Verjetno ste, če ste kupovali nov avto, ali brali drobni tisk na oglasnih panojih, opazili zanimivo stvar, ki je jaz ne morem razumeti – akcijska cena ne vsebuje stroškov transporta in priprave vozila. Kaj? Prosim? Jaz kupujem vozilo in mi prodajalec želi zaračunati stroške transporta in pripravo vozila?

Če bi bila tole šala, bi bila precej neslana. Ker ni šala, je vse skupaj precej patetično. Si predstavljate, da greste v Mercator in kupite kilogram paradižnika – na blagajni vam k ceni dodatno zaračunajo transport in skladiščenje le tega? Šele potem dobite pravo ceno, ki se razlikuje od tiste, ki jo oglašujejo v tiskanih letakih. Nekako tako si jaz predstavljam te dodatne stroške, ki jih prodajalci avtomobilov naprtijo na pleča kupcev vozila.

Zakaj me to moti? Ker bi lahko te stroške transporta in priprave vozila enostavno zapakirali v ceno vozila in teh stroškov ne bi dodatno izpostavljali. Kupev ne bi vedel za ta strošek in verjetno nisem edini, ki mu je ta strošek čuden. Jaz kupujem avto kot celoto in ne, teh stroškov, nimam namena plačevati. Ravno obratno – tudi prodajalec ima lahko strošek, ki ga sam pokrije, saj v končni fazi ima precej dobro maržo pri sami ceni vozila, ki ga proda – zato ima možnost da precej spusti ceno. Če kupec vpraša za popust, ali samo omeni, da bo šel iskati vozilo k drugemu prodajalcu, se vedno najde kompromis pri ceni.

Strošek transporta in priprave vozila je sicer zanemarljiv glede na celotno ceno in ravno zato še bolj bode v oči. In če je komurkoli jasna ta logika, zakaj ta strošek valijo na kupca, bom vesel odgovora!

Par mojih nasvetov pri kupovanju novega vozila

opel_astra_gtc2

4 Responses to Akcijska cena ne vsebuje stroškov transporta in priprave vozila

  1. Kuki pravi:

    Ne to mi ni bilo nikoli jasno. Zanimivo je tudi ko nekateri oglašujejo nizko ceno (pa pustimo to, da ti potem dodatno zaračunajo zgoraj navedene stroške) in ti potem dodatno zaračunajo še metalno ter belo ali črno barvo. Zanimivo da očitno barva ni všteta v ceno, oziroma je v ceni upoštevana barva, ki je sploh nimajo v repertoarju. . Za primer KIA ceed, pred leti oglaševana za 9990e je v najbolj opuleni različici iz trgovine dejansko prišla za cca 10500€, kar tudi sicer ni bilo pretirano, sam vseen, halo! Zanimive pa so tudi cene originalnih rezervnih delov. Pri Peugeotu sem imel dva primera, enega z vbrizgalno šobo in drugega z zavornimi ploščicami. No, originalna vbrizgalna šoba je bila na Citroen servisu (Xara je imela identičen 1,4 motor kot Peugeot) pol cenejša kot na Peugeot servisu… In pa zavorne ploščice v navadni trgovini z avtodeli z isto kodo in od istega proizvajalca, ki dela tudi originalne ploščice za Peugeot, so bile le še 1/3 cene originalnih ploščic. Da pa ne govorimo o cenah obveznih servisov v garancijski dobi avtomobila…

  2. BP pravi:

    Mislim, da je zadeva še hujša kot sta vidva napisala. V celotni pannogi vsi samo čakajo, da te prinesejo okrog. In to velja od prodajalcev in pooblaščenih servisov do posrednikov, ki prodajajo rabljene avtomobile pa vse do tistih, ki na črno doma v garaži kaj popravijo. Potrebno je biti zelo previden in pozoren, da ne plačaš nekaj x več kot je kaj vredno.

  3. JeBi pravi:

    Mislim fak slovenčki. Kupiš pač rabljen avto – stara jajca – nek zanesljiv dizelaški model in to je to. Poceni nakup, poceni vzdrževanje,… Kolega (24 let, prevzema vodenje očetovega biznisa, ima jahto, jadrnico, vikende, bla bla…) se mi je pohvalil kako zabit narod smo in kako super služijo v tej industriji na račun zakreditiranih in zalizingiranih bebcev, ki imajo pred blokom parkirane terence, limuzine,… Poglejte čez mejo, npr. Norveška – tako slabih avtov še nisem videl – za tako dobre plače pa nikoli slišal. Mimogrede najin pogovor je potekal na njegovi oz. VAŠI jahti heheheh…ovce….

    • Tom pravi:

      Zato, ker imajo tam (v skandinaviji) najvišje možne davke na luksuz.
      Glede avtomobila pa, nekaterim so stara jajca kul, drugim ne. Ne moreš vseh soditi po sebi. Se pa strinjam s tem, da je miselnost večine slovencev precej omejena.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.