado, da radi sestavljajo tako zapletene pakete, da jih ne morem razumeti. V tem primeru so Džabest paketi postali precej preprosti, saj se sedaj vse skupaj prestavlja na enote, ki se lahko porabijo odvisno od tega, kaj komu bolj paše. Oz. drugače povedano – nekdo, ki ne telefonira veliko, lahko pokuri v paketu Džabest 2000 1 Giga prenosa podatkov in mu še vedno ostane 750 SMS-ov in 250 minut pogovorov. Cene paketov Džabest:

  • Džabest 250 – 250 enot – 12 eurov mesečno
  • Džabest 2000 – 2000 enot – 20 eurov mesečno
  • Džabest 3000 – 3000 enot – 26 eurov mesečno

dzabest

Itak Plejs

je nova storitev, ki bo na začetku namenjena Itak uporabnikom, kasneje pa jo mislijo odpreti za vse uporabnike storitev Telekoma Slovenije. Itak Plejs omogoča “shranjevanje” podatkov v “oblak” – shranjevanje videoposnetkov, slik in dokumentov, njihovo deljenje, prav tako pa omogoča tudi ogled 10-ih TV programov v živo (v TV shemo bodo dodajali programe, sedaj je med drugimi na voljo Red Bull TV in pa MTv) Itak Plejs ima slovenski vmesnik, te omogoča transcoding – format predvajanja se on the fly prilagaja vsaki napravi. Sama storitev je še v beta fazi, vendar deluje, kar smo včeraj lahko tudi preizkusili.

Par stvari, ki so mi padle v oči:

  • ime Itak Plejs je ime za mlade. Sam, ki spadam v malce starejšo generacijo imam rahel problem s temi novodobnimi besedami. In če bodo storitev odprli za vse naročnike Telekoma Slovenije, bodo le to morali poimenovati kako drugače?
  • storitev nudi ogled TV programov, vendar dvomim, da so mladi dejansko res ciljna publika za to storitev – kasneje, ko bodo storitev odprli za vse uporabnike in bodo omogočili tudi snemanje dela programov v oblak, bo to storitev, ki bo marsikomu prišla prav
  • če bodo pri Telekomu Slovenije omogočili “zastonj” prenos podatkov, oz. višjo naročnino za Itak Plejs, kjer bo brezplačen prenos podatkov, bodo imeli precej več uporabnikov, saj streaming video vsebin “kuri” precej veliko podatkov
  • to, da je storitev Moj Plejs, kjer si lahko shranjujemo videoposnetke, dokumente.. in jih delimo s prijatelji podobna storitvam kot so Dropbox, SkyDrive, itd.. sploh ni pomembno, ker je del nečesa večjega in je dodaten feature..
  • dostop do Itak Plejsa je omogočen preko vseh mogočih “kanalov” – računalnik, tablica, aplikacija.. kar odpira neskončno možnosti
  • ker se zadnje čase precej govori o second screeningu, je tole odlična rešitev za to, vendar je treba dovolj pozorno prisluhniti uporabnikom, kaj vse jim manjka in česa si želijo

itak_plejs

Sicer pa.. Tvoj čas, tvoja pravila

 

4 Responses to Itak – Tvoj čas, tvoja pravila, Džabest paketi in Itak Plejs

  1. Anonimno pravi:

    Zanimivo, da proti diskriminaciji po starosti pa nima nihče nič.

    Kje je logika, da se telefonske impulze dvema tretjinama prebivalstva zaračuna po nižji tarifi, tretjini pa po višji?

    Od kje ideja, da se ravno 32 – 55 letnike diskriminira?

    In ta diskriminirani segment je iz leta v leto ožji, saj se zgornja meja marketinške definicije “mladih” zvišuje leto za letom.

  2. Janč pravi:

    Še mnenje k videu:

    Kravatarji skušajo prodati telekomunikacijske storitve tako, da reklamirajo napad mladih na kravatarje. In to pod rdečimi zastavami korporacije.

    Kdor temu nasede je ovca. Beee. Itak.

  3. vinta pravi:

    Itak spot je plagiat Benettonovega “Unemployee of the year”.
    isti koncept, ista ideja. kot tudi sam ugotavljaš: “… se izkorišča uporniški sentiment, se mi zdi aktualno in super izkoriščeno.”
    samo na začetku so vtaknili kravatarje in sodnike…

    seveda veliko slabše domišljeno in z veliko manj možnosti nadgradnje (kar samo potrjuje, da je ukradeno).
    pa še manj zveze ima z oglaševanim izdelkom.

    na kratko: tipični Bagola.

  4. Anon pravi:

    Tote enote so porazne! Sploh pa mobitelovi paketi oz dodatki kot so Petka placas 5€ 2gb kasnej brez obvestil zmansajo na 1gb. Lovci

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.