Le redki bi si upali narediti takšno akcijo, kot so jo naredili pri norveškem Burger Kingu. Namreč na Facebook strani so imeli preko 38.000 “oboževalcev”, ki pa so bili po večini “troli” in uporabniki, ki “lajkajo” vsako stvar, ker dobijo nekaj zastonj. Akcija je bila preprosta – uporabniki so se na posebnem spletnem mestu lahko odločili med – I’m true fan in pa Whooper Sellout, kjer so dobili kupon za brezplačnega Big Maca in Burger King jih je za vekomaj banal iz svoje Facebook strani..
Rezultati akcije so bili presenetljivi – število “oboževalcev se je zmanjšalo za 30.000 – to so bili ljudje, ki niso bili zvesti znamki, ampak so bili tam zaradi zastonj stvari. S tem pa se je povečal “engagement” za več kot 5-krat.
Me zanima, če bi si v Sloveniji katerakoli znamka upala narediti kaj podobnega? Niti pod razno, kajne? Pri nas je še vedno merilo število “oboževalcev”! In ta akcija, če je resnična, ali ne, pokaže kakšen je odnos “facebook prijateljev” do vaše znamke.
p.s.: na spletu sicer nisem našel nobenih dokazov, da je ta akcija dejansko obstajala, prav tako agencija, ki naj bi naredila to akcijo – http://distcreative.com/ nima delujočega spletnega mesta. Tako da je mogoče vse skupaj dobro premišljen hoax?!
Ni vse v masi, več je v srcu. To spoznaš, ko prodajaš svoje, ne pa tuje. Šteje le rezultat.