Lansko leto je potekal prvi razpis Plaktivat, ki je imel naslovno temo “Beg možganov”. Na natečaj je bilo prijavljen 50 plakatov, strokovna komisija pa je izbrala sklop plakatov “Prešeren – Cankar – Kosovel” agencije Publicis – Gregor Čeferin (oblikovalec, ilustrator in tekstopisec), Toni Tomašek (kreativni direktor), Miha Bevc (kreativni direktor) in Drago Mlakar (tekstopisec). Taisti so dobili tudi veliko nagrado na letošnjem SOFu, v kategoriji zunanje oglaševanje.

Sedaj pa je pred vsemi kreativci nova naloga – tokrat TAM-TAM in Gasilska zveza Slovenije pozivata vse deležnike, da se udeležijo razpisa, kjer je tema rekrutacija novih gasilcev, natečaj pa poteka pod naslovom “Bodi gasilec”.

Letošnjo strokovno komisijo sestavljajo Blaž Vuk, Miha Grobler, Mitja Petrovič, Janko Cerkvenik, Ranko Novak, Tomato Košir in Tomaž Drozg.

  • www –

Kreativni brief:

Prostovoljno gasilstvo v Sloveniji (www.gasilec.net) je fenomen v Evropi in svetu. Obstaja že 145 let in v 1.300 gasilskih društvih, ki so razpršena po vsej Sloveniji, združuje 150.000 članov. Ljudje so se prvotno združevali v gasilska društva, da bi preprečevali in gasili požare, zelo pomembno vlogo pa imajo tudi pri zaščiti in reševanju v primerih velikih naravnih nesreč.
Prostovoljni gasilci so bili zelo učinkoviti pri katastrofalnem žledolomu, ki je nedavno prizadel Slovenijo, med drugim tudi zaradi lokalne organiziranosti in tesne prepletenosti z lokalnimiskupnostmi, s katerimi delijo življenje in usodo.

Medtem, ko so bile institucije na nivoju državedeležne tudi kritik glede hitrosti in učinkovitosti ukrepov, so gasilci poželi predvsem hvalo in simpatije javnosti. Gasilci so v očeh večine javnosti nekakšni »Local heroes«. Poleg reševalne pogosto opravljajo tudi povezovalno vlogo v lokalnih skupnostih. Kdo ne pozna gasilskih veselic – še enega slovenskega fenomena.
Prihodnost prostovoljnega gasilstva je odvisna od prihodnjega interesa in motivacije mladih za delo v organizaciji, ki svojim članom za reševanje premoženja in življenj ne izplačuje honorarjev.
Kampanja je namenjena rekrutiranju novih članov. Rekrutiranje izvajajo društva, gasilske zveze in krovna organizacija – Gasilska zveza Slovenije. Mladim ponujajo vključitev v gasilsko društvo in množico strokovnih in družabnih aktivnosti, kot so gasilska in športna tekmovanja, letovanja in taborjenja, predvsem pa jim ponujajo številne oblike druženja, kar je tudi eden glavnih razlogov, da se mladi vključujejo v gasilsko organizacijo. Mladi se lahko včlanijo v prostovoljno gasilsko društvo
v svojem kraju.

ZAKAJ OGLAŠUJEMO?
Rekrutirati želimo nove prostovoljce med mladimi. Reaktivirati mlade gasilce, ki so zapustili gasilsko organizacijo.

KOGA NAGOVARJAMO?
Mlade med 16. in 18. letom, ki so s prehodom v srednjo šolo prešli v mestno okolje, kjer je velika konkurenca različnih aktivnosti. Prioritete se spremenijo. Biti gasilec v doživetij polnem urbanem okolju najstniku morda ne predstavlja vedno statusa, ki bi generiral množico všečkov na Facebooku.

ZAKAJ JE TO POMEMBNO ZA CILJNO SKUPINO?
Obdobje med 16-18 je čas, ko mladi iščejo sprejetost, samopotrditev, pripadnost, spoštovanje, priljubljenost in predvsem druženje. Načeloma najbi jih zanimala akcija, pustolovščine in zanimiva doživetja, v katerih izpadejo »good guys&girls« – ali celo junaki v očeh svojih vrstnikov. Dejstvo je, da se jim danes večino tega dogaja v virtualnem svetu, pri gasilcih pa bodo vse to našli v resničnem svetu. Pri tem bodo delali še nekaj zares pomembnega – pripravljali se bodo za reševanje življenj in premoženja ter na ugledno vlogo, ki pridobiva na priznanju in pomenu v širšem družbenem okolju.

KREATIVNI IZZIV
Ustvariti »cool image« gasilcev med mladimi in jih prepričati, da se (re) aktivirajo.

KAJ ŽELIMO, DA CILJNA SKUPINA MISLI
Gasilci so hot
Če si z njimi, si cool.*
*cool je to da, se lahko družiš z vrstniki in hkrati delaš nekaj pomembnega – vse skupaj pa ima neko socialno vrednost v tvojem okolju.

ZAHTEVANI OKVIRI:
Kreativna rešitev mora biti ustvarjena za format TAM-TAM zunanjih oglasnih plakatnih površin.
Upoštevati mora zakonitosti oblikovanja dobrega zunanjega oglaševanja in posebnosti TAM-TAM oglasnih površin. Prav tako mora upoštevati celostno podobo projekta Plaktivat in na predviden način vključiti logotip Plaktivat-a in aktualnega oglaševalca, v tem primeru GZS-ja.

plaktivat

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.