Zadnje tedne, ko je povečan promet proti morju, ne mine dan, ko ne bi po radiu slišal obvestila, da se je na CP Log zgodila nesreča. Posledično nastajajo zastoji in ljudje pizdijo, ko čakajo v kolonah, na 35+ stopinjah, pol ure in več. Če slučajno mine dan, ko se ne zgodi nesreča na CP Log, potem se zgodi nesreča pred izvozom za Logatec, kjer promet poteka po treh pasovih in le to zmede tovornjake, ki se sesuvajo med seboj.

Ali sem že 0menil, da se to dogaja ravno v času sezone? Ko nastajajo zastoji do Ljubljane? In ko ni alternativne ceste, po kateri bi se dalo peljati. Dejstvo je, da imajo skoraj vsa vozila klimo – vendar obstajajo tudi vozila, ki je nimajo. Nekako si ne predstavljam, kako je, če imaš otroka, čakati v takšni koloni. Ampak to sploh ni problem, kot je problem v tem, da se dogaja v okoli CP Log zelo zelo veliko nesreč! Kmalu bomo to območje lahko imenovali Bermudski trikotnik. In namesto da bi ljudje, ki se peljejo mimo, se normalno uvrščali – zadrga, v promet, si vzamejo svoj čas, da naredijo najboljše fotografije in videoposnetke, ki jih potem lahko pošiljajo online medijem, ki so povsem srečni in zadovoljni, da lahko objavijo posnetke. Seveda je nagrada za fotografa ta, da ga podpišejo in se potem lahko pohvali, da je bil omenjen na 24ur, ali pa na Žurnalu24.

Ker sem sam že parkrat naletel na takšno nesrečo in tudi posnel dogajanje – vendar med vožnjo, brez ustavljanja, sem tudi že parkrat dobil vprašanje, če lahko moje posnetke uporabijo. Če bi taisti novinarji, ki sprašujejo takšne stvari prebrali moj drobni tisk, bi lahko celo razumeli, pod kakšno licenco je vsebina, ki jo objavljam, dostopna. In bi bilo vse skupaj precej bolj preprosto.

Ampak nazaj k CP Log, kjer se dogajajo prometne nesreče, ki povzročajo pizdenje voznikov in živčnost, ki eskalira v nesrečah, ki se dogajajo kasneje. Zakaj DARS, ki je med drugim najbolj zadolženo podjetje pri nas, ne postavi na cesto znakov, ki bi dejansko opozarjali voznike na to, kaj se dogaja na cesti – velikokrat se mi je že zgodilo, da je bilo obvestilo na radiju, vendar veliki “semaforji” na avtocestah še vedno niso opozarjali na nesreče, ali zastoje.

Zakaj DARS ne razširi cestninskih postaj – sploh prostor, kjer se tovornjaki priključujejo po plačilu cestnine? Tam vedno znova nastane gužva, ker tovornjakarji izsiljujejo, vozniki pa dejansko niti ne vedo, kaj morajo početi, oz. ali se morajo umakniti. Če bi tam postavili znak za zadrgo, predvsem pa bi bilo bolj striktni pri nekaterih voznikih osebnih vozil, ki pridrvijo izven “cestninske postaje” s preko 150 km/h in pričakujejo, da se jim bodo vsi umaknili, bi naredili že precej veliko. Da tega, da se ne bi vsi postavili na prehitevalni pas in po njem vozili ves čas, niti ne omenjam.

Če se prav spomnim vožnje po avtocesti v času plačevanja cestnin, so tam nastajali zastoji pred cestninskimi postajami, vendar je bilo precej manj nesreč na naših cestah, kot je tega v zadnjem času. Cestninske postaje so bile limiter, ki je omogoča dejansko dokaj normalno vožnjo po avtocesti, saj je bila prepustnost povsem drugačna, kot je sedaj. In ne, nisem za to, da se nazaj uvede cestnina, ker mi je tako povsem ok, ampak sem pa zato, da se začne razmišljati o tem, da se bo moralo na naših cestah nekaj spremeniti, če ne bomo želeli biti zgolj in samo tranzitna država, ki od turistov pobere zgolj cestnino in davek od prodanega bencina, cigaret in alkohola.

Ampak o tem bomo razmišljali šele v času, ko nam bo voda tekla globoko v grlo.. Wait.. Saj to nam že sedaj. In namesto da izkoristimo 50.000 vozil, ki gredo vsak dan čez Slovenijo (ugibam to številko!!), jih mi preprosto pustimo, da gredo mimo nas. Na lepše, na Hrvaško obalo, kjer zapravijo veliko več, kot pri nas. No ja, se zgodi, kajne!

nesreca pred izvozom logatec – zastoji 19.7.

vozniki se ob nesreci pravilno pomikajo in dajo prednost resevalcem – rispekt

One Response to Nesreča na CP Log

  1. S pravi:

    Mah mene razjezi to, da se začnejo marsikje po državi, ravno v času gužve, razna dela. Bodisi na avtocestah, regionalnih cestah.
    Ponekod sploh oznak nimajo ali pa vsaj enega pajaca da bi kazal ali prihaja nasproti avto ali ne… Včasih sem toleriral takšne pripetljaje, danes pa gledam na to malce drugače. Kaj če se zalet avto z družino in otroci v avtu? Zaradi tega ker niso enmu mogli rečti da tisti loparček drži v roki ali vsaj na ovinkih usmerja promet. Takšne stvari sedaj direktno prijavim na policijo, le tako jih izuči in se začnejo stvari premikati na bolje (upam da tudi kdo drug).

    Po mojem se nezgode dogajajo tudi zaradi nizke tolerance in spoštovanja cestnega režima tovrnjakarjev (večinoma tujci), ki vsepovprek skačejo iz enega pasa na drugega in se peljejo par kilometrov vzporedno ter s tem ustvarjajo zamaške. Izsiljujejo avtomobile, ko se z nenadnim zavojem na prehitevalni paszrinejo spredaj ter skoraj ustvarijo karambol.
    Če potegneš črto vidiš da zaradi takšnih pripetljajev ljudje, ki so zadaj njih popizdevajo in s tem izgubijo koncentracijo kar zvišuje možnost da se bodo zaradi znerviranosti tudi sami zaleteli.

    Več kontrole policistov na avtocestih, štrafanja tistih ki se ne držijo “pravil” pa bo :)
    Hkrati pa bi moral tudi DARS poskrbeti za primerne označbe na določenih mestih ter pravočasno obveščati voznike.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.