Kolikokrat ste že “pizdili”, ko ste prišli do vozila in ste imeli za brisalci zatlačenih cel kup oglasnih letakov? Kolikokrat ste preverili, kaj dejansko piše na teh letakih, ali pa ste jih celo, od jeze, vrgli na tla? Verjetno se je marsikdo odpeljal s temi letaki in čakal, da veter naredi svoje in da jih odpihne izpod brisalcev. Ti oglasni letaki niso imeli svoje vrednosti in so bili zgolj onesnaževanje okolice. Obstajajo pa tudi načini, kako se da pritegniti pozornost.

Včeraj sem na parkirišču, na vozilu, ki je že dlje časa parkirano (vsaj po količni listja in prahu na njem lahko to sklepam) našel zelo zelo zanimiv oglasni letak, ki je pritegnil mojo pozornost in je vreden objave. Namreč oglasni letak, za polaganje keramike, vodovodno instalaterska dela in dobavo kopalniške opreme in keramike, je bil napisan na ROKE! Aha, dejansko obstajajo ljudje, ki znajo še vedno pisati na roke!

In da bi bilo vse skupaj še bolj zanimivo, je zanimiv tudi nagovor:

Dober dan!

Sem keramičar in vodovodar iz Anglije. V Sloveniji živim že pet let in govorim slovensko. Če potrebujete adaptacije kopalnice, ali ostala keramičarska in vodovodno – instalaterska dela, me prosim kontaktirajte na 051-299-596 / http://www.keramicarstvo-royal.si/

Hvala Ross

  • Zakaj se mi je zdel ta letak tako zelo zanimiv?

Ker je napisan na roke in se od ostalih razlikuje ravno v tem, da je nekdo posvetil čas in energijo, da ga je ustvaril. Ni jih naredil 10.000 (predvidevam!), ampak tiste, ki jih je, je naredil z namenom. In pri meni je bil namen dosežen. Verjetno ga je še marsikdo drug spravil, ker se preprosto razlikuje od tega, kar smo navajeni!

  • Zakaj te je ta letak tako fasciniral?

Ker je unikaten. Ker je ravno to, kar pogrešam v oglaševanju – oseben. Ker ima ravno dovolj informacij in ni zapakiran v najlepši celofan, ampak služi svojemu namenu! Ker pogrešam takšne stvari!

  • Kako pa veš, da je ta moški res iz Anglije in da to, kar dela dela dobro?

V bistvu ne vem, ker sem tole videl šele včeraj, vendar sem si vzel čas in odtipkal URL naslova, ki sta napisana na letaku in ugotovil, da ima urejeni spletni mesti in informacije, ki mi prikazujejo, da se nekdo dejansko res ukvarja s tem. Prav tako sem preveril na bizi.si in ugotovil, da plačuje davke v Sloveniji in da je v lanskem letu naredil 47k prihodkov.

  • Ali to pomeni, da se domači “vodovodarji” in “keramičarji” ne znajo tržiti?

Predvidevam, da se jim ni potrebno, saj imajo polne roke dela. Tudi cene so primerne temu, predvsem pa odnos, ko se kopalnica ureja mesec dni je zanimiv. In ja, očitno se jim ni treba tržiti. Ko se jim bo treba, pa verjetno ne bodo imeli pojma, kako to storiti. Z letaki, ki jih bodo tlačili za brisalce verjetno ne bo pravega učinka!

  • Ali bi zaupal Rossu Jamesu Nortonu urejanje svoje kopalnice?

Da! Ker sem preveril reference in ugotovil, da stvari dela profesionalno!

  • Koliko ti je plačal Ross za tale oglasni članek?

Nič! Na žalost se takšnih stvari ne da kupiti. Vendar me je navdušil njegov pristop, oz. oglasni letak na vozilu, ki sem ga našel. In posledično – upam, da mu bom s to objavo pripeljal kakšno novo stranko, saj si jo zasluži. Koliko Angležev ima jajca priti v Slovenijo in se spustiti na naš trg dela in preživeti? Ravno veliko ne, kajne? Sploh v keramičarski dejavnosti, ki je vseeno precej specifična.

p.s.: če je kdorkoli že imel stik z Rossom in ima izkušnje, pa bom vesel vsakega mnenja o njem!

keramika_vodovod