Na področju kreativnosti pogosto prihaja do podobnosti med rešitvami. Za precej oglasnih akcij, ki jih opazim, vsebuje elemente že videnega. Z drugimi besedami – težko je biti kreativen v poplavi vsega. Vendar po drugi strani pa je vseeno potrebno določene stvari preveriti, preden se dajo v javnost.

Precej podobna je zgodba billboarda Zavarovalnice Triglav za brezplačno turistično zavarovanje, ki ga je naredila Futura DDB in kjer je glavni motiv štempiljka. V bistvu odtisi tvorijo vozilo, kar ponazarja turistično zavarovanje – khm. Ok, lahko preživim, če se precej dobro vživim v vlogo in jo povežem z avtomobilskih zavarovanjem.

Fotografija – Jernej Lasič, ki je tudi odkril podobnost.. Marketing Magazin
zavarovalnica_triglav

Vendar.. Vse lepo in prav, če tak motiv ne bi bil uporabljen pred parimi leti za eno bolj odmevnih akcij iz leta 2011 Land Rover Defender Passports in leta 2011 so dobili Zlato Epico nagrado, leta 2012 Clio Awards, itd…

range_rover

Torej gre za nekaj, kar bi moral vsak kreativec poznati, ali vsaj vedeti, da obstaja. Naključje, ali podobnost? V kreativnem svetu je zelo majhna ločnica med tema dvema pojmoma

3 Responses to Podobnost ali naključje – Zavarovalnica Triglav vs Land Rover

  1. markopigac pravi:

    Slovenska izvirnost.

  2. Zoran Gabrijan pravi:

    Med snovanjem oglasne akcije “Zavarovalnica Triglav vam ob sklenitvi avtomobilskega zavarovanja podari turistično zavarovanje” smo v bazi fotografij Shuterstock naleteli na fotografijo, ki prikazuje iz žigov v potnem listu narejen avto. Ker se nam je fotografija zdela primerna in ker oglasa za Landrover nismo poznali, smo jo preprosto kupili in uporabili. Kot kreativni direktor prevzemam vso odgovornost za nepoznavanje oglasa za Landrover, toda želim opozoriti, da se natančno ta fotografija, ki smo jo uporabili, povsem legalno prodaja na omenjeni bazi fotografij.

    Zoran Gabrijan

    • had pravi:

      hvala za razlago. sem vmes sam nasel tudi te fotke in oglas za klm z avionom. spisem popravek, saj sem bil preprican, da niso shuter fotke

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.