Agencija za komunikacijski management Taktik je pred časom pozvala pisce blogov k sodelovanje v anketi, ki jo je organiziralo združenje IPREX. Danes so predstavili rezultate z zelo simpatično razstavo fotografij – #infofotografiko, ki vpeljuje povsem drugačen pogled na sicer precej “puščobne” statistične podatke. V Sloveniji je v raziskavi sodelovalo 149 piscev blogov, od katerih so dobili podatke, ki so jih potem lahko primerjali z ostalimi sodelujočimi – Češka (DBM), Finska (Manifesto), Irska (Walsh), Italija (Imageware), Nemčija (Orca Affairs GmbH), Nova Zelandija (PEAD-PR), Severna Irska (DCPPR), Španija (poweraxle), Velika Britanija (Mason Williams) in ZDA (JSH&A).

Celotni rezultati ankete so na voljo na http://www.taktik.si/blogbarometer/, jaz pa izpostavljam par podatkov, ki so mi zanimivi.

Avtorja fotografij sta Matej Leskovšek in Peter Škrlep.

Povprečna starost blogerjev v EU in Sloveniji
(min. 18 let, max. 61 let)

blogbarometer

Obiskanost blogov v Sloveniji in EU
V Sloveniji ima 21 % blogov manj kot 500 obiskov/mesec. V Evropi ima 25 % blogov manj kot 500 obiskov/mesec.

blogbarometer2

Kliko blogerjev s pisanjem služi denar

blogbarometer3

Par poudarkov – veljajo za Slovenijo:

  • blogerji, katerih glavna tema je pisanje o modi, stilu in oblačilih trdijo, da obisk njihovega bloga v zadnjem letu narašča (83,3 %)
  • blogerji, katerih glavna tema je pisanje o tehnologiji trdijo, da obisk njihovega bloga v zadnjem letu večinoma (63,6 %) ostaja nespremenjen
  • 51,6 % blogerjev so že nagovorili novinarji tradicionalnih medijev
  • 31 % blogerjev meni, da so blogi ena od oblik družbenih medijev, 53 % pa bi jih opisalo alternativo poročanju klasičnih medijev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.