Zakaj imajo pivovarne vedno odlične oglase? Carlsberg – #HappyBeerTime, Molson Canadian in hladilnik, ki se odpre s potnim listom Kanade, Heineken – The Experiment in DJ Armin van Buuren, Heineken – Departure Roulette, Heineken: The road to the final in še bi lahko našteval… Agencije imajo očitno dovolj odprte roke in si privoščijo marsikaj, kar si sicer ne bi nikoli. In takšen je tudi oglas za Bavario, kjer imajo glavne vloge že zdavnaj pokojne zvezde – Elvis Presley, Kurt Cobain, Marilyn Monroe, Bruce Lee, 2Pac, John Lennon..

Suma sumarum – oglaševanje pijač je očitno lahko zelo kreativno delo, kjer si lahko tako naročnik, kot agencija pustita precej bolj odprte roke, kot pa smo sicer navajeni v oglaševanju, ki mora biti “po reglcih”.

Upam, da kdaj kakšen tak oglas vidim tudi pri nas? Sicer pa bom v naslednjih treh dneh na SOFu verjetno videl še veliko več oglasov – takšnih in drugačnih. Predvsem pa upam, da bom užival v čudovitem vremenu in družbi na terasi! Da o skoku v morje niti ne razmišljam, ali govorim! Ampak o tem kasneje

bavaria

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.