Včeraj so mediji objavili zanimivo razlago, zakaj Janez Janša ni mogel priti na sodišče, kjer ga kazensko toži Franci Perčič. Problem naj bi bil v njegovem avtu, ki ga je za gotovino kupil pred leti, znamke Volvo. Namreč po prvih podatkih naj bi imel Janez Janša probleme z akumulatorjem, kasneje pa so mediji spremenili podatke in objavili, da je obstal na cesti zaradi katalizatorja. Janez Janša naj bi poklical vlečno službo in naj bi ta dokazila tudi priložil v svoj zagovor – vsaj tako je zatrdil njegov odvetnik Franci Matoz.

Pa gremo po vrsti – nisem strokovnjak za avtomobile, vendar nekaj logike še vedno premorem. Če pa tole bere kdo, ki se spozna na avtomobile in na njihova delovanja, pa lahko mirno kontrira mojemu razmišljanju.

  • verjetno se je vsakomur izmed nas že kdaj pokvarilo vozilo in nas je pustilo nekje ob cesti (v časih fičotov se je to res dogajalo). Glede na to, da imamo vsi mobilne telefone, potem ni težko najti nadomestnega prevoza do destinacije, kamor smo namenjeni, če to le želimo. Tudi Janez Janša bi verjetno, če bi poklical kogarkoli – tudi Urško, dobil prevoz. Ampak očitno mu pot na sodišče ni dišala, dišalo pa mu je, da se piše o njem. In to se mu je zgodilo. Verjetno se je marsikomu zasmilil, ker se mu je pokvarilo vozilo in ni mogel priti na sodišče, kjer bi lahko dokazoval svojo nedolžnost. Torej – če bi Janez Janša želel priti do Ljubljane, bi mu to tudi uspelo!
  • akumulator je bil prva novica, ki smo jo lahko prebrali – akumulator ima v vozilu funkcijo, da pomaga pri vžigu avtomobila. Med vožnjo pa ima alternator funkcijo, da dovaja električno energijo. Če bi akumulator “crknil” med vožnjo, se ne bi zgodilo nič, saj nima posebne funkcije. Nasprotno bi bilo, če bi se pokvaril alternator in bi akumulator s svojo nakopičeno energijo poganjal električne naprave v avtomobilu. Vendar se to ni zgodilo.
  • katalizator je iznajdba izpred dvajset let, ko so proizvajalci začeli ugotavljati, da vozila precej onesnažujejo zrak. Povezan je z “lambda” sondo, ki skrbi za izpušne pline in poskrbi za manjše emisije strupov v ozadje. Ponavadi je povezan s kontrolno lučko, ki se prižge vozniku in ga opozori, da prihaja do težav. Proizvajalci vozila opozarjajo na to, da se ob primeru težav s katalizatorjem obrnemo na pooblaščeni servis, vendar do sedaj še nisem slišal za težave, ki bi nastale, če se voziš kljub temu. Ravno obratno – včeraj mi je kolega povedal, da so mu na tehničnem pregledu ugotovili, da njegov katalizator ne deluje – ker nima signalne lučke za to, sploh ni vedel, da ima problem s tem.

Kakorkoli že, Janez Janša se je izognil sodišču s precej prozornim izgovorom. Dejansko se mi je zasmilil, ker zjutraj ob 7:15 nima nikogar ki bi ga lahko poklical in bi mu omogočil prevoz do Ljubljane. Seveda ne verjamem povsem v takšne zgodbe, saj bi vsak volivec njegove stranke verjetno z največjim veseljem ponudil svoj prevoz, ali pa ga celo zapeljal do Ljubljane. Nekaterim se pač ne hodi po sodiščih in potem je vsak razlog dovolj dober, da se mu izognejo. Sicer pa ima Janez Janša tudi stanovanje na Mesarski in bi mogoče kakšen dan pred sojenjem prespal v njem, da se mu ne bodo vedno znova dogajale zanimive dogodivščine, o katerih bo razpravljala cela Slovenija.

drag-race-celje02

3 Responses to Janez Janša – akumulator, katalizator, ali kaj tretjega

  1. Andrej says:

    Če akumulator odnese med vožnjo v taki meri, da ne bi več predstavljal bremena za alternator (recimo, se odklopi), potem to lahko uniči elektroniko. Drugače ja, služi bolj kot ne le zagonu. Ne poznam pa primera, da bi se to zgodilo, če ne bi bilo v igri kakšne res hude šlamparije.

    Edina realna razlaga, da bi zaradi katalizatorja ostal na cesti je, če bi se “zrušil”, beri podrl do take mere, da ne bi bil možen pretok izpušnih plinov, zaradi tega se avto dejansko lahko ustavi sredi ceste. Se pa to ne dogaja ravno tako zelo pogosto, pa naključje, da se to ravno takrat zgodi, je malce preveč prozorno. In ja, se povsem strinjam, da bi ga bil zagotovo marsikdo pripravljen zapeljati do LJ, če bi to JJ le želel.

  2. Janč says:

    Kaj pa tale bjonda s terencem ob cesti? Je imela težave s katalizatorjem ali akumulatorjem?

  3. Anonimnež says:

    Naslednjič protestno ignoriram niti ne klikam in komentiram zapis o tem bolniku in upam da se mi bo kdo pridružil! Dovolj je!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.