Twitter je odlično orodje za politično agitacijo. Politične stranke ponavadi to ugotovijo par tednov pred volitvami in potem poskušajo v zelo kratkem času spremeniti svet s tem, da se začnejo udejstvovati na Twitterju. Brezveze, lahko mirno zapišem. Volivci so polarizirani in težko je v 140 znakih spremeniti pogled nekoga na celotno situacijo, ki je trajala par let. Vendar se trudijo, vsaj tega jim nihče ne more oporekati – čeprav ponavadi stavijo na napačne konje.

Danes mi je v oči padla Eva Irgl, ki jo je stranka SDS postavila v precej čuden položaj – očitno stavijo na njej seksepil in noge, ki so daleč v prvem planu. Šele potem nekje zadaj se vidita dva #hashtaga, ki imata “call to action”. Na žalost Eva izpade precej “ceneno”, kar so ugotovili tudi sokolegi tviteraši. Nekateri so ugotovili tudi kaj drugega, vendar takšne stvari prenese zgolj Twitter..

Kaj menite? Je to pravi “call to action”?

eva_irgl