Sam se močno zavedam, kaj se lahko zgodi, če med vožnjo tvitam, pošiljam SMSe, ali pa se preprosto ukvarjam s svojim iPhonetom. V bistvu se ne more zgoditi nič pozitivnega, ampak zgolj in samo ogrožam sebe in ostale udeležence v prometu. Glede na to, da je število nesreč čedalje višje, je kampanja, ki jo je pripravil Volkswagen – Eyes on the road, čudovito prikazala kaj se zgodi, če samo za trenutek nisi pozoren na cesto.

Ideja je preprosta, izvedba malce bolj zahtevna. Ampak glede na to, da je bilo to posneto v Hong Kongu, kjer imajo vsi uporabniki vključen bluetooth, ki je povezan v lokacijo, je bilo to precej lažje, kot bi bilo to pri nas. Nič hudega sluteči obiskovalci kina so gledali vožnjo vozila in ko so dobili sporočilo na svoj mobilnik, so vsi preverili, za kaj se gre. V tistem času se je vozilo zaletelo v drevo. Kruto realno prikazana situacija, ki se lahko zgodi vsakomur med nami!

volkswagen

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.