Eden izmed bolj prepoznavnih domačih brandov v tujini je Uroš Umek aka DJ Umek. Verjetno vsak Slovenec ve, da se ukvarja z glasbo in da je protagonist Žura z razlogom, ki poteka vsako leto v parku Tivoli. Skrbeti za identiteto osebe, kot je DJ Umek ni ravno preprosto delo. Njegovi oboževalci želijo vedno več in boljše in glede na to, da je za Umekom že zanimiva kilometrina (vir):
- DJing for 21 years
- Releases 230
- Compilations features 640
- Gigs 1.460
- Net playing time 3.100 hrs / 129,2 days / 4,3 months
- On the road 2.500.000 km / 62,4 times around earth / 6,5 times to moon
- Time in the air 4.100 hrs / 170,8 days / 5,7 months
Včeraj me je presenetila njegovo novo spletno mesto – http://www.umek.si/, ki je ravno nasprotje vsega, kar sem do sedaj poznal. Brez fotografij, oz. brez odvečnega balasta, odzivno na različne velikosti, ki se med seboj odlično poklapljajo, predvsem pa v odtenkih rdeče barve in povsem drugače, kot sem navajen spletnih mest. Z drugimi besedami – na spletno mesto Umeka se je potrebno navaditi, kajti ni veliko podobnih primerov do sedaj, ki bi se tako igrali s pozicijami tekstov, predvsem pa je vse skupaj tako minimalistično, da je težko verjeti, da se tega še ni nihče spomnil. No, v vsakem primeru je tole odličen primer, kaj se da narediti, če imaš dobrega naročnika, ki verjame vate in ti da proste roke pri kreativnosti – in Gregor Žakelj VBG je tole izkoristil v popolnosti.
DJ Umek je prisoten in ga lahko sledite:
- Soundcloud
- 1605 – Music therapy
- Youtube
- MySpace
- Beatport
- iTunes
- Last FM
- Google+
- Vimeo
- Tumblr
UMEK New Identity
Res je drugačna in se je pošteno treba navadit nanjo. Na večjih zaslonih še gre, prvi efekt kot da je vse raztreseno, ampak ko malo bolj pogledaš, spoznaš kako deluje je vsekakor zanimiva stran… Postane tudi pregledna.
Na mobilni napravi pa mi nekako ne sede… Scrollanje gor in dol da najdeš besedilo se mi ne zdi primerno za mobilne naprave, kjer se mi zdi da uporabniki želimo čim hitreje priti do “cilja”.