Slovenija bo, med 4. in 22. septembrom, gostila tekme Eurobasketa 2013. Dogodek, ki mu mediji posvečajo veliko pozornosti in posledično je tudi precej oglasov povezanih s samim EuroBasketom. Vendar sem se pri dveh, ki sem jih opazil v zadnjem času, dejansko vprašal, kaj se je dogajalo v glavi “kreativca”, ki je ustvaril tak oglas:

  • doživi bašket – šeptembra na šport tv je prvi presežek kreativnosti. Danes, ko sem opazil billboard, sem naredil še en krog, da sem ga tudi pofotkal. Če jaz prav vidim, je spankanje v prvem planu? #wtf je lahko dejansko vse, kar lahko zapišem.

eurobasket2013

  • banane – po tekmi 4×100 metrov, ki sem jo spremljal na televiziji, sem videl oglas nacionalne televizije, ki se odvija na tržnici in kjer so v ospredju banane. Zaradi same slaboumnosti oglasa, sem si ga rajši “izbrisal” iz spomina, vendar gre za princip – zakaj bi kupoval banane, če boš lahko na tekmah EuroBasketa videl cel kup banan!

Promo EuroBašket na Šport TV: Šeškam bašketaše

Dva presežka, ki si zaslužita častno mesto med oglasi, ki so bili sproducirani v zadnjem času. Predvsem pa lahko odpreta nove meje neumnosti oglaševanja – sicer jih bo težko preseči, ampak zakaj bi se človek ustavljal in ukvarjal z malenkostmi.

8 Responses to EuroBasket 2013 Slovenija – Doživi bašket in banane

  1. (jm) says:

    Reklama očitno deluje. Opazil si jo. Veš za kaj se gre Namen dosežen.

  2. Bloody clover says:

    Pa ne pozabiti še na himno prvenstva, ki je tudi ”presežek” umetnosti. http://www.youtube.com/watch?v=0fvhSf-WIl4

  3. Simona says:

    Škoda, da taki oglasi spremljajo tako lep in upam da vrhunsko dovršen dogodek. Pa tudi, če dosežejo, da se o tem govori. Ne vem, a ljudje, ki to delajo, so dejansko tudi ponosni na to?

  4. Nejc says:

    No meni je tole še vedno boljše kot reklame za Mercator (razen zadnjega Tom-a)… “Š” je glavni znak ŠportTV-ja in so ga lepo povdarili in zaradi tega se bo sigurno kakšen manj vprašal kje bodo prenosi tekem, ker tako povdarjajo Š – kot ŠportTV… In namen teh reklam ni EURO basket ampak Š TV, za nagrado pa so dobili še tvojo objavo – dobro ali slabo, dodatna reklama je ;)

  5. vinta says:

    Vidmar kupuje banane, ker se v košarkarskem žargonu reče, da boš “delil banane”.

    tudi igralci na igrišču se med sabo provocirajo – in to zadnjih 20 let! – s stavki: “sem ravno kupil par banan, a hočeš eno?”.

    sporočilo oglasa je: glejte, kako bo Vidmar delil banane.
    ko so dali Vidmarja kot glavnega akterja, so še dodatno poudarili, da so naši dobri in da se jih splača gledat.

    s tem je vse v redu.

    slaboumnost pripiši kar sebi. spravi jo k nepoznavanju košarke.

    • had says:

      torej nam, ki nismo poznavalci kosarke, ni potrebno stekati oglasa? vidis, to je fail..

      • vinta says:

        če tega ne štekaš, si itak runkl.

        še večji runkl pa si, če priznaš, da nimaš pojma o košarki, obenem se pa zgražaš nad NAPAČNO uporabo metafore “banan”.

        simple as that.

        fail si ti, ne oglas.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.