Slovenija bo, med 4. in 22. septembrom, gostila tekme Eurobasketa 2013. Dogodek, ki mu mediji posvečajo veliko pozornosti in posledično je tudi precej oglasov povezanih s samim EuroBasketom. Vendar sem se pri dveh, ki sem jih opazil v zadnjem času, dejansko vprašal, kaj se je dogajalo v glavi “kreativca”, ki je ustvaril tak oglas:
- doživi bašket – šeptembra na šport tv je prvi presežek kreativnosti. Danes, ko sem opazil billboard, sem naredil še en krog, da sem ga tudi pofotkal. Če jaz prav vidim, je spankanje v prvem planu? #wtf je lahko dejansko vse, kar lahko zapišem.
- banane – po tekmi 4×100 metrov, ki sem jo spremljal na televiziji, sem videl oglas nacionalne televizije, ki se odvija na tržnici in kjer so v ospredju banane. Zaradi same slaboumnosti oglasa, sem si ga rajši “izbrisal” iz spomina, vendar gre za princip – zakaj bi kupoval banane, če boš lahko na tekmah EuroBasketa videl cel kup banan!
Promo EuroBašket na Šport TV: Šeškam bašketaše
Dva presežka, ki si zaslužita častno mesto med oglasi, ki so bili sproducirani v zadnjem času. Predvsem pa lahko odpreta nove meje neumnosti oglaševanja – sicer jih bo težko preseči, ampak zakaj bi se človek ustavljal in ukvarjal z malenkostmi.
Reklama očitno deluje. Opazil si jo. Veš za kaj se gre Namen dosežen.
Pa ne pozabiti še na himno prvenstva, ki je tudi ”presežek” umetnosti. http://www.youtube.com/watch?v=0fvhSf-WIl4
Škoda, da taki oglasi spremljajo tako lep in upam da vrhunsko dovršen dogodek. Pa tudi, če dosežejo, da se o tem govori. Ne vem, a ljudje, ki to delajo, so dejansko tudi ponosni na to?
No meni je tole še vedno boljše kot reklame za Mercator (razen zadnjega Tom-a)… “Š” je glavni znak ŠportTV-ja in so ga lepo povdarili in zaradi tega se bo sigurno kakšen manj vprašal kje bodo prenosi tekem, ker tako povdarjajo Š – kot ŠportTV… In namen teh reklam ni EURO basket ampak Š TV, za nagrado pa so dobili še tvojo objavo – dobro ali slabo, dodatna reklama je ;)
Vidmar kupuje banane, ker se v košarkarskem žargonu reče, da boš “delil banane”.
tudi igralci na igrišču se med sabo provocirajo – in to zadnjih 20 let! – s stavki: “sem ravno kupil par banan, a hočeš eno?”.
sporočilo oglasa je: glejte, kako bo Vidmar delil banane.
ko so dali Vidmarja kot glavnega akterja, so še dodatno poudarili, da so naši dobri in da se jih splača gledat.
s tem je vse v redu.
slaboumnost pripiši kar sebi. spravi jo k nepoznavanju košarke.
torej nam, ki nismo poznavalci kosarke, ni potrebno stekati oglasa? vidis, to je fail..
če tega ne štekaš, si itak runkl.
še večji runkl pa si, če priznaš, da nimaš pojma o košarki, obenem se pa zgražaš nad NAPAČNO uporabo metafore “banan”.
simple as that.
fail si ti, ne oglas.
Tudi oglas je fail, ampak ne zaradi simbolike banan…