Kako narediti oglas za velikonočne ustvarjalnice, ki bodo potekale v Intersparu na Viču zanimive? V bistvu tako, da na sliko dodaš zajčka – luštkanega, roza zajčka z rdečimi lički in z zanimivimi delavnicami – udeleženci bodo izdelovali skrivnostne kokoške, nagajive zajčke, pokrivala za pirhe.. Vse lepo in prav. Vendar s tem ne dosežeš viralnosti širjenja te fotografije po internetih.

Kaj torej narediš, da postane takšna akcija viralna?
Na sliko dodaš dva tiča, ki gledata iz prvega plana plakata. Povsem nehote in nevede. In takrat se zgodi množično širjenje te fotografije po vseh mogočih komunikacijskih kanalih.

Fascinantno, če bi nekdo dejansko razmislil o tem in dodal ta dva tiča na fotografijo. Ker se je verjetno zgodilo po naključju, pa je vse skupaj samo smešno! Jaz bi predlagal še štiri jajca na fotografiji, da bi bilo povsem jasno kaj in kako!

Vir fotografije – Irena Sirena
velikonocni_tic

Vendar. Ne gre zgolj za osamljen primerek…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.