Mogoče se samo meni zdi tole malce čudno – Slovenija bo dala 22,5 milijona eurov subvencije za novomeško družbo Revoz, kjer bodo začeli proizvajati novega twinga in bodo odprli 270 delovnih mest – od tega jih bodo 70 zaposlili za nedoločen čas, 200 pa za določen čas. Subvencije naj bi bile za tri leta.

Vprašanje, ki se mi postavlja je dokaj preprosto – če znam pravilno računati, potem je ta subvencija skoraj 2.400 eurov mesečno na novo zaposlenega v Revozu na mesec? Ali pa pač država sofinancira izgradnjo avtomatske linije za avtomobilskega proizvajalca, ki bi sicer zaprl proizvodnjo pri nas in jo selil v kakšno drugo državo? Ali pa je to samo primer, kako dobro delujejo nekateri lobiji – na drugi strani ni denarja za reševanje nekaterih podjetij, ali pa turističnih destinacij, ki so šle v “rit” v zadnjem času. Mogoče pa je to samo primer, kako deluje prosti trg – ki deluje samo tako, če ga država malce podmaže.

V Sloveniji je veliko število brezposelnih oseb, ki ne najdejo službe – ker služb preprosto ni. Država s svojo politiko ne naredi prav veliko, da bi se začelo karkoli spreminjati v tej smeri. Ampak tega od države niti ne pričakujem – vendar pa pričakujem, da če država že investira v takšne projekte, da je to malce bolj transparentno in da se ve, čemu je namenjen ta denar. Še bolj kot to, pa me zanima, zakaj država, ki vsako leto dokapitalizira banke, ki so v “riti”, ne vzpodbuja gospodarstva z ugodnimi krediti, ki bi v tem času rešile marsikatero podjetje. To niso podjetja, ki so šla preko svojih zmožnosti in ne morejo plačevati obveznosti, ampak je veliko takšnih podjetij, ki jim druga podjetja dolgujejo denar in zaradi tega potrebujejo premostitvene kredite, da lahko preživijo. In to je eden izmed večjih problemov v Sloveniji, ki na “kolena” spravi marsikatero podjetje. Država se pač ne ukvarja s tem in ne najde rešitve za takšne primere.

novi-renault-twingo01.jpg

One Response to Renault Revoz in 22,5 milijonov eurov državne subvencije

  1. Jaka pravi:

    Pozabil si na ostalih 2.000 zaposlenih, ki bi bili ob službo, če Revoz ne bi bil izbran za proizvodnjo novega Twinga/Smarta. Ker drugega avta tam en bi delali, enostavno bi zaprli. In teh 22,5M je zelo pripomoglo k temu, da Twinga delajo prav v Revozu.
    2000 zaposlenih, vsak recimo v proračun prispeva 300€ dohodnine na mesec – samo to je dobrih 7 milijonov na leto. Da o socialnih prispevkih, pa o tem, da bi sicer morali prejemati nadomestilo, pa o ostalih davkih/trošarinah, ki jih Revozu pobere država, niti ne govorimo …

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.