Vas zanima, kako se dela “engagement” na Facebooku? Primer Slovenskih novic je zelo lep pokazatelj, kako se to “naredi”! Da ne bo pomote – bedno se mi zdi, da se izkorišča nesrečo nekoga (Michael Schumacher), ki že dolgo časa leži v bolnici. V tem primeru so Slovenske novice naredile ravno to. Svojo objavo so komentirali z – Huda nesreča je bila zanj usodna in na sliki v članku objavili Michaela Schumacherja, ki je v komi. Seveda so se ob njegovi nesreči naslajali ob tem, sedaj pa so to izkoristili za promocijo članka o preminulem mehaniku ekipe Ferrari, ki je bolj znan iz afere Spygate. O tem, da je vsak pomislil, da je umrl Michael Schumacher niti ne bom pisal!

Žalostno in vredno obsojanja je takšno dejanje. Predvsem pa je neprimerno, da se izkorišča nesreča nekoga!

Untitled 2

One Response to Facebook in Slovenske novice – bedno in neprimerno!

  1. Pero says:

    Sicer pa isti način uporabljajo na 24ur oz. bolj natančno na moškem svetu (.com). To je postal za moje pojme podn od novinarstva. Zgleda da niso imeli nobene etične vzgoje ali pa delajo vse za ceno klikov…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.