Carslberg je predstavil svojo akcijo – #HappyBeerTime, ki bi bila idealna za naše okolje. Ideja je preprosta, vendar za ljubitelje piva zelo privlačna. Carlsberg priskrbi za lokal napravo, ki se jo priključi na televizor, ali pa projektor in ki je povezana na internet. Lokal ima omejen čas happyhour, ki pa ga lahko uporabniki s tem, da pošljejo fotko na Instagram z #oznakolokala in #happybeertime podaljšujejo. Vsaka fotografija podaljša trajanje happyhoura za 5 minut in fotografije se prikazujejo na zaslonu, ali projektorju.

Ideja ima svoj smisel, ker že tako večina gostov tvita, instagrama, facebooka, v tem primeru pa si s tem sodelovanjem podaljšujejo čas cenejšega piva. Škoda, ker pri nas ni takšnih akcij za Coca Colo!

HappyBeerTime is a plug & party concept that bridges good ol’ socializing and social media, without compromising either.

carlsberg

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.