22.1. sem ob 16. uri, na bankomatu pri Maxen bencinski črpalki (hypo bankomat) nasproti Koloseja v BTCju v Ljubljani “poskusil” na bankomatu dvigniti denar. Bankomat je odobril transakcijo in kartica je prišla iz reže. Denarja ni bilo – tipke so bile neodzivne in kljub temu, da sem čakal par minut, se ni zgodilo nič. Vmes sem poslušal “hypo pesem” in pizdil nad bankami. Klical sem na Bankart – na številko, ki je bila na bankomatu in jim sporočil problem. Povedali so mi, da je prišlo do “sumljive transakcije” in da naj se obrnem na banko glede reklamacije. Prijazen fant na pomoči je poskusil resetirati bankomat in jaz sem trikrat preveril stanje na svojem računu – da bi videl ali se je stvar uredila ali pa se bom res moral bockati z NLB banko, katere komitent sem.

Čez par ur, ko sem prišel za računalnik sem napisal reklamacijo na transakcijo in jo poslal. Naslednji dan sem dobil generični odgovor, da se zadeva rešuje in da me bodo obvestili. Danes mineva šesti dan in ni odgovora o tem, kaj se je zgodilo z denarjem in zakaj za hudiča bi moral jaz plačati vpogled v pregled stanja na svojem računu.

Razumem, kriza je. Banke so denar / kredite zmetale v kurčeve projekte, ki so jim prinesli milijonske izgube. Namesto da bi tudi malim ljudem posojali denar, so se šli drugačen biznis. V končni fazi, zakaj pa ne? Saj niso posojali svoj denar – mi, državljani, bomo tudi to plačali. In res so precej hitro našli obvode, da se prenesejo te stvari na slabo banko. Ampak ni poanta tega zapisa v tem, da pametujem o tem kako so vse zajebali. In ja. Uporabljam grde besede, ker sem razpizden!

Ponavadi ne pogledam niti na bančni izpisek, ki ga vsak mesec dobim. Tokrat pa me je zanimalo, kdaj bom dobil nazaj nakazan denar in sem preveril preko spletne banke. No, veselje je bilo neizmerno, saj sem ugotovil, kot sem zapisal že zgoraj, da sem poleg tega, da nimam denarja, ki sem ga želel dvigniti, vrgel stran še 3 x 0,33 eura, kolikor stane vpogled v pregled stanja na drugem bankomatu?! Vendar pozor – nadomestilo za dvig denarja na bankomatu druge banke mi je bilo zaračunano samo enkrat.

bankomat

Iskreno povedano – nič mi ni jasno! Kako banke obračunavajo te stvari, kako to poteka in nič čudnega ni, da so banke pri nas toliko v riti. In potem, par dni kasneje.. Se mi ponovno zgodi podobna zgodba – le da je bil sedaj to bankomat NLB, kjer mi ni treba plačati za vpogled v pregled stanja, ko mi bankomat izpljune kartico, vendar mi ne izpljune denarja. Tokrat je klic rešil situacijo in stanje je bilo pravilno.

banko

Nekaj je gnilega v našem bančnem sistemu. Nekaj, zelo gnilega! In jaz moram zamenjati banko!