Gašpar Gašpar Mišič se je že pohvalil s svojim “pomentanjem” v Luki Koper. Danes so Finance objavile podatek (vir), da je Luka Koper za urejanje svojega Facebook profila v letu 2012 plačala 72.000 eurov, v letošnjem letu pa 32.000 eurov! Me zanima, če bi se kateri od naših “social media gurujev” branil takšnega budgeta? In še bolj kot to, me zanima, kaj “upravljavec” Facebooka zaračunava Luki Koper – upam, da pride specifikacija računa kdaj na plan in da se bom lahko krohotal do solz, kašno sranje se pri nas vse prodaja.

Pogled na Luko Koper na Facebooku je precej zanimiv – danes ima 2.939 “lajkov” – tudi url je zanimiv – https://www.facebook.com/LukaKoper.PortofKoper. Če se je v zadnjih dveh letih za urejanje Facebook profila plačalo 104.000 eurov, potem je vsak “lajk” stal 35 eurov! Kar pa niti ni zanemarljivo malo. Objave na Facebok strani so ažurne in tudi število “lajkov” posamezne objave je povsem primerno številu uporabnikov.

Glede na to, da je Luka Koper B2B biznis – vsaj jaz si to tako predstavljam, ker vse ostalo so zgolj in samo prireditve in dnevi odprtih vrat za obiskovalce, je komunikacija v slovenskem jeziku precej zanimiva odločitev. Ali pa je bila strategija, ki jo je podjetje (me res zanima katero podjetje dela to???) predstavilo zgolj in samo novičarske narave. V tem primeru se sprašujem kakšna je dodana vrednost za Luko Koper, če v dveh letih za to nameni 100.000 eurov? Kdo bi razumel te “social media guruje”, ki preko kurca prodajajo stvari in pri tem si omastijo brke.

Če kdo pozna kakšno podjetje, ki bi bilo pripravljeno plačati 70.000+ eurov za urejanje Facebook profila, naj mi javi – delim zaslužek!

p.s.: prav je, da se pri Luki Koper izpostavi tudi takšne stroške, vendar me bolj zanimajo tisti zaresni zneski, ki gredo v milijone in ki se zelo zelo dobro skrijejo?!

luka_koper

8 Responses to Luka Koper za urejanje Facebook profila plačala 72.000 eurov v letu 2012??

  1. A pravi:

    Milijoni bodo ostali skriti. Tudi GGM bo selektivno izdajal lumpe.

  2. Matjaž pravi:

    Z majhnimi nepravilnostmi je treba začet! Vprašanje pa je kdo bo odgovarjal za to?!? Za 70.000 eur bi morala imeti stran 200.000 fenov :)) Absurd totalni

  3. andro pravi:

    “Matjaž” Za 70.000 eur je 200.000 fanov ista katastrofa kot teh 2.000. S takšnim letnim proračunom za facebook stran bi moral orati po vrhu.

  4. Janč pravi:

    Hja, saj ni tu kaj veliko za filozofirat.

    Kakšen sinko od kakšnega menežerja je rabil novega bemflna.

    • vj pravi:

      Spet bemfl:) Pri nas v sloveniji imajo bemfli res obupno slab sloves. Se pa drugace cisto strinjam, da je tukaj zadaj verjetno kaksen sinko z velikimi potrebami.

      • Janč pravi:

        Saj ni poanta v BMW-ju. Lahko je zaradi mene tudi kakšen dober Audi, flat ali čolniček na morju.

        BMW je pač simbol dobrega dragega avta in s tem ni nič narobe, še posebej, če je zaslužen.

  5. Luka pravi:

    To je sitna riba, skoraj ni vredno omembe, vrženo ljudstvu zgolj zato da mal gloda. Psi lajajo, Luka Koper tone dalje.

  6. jaz pravi:

    za takšen denar se takoj javim da jim stran urejam :D me zanima kateri od vas bi se branil zaslužka 72.000 eur na leto da ne bi delal praktično nič.

    zdaj vsi proti ko bi pa koga od vas poklicali pa bi takoj sprejeli….

    aja pa nisem noben urednik nobene facebook strani (razen lastnih) tako da ne zaslužim nič. in če bi me kera firma poklicala da objavim tam pa tam kak prispevek pa da dobro plačajo sprejmem TAKOJ

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.