Na področju kreativnosti pogosto prihaja do podobnosti med rešitvami. Za precej oglasnih akcij, ki jih opazim, vsebuje elemente že videnega. Z drugimi besedami – težko je biti kreativen v poplavi vsega. Vendar po drugi strani pa je vseeno potrebno določene stvari preveriti, preden se dajo v javnost.

Precej podobna je zgodba billboarda Zavarovalnice Triglav za brezplačno turistično zavarovanje, ki ga je naredila Futura DDB in kjer je glavni motiv štempiljka. V bistvu odtisi tvorijo vozilo, kar ponazarja turistično zavarovanje – khm. Ok, lahko preživim, če se precej dobro vživim v vlogo in jo povežem z avtomobilskih zavarovanjem.

Fotografija – Jernej Lasič, ki je tudi odkril podobnost.. Marketing Magazin
zavarovalnica_triglav

Vendar.. Vse lepo in prav, če tak motiv ne bi bil uporabljen pred parimi leti za eno bolj odmevnih akcij iz leta 2011 Land Rover Defender Passports in leta 2011 so dobili Zlato Epico nagrado, leta 2012 Clio Awards, itd…

range_rover

Torej gre za nekaj, kar bi moral vsak kreativec poznati, ali vsaj vedeti, da obstaja. Naključje, ali podobnost? V kreativnem svetu je zelo majhna ločnica med tema dvema pojmoma