Ali se oddaja Pogledi Slovenije seli na Planet TV, ker jo RTV Slo ukinja?
Uroš Slak in Bojan Traven, voditelj in urednik oddaje Pogledi Slovenije, ki je bila svoj čas zelo na strani takratne ablasti, sta svoje novinarske kolege pozvala na novinarsko konferenco, zaradi svobode govora, ohranjanje novinarskega dostojanstva in profesionalnosti.

Ko sta sama diskreditirala vse drugače misleče, pač nista razmišljala o svobodi govora. Sedaj, ko ju je nacionalna televizija “vrgla” na cesto, se selita na drugo televizijo – ki jo tudi plačujemo davkoplačevalci?!

Spoštovani kolegi,

ni v navadi, da bi novinarji sklicevali novinarske konference. A ker gre za svobodo govora , ohranjanje novinarskega dostojanstva in profesionalnosti, sva se odločila, da skličeva

novinarsko konferenco jutri, 10. julija 2013 ob 11h pred glavnim vhodom v stavbo RTV Slovenija.

Kljub dogovoru z vodstvom RTV Slovenija o nadaljevanju projekta Pogledi Slovenije se zaradi politične odločitve programskega direktorja po zadnji oddaji o Mercatorju oddaja Pogledi Slovenije ukinja.

Uroš Slak
Bojan Traven

pogledi_slovenije

17 Responses to Se oddaja Pogledi Slovenije seli na Planet TV?

  1. bjacky2004 pravi:

    Tegale Slaka poznam in če bi bil iz naših krajev bi ga utopil, tako je ignoranten in samosvoj…

    • Anonimno pravi:

      To je seveda najbolj relevantna informacija glede konflikta, ki več kot očitno temelji na njegovi osebnosti.

  2. Anonimno pravi:

    Če bi se kaj podobnega zgodilo v času Janševe vlade, bi bil tvoj zapis popolnoma drugačen.

  3. had pravi:

    razburjanje skodi lepoti.. tako, da ti priporocam, da se ne jezis prevec.. pac, resnica boli

    • Anonimno pravi:

      Kakšno razburjanje? Samo opozoril sem na nesmiselnost tvojega komentarja.
      Kakšna resnica? Enostavno si iskal neobstoječe luknje v mojem komentarju, ki pa niso nič drugega kot izpuščanje samoumevnih dejstev.

    • Kaja Rot pravi:

      Tudi osnovnošolska retorika nekaj pove o avtorju.

  4. realist pravi:

    Pač, tole je levica, imaš pa ultra desnico z psihopatom alešem primcem.
    oboje odpreš v brskalniku v dveh “tabih” in s lastno pametjo prebereš in si ustvariš mnenje.

    Če bi večina tako delala, ne bi bilo problemov.

  5. IM pravi:

    Bonitetne ocene nam bodo zopet padle.

  6. Janč pravi:

    “Ko sta sama diskreditirala vse drugače misleče…”

    ???

    “…, pač nista razmišljala o svobodi govora.”

    ???

    “…se selita na drugo televizijo – ki jo tudi plačujemo davkoplačevalci

    ???

  7. Kricac pravi:

    Telekom je Planet TV že pred časom prodal grški skupini Antena. Nič davkoplačevalskega ni na tej televiziji.

  8. Janč pravi:

    Je pa zanimivo, da ima RTV toliko zaposlenih (1900 + 600 honorarcev), kot bivša grška HBC/EPT (2500).

    Ob tem, da ima Grčija skoraj 11 milijonov prebivalcev.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.