Kaj se zgodi, ko Heineken za kampanjo The Experiment vzame agencijo Publicis in naredijo zanimiv test. Koliko pijače spijejo gostje v diskoteki glede na to, kdo rola glasbo. Prvi večer, ko je v Miamiju vrtel glasbo “kren” je bilo serviranih 1078 pijač. Naslednji večer, ko je bil drug DJ, pa je bilo serviranih zgolj 632 pijač, čeprav je bilo število obiskovalcev isto. No, razlika je bila v tem, da je vrtel glasbo DJ Armin van Buuren. Seveda ni to konec zgodbe – ampak akcija je bila najprej predstavljena v digitalnem svetu. Armin van Buuren je za to priložnost posnel komad Save my night (na voljo na Spotifyu – če imate račun).
Kar je zanimivo v tej zgodbi je dejstvo, da dober DJ poskrbi za manj popite pijače v diskoteki in s tem pridemo do zanimivega paradoksa. Več ljudi, ki tripajo na dobrega DJ-a in manj popitega alkohola – posledično manjši zaslužek. Ali pa slab DJ in večji zaslužek? Izbira je zanimiva. Heineken se je prav tako odločil, da bo 10% marketinškega “budgeta” namenil promoviranju sporočilom o odgovornem uživanju pijač.
Kad naš Armine uvali u gramofon onu našu “Sve manj ima dobrih kafana” onda treba Mišiču pilule, da smiri doživljaj.