Coca Cola je znamka, ki se drži svoje filozofije – happiness. Vse njene oglaševalske akcije so narejene na tem principu in pašejo v kontekst same znamke. Predstavljajte si, da bi bili vi Coca Cola in da morate svojim potrošnikom pripovedovati zgodbe, ki so povezane z vašo znamko – ni preprosto delo. Vendar Coca Coli to uspeva zelo dobro. Sicer v primerjavi z Red Bullom, ki ima to v svojem DNK-ju, malce slabše, ampak vseeno zelo dobro in vedno znova presenetijo.

Akcija Coca-Cola: Happiness Recharged je ena izmed tistih akcij, ki bo pobirala nagrade na tekmovanjih, bazira pa na povsem preprosti rešitvi večnega problema – vsi smo imeli že trenutek, ko smo želeli nekoga poklicati, fotografirati najlepši sončni zahod, pa vendar smo ugotovili da je naša baterija na mobitelu povsem prazna in da nam to pač ne bo uspelo. No, Coca Cola ima rešitev za to…

coca_cola_recharged

3 Responses to Coca-Cola: Happiness Recharged

    • had pravi:

      tako, ali drugace bom umrl.. ce mi je coca cola v zadovoljstvo :)

      vem.. in se strinjam..

      • Janč pravi:

        Jasno, da boš. Samo ni treba, da zaradi diabetesa. Baje ni fino, če ti kakšno nogo odrežejo prej.

        Pravijo, da smo 1. v Evropi po porabi sladkanih pijač med mladimi. Not good.

        Sicer pa, saj ne gre zgolj za prihodnost, tudi za tukaj in zdaj. Zakaj bi bil človek permanentno dehidriran, če pa je lahko svež in mladosten, kot v reklamah za Coca-Colo ::)

        Ni problem, če si človek privošči torto. Je problem, če se baše z njimi vsak dan od jutra do mraka.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.