Zapis Podobnost ali naključje – Zavarovalnica Triglav vs Land Rover, je komentiral tudi kreativni direktor Zoran Gabrijan, ki je zapisal sledeče:

Med snovanjem oglasne akcije “Zavarovalnica Triglav vam ob sklenitvi avtomobilskega zavarovanja podari turistično zavarovanje” smo v bazi fotografij Shuterstock naleteli na fotografijo, ki prikazuje iz žigov v potnem listu narejen avto. Ker se nam je fotografija zdela primerna in ker oglasa za Landrover nismo poznali, smo jo preprosto kupili in uporabili. Kot kreativni direktor prevzemam vso odgovornost za nepoznavanje oglasa za Landrover, toda želim opozoriti, da se natančno ta fotografija, ki smo jo uporabili, povsem legalno prodaja na omenjeni bazi fotografij.

Zoran Gabrijan

Ko sem, med pisanjem zapisa iskal fotografije, sem po naključju naletel na akcijo KLM-ja, ki uporablja iste ilustracije:

klm

Glede na to, da je Zoran zapisal, da so našli ilustracije na Shuterstocku, sem tudi sam poskrbal po njihovem spletnem mestu in odkril, da je uporabnik bioraven objavil par teh ilustracij, ki so očitno popularne. Sedaj se mi postavlja zgolj vprašanje – kdo je bil prvi? Land Rover? KLM? Ali pa so tudi ostale agencije, ki so uporabile te ilustracije to našle na Shiterstocku in je bil bioraven prvi, ki je naredil to kreativno rešitev.

Očitno bom naslednjič, preden napišem kakšen podoben tekst, moral vprašati agencijo ali je to njihova kreativna rešitev ali pa so uporabili ilustracije iz “stock” portalov.

stock-vector-vector-passport-stamps-in-the-form-of-a-airplane-travel-theme-background-161915825

stock-vector-vector-passport-stamps-in-the-form-of-a-car-travel-theme-background-161915819

stock-vector-vector-passport-stamps-in-the-shape-of-a-suitcase-travel-theme-background-161915840

2 Responses to Popravek – podobnost ali naključje

  1. Lojz says:

    Interesantno, glede na to, da je oglas za Landrover dobil leta 2011 nagrado Epica d’or, podelitev pa je bila v Kinu Šiška v Ljubljani.

    Če je torej vedel, potem je kradel.
    Če ni vedel, pa ni dorasel svoji službi.

    Ampak to je itak trend – samo poglejte oglas, ki je na letošnjem SOFu dobil veliko nagrado v kategoriji tiskanih oglasov …

  2. babka says:

    Ampak vsak lahko na shutterstocku najde sliko in jo uporabi v reklamne namene. Za to pač ne rabiš kreativnega direktorja in resnično ni potrebe da se mastni denarji plačujejo agencijam, ki niso sposobne uporabiti svojo idejo :(

    Če je pa ta LAnd Rover reklama dobila prvo nagrado, je pa za nekega kreativnega direktroja kar malo nerodno, da jo ne pozna.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.