Preko 900 udeležencev v treh dneh, 392 prijavljenih del v tekmovanju, tri naporne noči z zabavami do jutra, predvsem pa veliko kvalitetnih predavanj, zabavnih debat na terasi in cel kup networkinga. Nekako tako bi lahko opisal dogajanje zadnjih tri dni na SOFu v Portorožu. Kot vsako leto je seveda potekalo tekmovanje za agencijo leta, ki je tokrat postala agencija Pristop. Znamka leta je postal Orto, oglaševalska osebnost leta je Matevž Medja – Gigodesign in oglaševalec leta je Si.mobil d. d..

Zadnji večer je bil popolno presenečenje, ko se je na odru znašel kup kreativcev – Sof’n’Roses iz različnih agencij in so skupaj odigrali repertoar komadov. Vzdušje je bilo noro, še bolj nora pa je bila njihova strast ob tem igranju. Več kot odlično je bilo. Pohvale organizatorjem!

Kdo so še ostali zmagovalci po različnih kategorijah? Velike nagrade za najboljša dela v posameznih tekmovalnih skupinah so prejela naslednja dela:

  • v skupini Film TV oglas ORTO dokumentarec (oglaševalec: Si.mobil, agencija Luna\TBWA),
  • v skupini Tiskani oglasi oglas Odiseja (oglaševalec: Renault Nissan Slovenija, agencija Publicis),
  • v skupini Zunanje oglaševanje oglasi Cankar, Prešeren in Kosovel (oglaševalec: Mladinski svet Slovenije, agencija Publicis),
  • v skupini Neposredno trženje delo Ribolovec (oglaševalec: Vinarstvo Edi Simčič, agencija Grey Ljubljana),
  • v skupini Korporativna oglasna sredstva celostna grafična podoba BSA (oglaševalec: Društvo ustvarjalcev sodobne slovenske kulture, agencija Pristop),
  • v skupini Digitalno komuniciranje Umekism (oglaševalec: FM Musick, agencija VBG in FM),
  • v skupini Radijski oglasi oglas Mango Riva (oglaševalec: Citroen Slovenija, agencija: Formitas BBDO),
  • v skupini Inovativne rešitve rešitev Preglejte svojo streho iz zraka (oglaševalec: Bramac, agencija: Pristop),
  • v skupini Celostne oglaševalske akcije akcija Enkratno je stvari uporabljati večkratno (oglaševalec: Snaga javno podjetje, agencija Mayer McCann),
  • v kategoriji Ustvarjene in oznamčene vsebine Enkratno je stvari uporabljati večkratno (oglaševalec: Snaga javno podjetje, agencija Mayer McCann),
  • v kategoriji Digitalne oglaševalske akcije akcija Itak Ven (oglaševalec: Telekom Slovenije, agencija Pristop),
  • v kategoriji Mediji akcija Iz kolesarskih stez na maraton (oglaševalec: KD Rog in BTC City, agencija: Saatchi &Saatchi).

Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo filmskih oglasov je prejela hiša Pakt Media.
Priznanje za najboljšo produkcijsko hišo radijskih oglasov je prejela produkcijska hiša 100 d.o.o..

orto

pristop

 

 

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.