Verjetno se spomnimo oglasov za Mobitel – Pomlad, kjer je imel pomembno vlogo komad Good Life skupine One Republic. Glasba se je prijela in komad je šel v ušesa. Ravno zato so se odločili, da znotraj skupine Telekom Slovenije izkoristijo ta komad, sicer po svoje, za nadaljne akcije. Po pogajanjih s skupino One Republic, so se lotili projekta.
Ivo Rimc je dobil nalogo, da sestavi SuperHearo Orchestra – precej nenavaden orkester, ki sem ga imel priložnost videti v Krškem, kjer so snemali “making of”. Namreč Ivo je sestavil orkester iz mladih, kvalitetnih glasbenikov iz cele regije. V projektu namreč sodeluje 42 glasbenikov, ki so dobili “aranžma” na dom in se pripravili nanj in potem prišli v dvorano, kjer so dva dneva posvetili snemanju komada. Mladi glasbeniki so stari od 9 – 15 let in izžarevajo posebno energijo, ki se pozna pri njihovem performansu.
Predvsem pa je zanimivo gledati to mladino, ki bodo postali zvezde oglasa, kako so preprosti, čeprav so vrhunski glasbeniki. Popolnoma nekaj drugega, kot pa vsi naši “izbori najboljših”, kjer je samozavest serijska, vendar ni glasbene kvalitete.
Me prav zanima, kako se bo javnost odzvala na končni produkt – tole je moj posnetek, ker bi mi bilo škoda, da ne bi ujel momentov na snemanju..
Komentiraj